3000 + Deel 23

18-01-2010 12:52 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!

Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.

Wel 4 regels:

Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.

Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:Bianca40 schreef op 20 januari 2010 @ 17:08:

[...]

Hoe wist jij dat ik het uit ging leggen??

En als je gekwoot hebt, Friez, dan moet je 4 x tab doen en dan enter, dat heeft Appel uitgevonden maar dat leg ik wel uit

Dat voelde ik aan mijn water.

tabberdetabtab
Ik neem nog een peukie... en dan ga ik proberen om de as tussen de O en de K te laten vallen

tab tab enter
quote:chocolover schreef op 20 januari 2010 @ 17:10:

Tab tab enter

nee dat werkt niet zo, zou ni eens weten waar de tab zit op dit ding. Maar geniaal bi, zat je te rammen op je toetsenbord ofzo?Boven capslock
Niet gespijbeld! Goede dag gehad dus mezelf beloond op een bad en tukkie. Ga zo weer naar therapie, een andere, dus moest ff slapie.
Hoe is het met je choco? Heb je de 2e therapiedag overleefd?
Ga ik ook even roken en kijken of ik de as tussen de J en de M kan mikken...
quote:chocolover schreef op 20 januari 2010 @ 17:10:

Tab tab enter

nee dat werkt niet zo, zou ni eens weten waar de tab zit op dit ding. Maar geniaal bi, zat je te rammen op je toetsenbord ofzo?

te rammen op mn toetsenbord? Zeg... onderschat jij mijn intelligentie hier niet een heeeuul klein beetje?

Ik heb het wiskundig en natuurkundig berekend! En daarbij de wetten van Murphy en de Communicerende vaten in acht genomen!!

Tab

tab

enter
quote:Bianca40 schreef op 20 januari 2010 @ 17:11:

Ik neem nog een peukie... en dan ga ik proberen om de as tussen de O en de K te laten vallen

tab tab x 2 en enter

Rook jij rechts dan?

tab tab enter
quote:LeukerT schreef op 20 januari 2010 @ 17:12:

Ga ik ook even roken en kijken of ik de as tussen de J en de M kan mikken...Rook jijook al rechts?
quote:LeukerT schreef op 20 januari 2010 @ 17:12:

Ga ik ook even roken en kijken of ik de as tussen de J en de M kan mikken... OpnaaierT !!!
Haha appel (kussmiley) heb een iphone. Waar zit ie dan?
Ja ik rook rechts... jij niet dan?? Links lukt het me zelfs om het tussen de Q W E R T Y tegelijk te laten vallen
Ik rook aan beiden kanten. Nu links omdat de asbak links staat.
Appelhond is de waakhond aan het uithangen. Er ging een bel op tv nu denkt ie dat er hier iemand voor de deur staat.

Tab

tab

enter
Oke goedzo Choco!!
quote:chocolover schreef op 20 januari 2010 @ 17:13:

Haha appel (kussmiley) heb een iphone. Waar zit ie dan?Dat zou ik niet weten :aanhoofdkrabbendesmiley:
Haha bi! Zo kwam ik bij f11!

Ahum, schaamt zich, ... Murphys law enzo? Oh god.. Do explain!
quote:Bianca40 schreef op 20 januari 2010 @ 17:14:

Ja ik rook rechts... jij niet dan?? Links lukt het me zelfs om het tussen de Q W E R T Y tegelijk te laten vallen OpschepperT
Ohhh ik kon gisteren een hond overnemen.. wat een schat was dat. Maar een beetje groot, een Deense Dog. Maar zoooo lief! Het is dat ie geen trappen mag lopen en omdat ie niet met katten overweg kan... anders was ik nu een hond rijker geweest
Bianc is goed in explainen
quote:Bianca40 schreef op 20 januari 2010 @ 17:16:

Ohhh ik kon gisteren een hond overnemen.. wat een schat was dat. Maar een beetje groot, een Deense Dog. Maar zoooo lief! Het is dat ie geen trappen mag lopen en omdat ie niet met katten overweg kan... anders was ik nu een hond rijker geweest Waarom deed de eigenaar m weg dan?
quote:chocolover schreef op 20 januari 2010 @ 17:15:

Haha bi! Zo kwam ik bij f11!

Ahum, schaamt zich, ... Murphys law enzo? Oh god.. Do explain!

Wet van Murphy is dat alles tegelijk mis gaat.

Communiceren vaten is dat vloeistof altijd waterpas blijft (als je bijvoorbeeld een afvoer met bochten hebt)... ofzo...

ik lul ook maar wat hoor
Ik wil ook roken maar ik lig nog warm wakker te worden in bed.. Dillema..

Heb trouwens een auto geleend! Kan ik makkelijk naar therapie ipv ov (ben bij ze in bad gegaan en heb hun auto meegenomen, wat een lieve vrienden zeg )
Nu nog maar 608 berichten leukerT
quote:appeltjesgroen25 schreef op 20 januari 2010 @ 17:16: Waarom deed de eigenaar m weg dan?Heb je zo'n hond wel eens aan de diarree gezien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven