3000 + Deel 23

18-01-2010 12:52 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!

Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.

Wel 4 regels:

Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.

Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Yep Jack

Ik ben even dvdtje kijken... kom daarna nog wel even buurten meiden
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Goede avond!
Nou moe.. zit ik Hart van Nederland te kijken... zie ik een hele goeie vriend van mn moeder??? Hij en zijn vrouw zijn bij de crematie als enige van niet-familie vanaf het rouwcentrum meegegaan naar het crematorium. Hij is lid van de SP in ons dorp, en ook onze burgermeester was er... hihi grappig
haaai Minny
Minny en Bianca hoe is het met je spieren?
haaai Jacky..... spieren?? Welke spieren??? Ik voel ze niet meer dus ik kan er zondag weer tegenaan!!

Hoe is het met jou??
Idd grappig Bi
Hoest met iedereen hier?
Met mij gaat wel goed hoor.. morgenmiddag neuroloog.. ben benieuwd.. zal me er maar niet teveel van voorstellen.

Ben druk bezig met bijlezen.. daarna naar bed
Ik had nu voor het eerste een momentje van: Ohhh even mn moeder bellen om te zeggen dat *** op tv was.... shit zeg. Dat is echt voor het eerst!!
Goed Minny en met jou?

Heb je al iets van Justme vernomen?
Wat gaat de neuroloog doen Jacky?? Ik denk dat ik weer de helft gemist heb hier vandaar dat ik gewoon nog maar even vraag
Ja sh*t is dat he.. je bent nog zo gewend van even bellen.. tja.. kan niet meer he.. volgens mij hebben ze daarboven nog geen mobieltjes daar staat de technologie nog niet zo hoog.
Bianc
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Jacky... thanxxx voor het wederom laten verschijnen van een glimlach
Waarschijnlijk niks Bi.. de pijnpoli kan niets meer voor me doen.. dus word ik teruggestuurd naar de neuroloog.. hooguit kan ze een operatie voorstellen (wat ik niet geloof) maar voor 99% laat ik dat toch niet doen. Nu weet ik wat ik heb.. moet er niet aan denken dat ik er slechter uit kom.
quote:Bianca40 schreef op 20 januari 2010 @ 19:38:

Jacky... thanxxx voor het wederom laten verschijnen van een glimlach Graag gedaan lieve Bi meid
Ik heb mail terug gehad, en aangezien een aantal graag wilden weten hoe het met dr ging:

De leuke jongen van JM is nu dr vriend, het is goed dat ze van het forum is (ook al is het jammer) want nu heeft ze meer tijd voor andere dingen, ze wil graag op het aanbod van Poez ingaan en hoopt dat het met ons allemaal goed gaat.

Zo, en dat was de laatste keer, wie meer wil weten mailt zelf maar
Roosje, thanxxx, rare gewaarwording is dat, en het is ook maar en gedachtenflits he.

Oh, ff mam bellen om te zetten dat *** op tv was.... en in dezelfde fractie van een seconde: Oh nee....
Thanxxx Minny... wat leuk dat het wat geworden is met die jongen!
quote:Bianca40 schreef op 20 januari 2010 @ 19:36:

Dat is echt voor het eerst!!Oh naar is dat he? Dat zal nog wel ff wennen worden denk ik, was het voor mij althans wel.
ik snap het volledig Bianc, mijn moeder en ik hadden het ook toen mijn vader net was overleden. Het slijt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Huh Jacky... dan heb ik echt wat gemist! Ik dacht dat je lidteken heel mooi aan het helen was en dat je binnenkort weer wat uurtjes aan het werk mocht (over 2 weken toch? zal inmiddels wel 1 week zijn). Waar heb je pijn dan?
Ja, het zal zeker slijten. Mn broer heeft haar mobiele telefoon al uit gezet, daar ben ik het niet helemaal mee eens, want stel dat er mensen bellen die nog van niks weten? Dan had ik ze graag even te woord gestaan. Maarja... als hij het zo wil dan laat ik hem maar, het is tenslotte een lieverd!!

Ik heb gelukkig nog wel wat van haar laatste smsjes aan me bewaard. Een hele treffende waarin ze vanuit het ziekenhuis smste dat: ik ook niet alles zo voor mezelf moet houden en alles zo moet opkroppen als ik verdriet heb... zucht... vandaar dat ik nu hier op 3000 zit
Ik durf ook niet te gaan strijken, en het is echt heeeel nodig. Maar als ik sta te strijken dan denk ik altijd heel veel (bij gebrek aan tv en laptop op dat moment).

Hebben jullie ooit weleens een betere smoes gehoord om niet te gaan strijken???? Ik typ het en ik zie het gelukkig zelf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven