3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 20 januari 2010 om 21:49
quote:Jackyr schreef op 20 januari 2010 @ 21:47:
Gelukkig merken we al dat de dagen beginnen te lengen.
Nou..... daar merk ik nog helemaal niets van hoor.
Ik geloof dat zo rond 20 februari het omslagpunt ligt. Ik zit elk jaar net vóór die tijd uit te huilen bij de neuroloog namelijk en die stelt me dan elke keer gerust dat het bijna weer voorbij is.
Gelukkig merken we al dat de dagen beginnen te lengen.
Ik geloof dat zo rond 20 februari het omslagpunt ligt. Ik zit elk jaar net vóór die tijd uit te huilen bij de neuroloog namelijk en die stelt me dan elke keer gerust dat het bijna weer voorbij is.
woensdag 20 januari 2010 om 21:52
quote:qwertu schreef op 20 januari 2010 @ 21:49:
[...]
Ik geloof dat zo rond 20 februari het omslagpunt ligt. Ik zit elk jaar net vóór die tijd uit te huilen bij de neuroloog namelijk en die stelt me dan elke keer gerust dat het bijna weer voorbij is. Nou van de week was het om 17.30 uur nog niet helemaal donker.. vanaf 21 december zijn de dagen toch écht al weer aan het lengen hoor! Let maar op.. om 17 uur is het gewoon nog helemaal licht!
[...]
Ik geloof dat zo rond 20 februari het omslagpunt ligt. Ik zit elk jaar net vóór die tijd uit te huilen bij de neuroloog namelijk en die stelt me dan elke keer gerust dat het bijna weer voorbij is. Nou van de week was het om 17.30 uur nog niet helemaal donker.. vanaf 21 december zijn de dagen toch écht al weer aan het lengen hoor! Let maar op.. om 17 uur is het gewoon nog helemaal licht!