3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 20 januari 2010 om 20:45
woensdag 20 januari 2010 om 20:45
Petra, wat Jackyr zegt, als je het opgeschreven hebt dan hoef je het niet meer alemaal te onthouden.
Dan kun je (heel klein beetje) loslaten.
Ik heb ooit, na mijn 1e scheiding toen er veel uit mijn jeugd bovenkwam, 12! schrijfblokken volgepend.
Noemde het mijn klaagblokken.
Ik had geen last van die scheiding, dat verliep prima emotioneel gezien.
Wel kwam er oud zeer uit jeugd boven waar ik écht iets mee moest.
En het hielp, heel gek, maar het hielp.
Toen was er nog geen internet, nu heb je mogelijkheid om als je wilt eventueel een eigen topic te openen, zodat je nog wijze feedback krijgt ook.
Doe wat voor jou goed is!
Dan kun je (heel klein beetje) loslaten.
Ik heb ooit, na mijn 1e scheiding toen er veel uit mijn jeugd bovenkwam, 12! schrijfblokken volgepend.
Noemde het mijn klaagblokken.
Ik had geen last van die scheiding, dat verliep prima emotioneel gezien.
Wel kwam er oud zeer uit jeugd boven waar ik écht iets mee moest.
En het hielp, heel gek, maar het hielp.
Toen was er nog geen internet, nu heb je mogelijkheid om als je wilt eventueel een eigen topic te openen, zodat je nog wijze feedback krijgt ook.
Doe wat voor jou goed is!
woensdag 20 januari 2010 om 20:46
quote:minny schreef op 20 januari 2010 @ 20:45:
Ik heb hele lieve kinderen, maar dat had je al eens gezien natuurlijk. Maar Mini kan heel lief en zoet de boel compleet afbreken als je niet goed oplet Dan kijkt ze er in ieder geval wel heel lief bij en dat maakt dan ook weer veel goed.. en zolang ze jouw boel maar afbreekt, vind ik het niet zo erg..
Ik heb hele lieve kinderen, maar dat had je al eens gezien natuurlijk. Maar Mini kan heel lief en zoet de boel compleet afbreken als je niet goed oplet Dan kijkt ze er in ieder geval wel heel lief bij en dat maakt dan ook weer veel goed.. en zolang ze jouw boel maar afbreekt, vind ik het niet zo erg..