Mannen.... zijn ze te vertrouwen?

20-01-2010 20:23 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er achter gekomen dat mijn 'sex'vriend nog een vriendin heeft naast mij. Nadat ik hier ben achter gekomen, heb ik gezegd dat ik er klaar mee was, omdat ik niet door kon gaan met deze leugens. Hij wilde in het geheim verder gaan met mij, en wilde absoluut niet dat zij dit te weten zou komen. Hij wilde dus eigenlijk gewoon door gaan met z'n drieen. Met haar een serieuze relatie en mij voor de sex, omdat dat met haar niet kan. Nadat hij door had dat ik echt niets meer met hem te maken wilde hebben, heeft hij haar van mijn bestaan verteld, maar de hele waarheid verdraaid. Nu geeft hij mij de schuld van alles, omdat ik niet met zijn geheim wilde leven. Hij gedraagt zich echt kinderachtig en geeft me echt een klote gevoel. Wat moet ik hier nu mee?
Niks.

Gewoon contact verbreken en hem vergeten.
Negeren, geen aandacht meer geven en met opgeheven hoofd verder gaan!

Blijkbaar kan hij zichzelf niet meer recht aankijken in de spiegel (begrijpelijk), jij bent er op tijd mee gestopt, en kiest ervoor om eerlijk te zijn tegenover jezelf. Dat is alleen maar goed. What doesn't kill you, makes you stronger!

Lekker laten gaan die vent...
Het feit dat je het woordje "sex" voor het woordje vriend zet, zegt toch al genoeg?

Als hij alleen een vriend is om mee te sexen geeft dat toch al aan dat je niets exclusiefs van hem hoeft te verwachten?
nee
Dat komt omdat ik niet verliefd op hem was, maar hem wel als een hele goede vriend zag en ons ook sexueel tot elkaar aangetrokken voelden. We konden niet van elkaar afblijven.
nee
Of Alle Mannen te vertrouwen zijn weet ik niet, hij dus achteraf niet en probeert er nu tenminste 1 vriendin aan over te houden. Op dit moment ben jij de zondebok, maar als zijn andere vriendin hem dumpt komt hij waarschijnlijk bij jou proberen. Zou voor mij over en uit zijn, welke van de 2 vriendinnen ik ook was.
Vrouwen... zijn ze allemaal zo dom?
Het is beter dat het over is, ik vind het alleen verschrikkelijk dat hij mij als zondebok gebruikt, HIj moet met dat kinderachtige gedrag stoppen dat is het hele probleem. Tegen zijn 'vriendin'doet hij overigens gelukkig wel gewoon normaal, maar ja, zij weet de waarheid over hem ook niet.
Als hij alleen je SV is, is hij je niks verschuldigd. Anders was het wel je partner.
Hoezo MOET hij stoppen. JIj MOET het je niet zo aantrekken wat hij zegt. Laat hem lekker en lach hem uit.
Negeren en vergeten. het was tenslotte maar een sexvriendje.
Je hebt helemaal gelijk, het is alleen lastig omdat hij mij zwart maakt naar vrienden, maar het is inderdaad het enige wat ik kan doen. Dan gaat hij mij vanzelf met rust laten
In hoofdletters: NEE
Ik zou hier geen 2 x over nadenken, ik zou er gelijk klaar mee zijn en geen traan om laten. Zonde van je tijd toch.
quote:Ligeia schreef op 20 januari 2010 @ 20:41:

Vrouwen... zijn ze allemaal zo dom?Haha
Ja, natuurlijk zijn mannen te vertrouwen. Je moet alleen wel de juiste zien te vinden

En als mannen niet te vertrouwen zijn, zijn vrouwen dat evenmin.
...
Mijn man is zeker niet te vertrouwen:

hij zei dat ie vreemd was gegaan maar dat blijkt helemaal niet waar te zijn!
Het gaat om 1 seksvriendje en dan de topictitel over mannen in het algemeen, waarom? Ik stoor me daaraan. 1 man is niet exemplarisch voor de helft vd wereldbevolking.
quote:Vl43inder schreef op 20 januari 2010 @ 20:59:

Mijn man is zeker niet te vertrouwen:

hij zei dat ie vreemd was gegaan maar dat blijkt helemaal niet waar te zijn!schande!
Goed een man moet gelijk boeten voor de hele goegemeente. Arme arme mannen. Er zijn mannen die keiharde leugens vertellen en er zijn mannen die eerlijk zijn. En dan zijn er ook nog een hoop mannen van beiden wel iets hebben. Zoveel mannen zoveel verschillende mannen!

Hij moet verder niets! Hij was enkel iemand met wie je sex had. Hij is je dus geen verantwoording verschuldigd. Exclusiviteit kun je van een SV niet verwachten/ eisen! Dat hij een vriendin heeft en jullie allebei tussen de lakens wilde is zijn ding. Aan jou de keuze om dat de accepteren of niet. Je hebt gekozen om dit niet te accepteren en te stoppen met hem. Mooi! Lijkt me de juiste keuze. Wat hij tegen zijn vriendin vertelt is zijn probleem. Als hij tegen haar wil liegen dan moet hij dat weten. Dat jij dat niet eerlijk vind naar haar toe is je goed recht. Maar je hebt er verders niets mee te maken. Leef je eigen leven en doe je eigen ding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven