Mode & Beauty alle pijlers

kleding stuk

20-01-2010 23:53 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week nieuwe kleding gekocht bij de H&M en ik weet ook wel dat ik niet het beste kwaliteit mag verwachten.

Maar nu zit in de naad van mijn vestje een gat (gewoon open gegaan) en in mijn jurkje achterop een gat...

de kaartjes hebn ik er af gehaald en weggegooit!

En ik heb nog wel een bon...

Ik ga eigenlijk nooit terug met kleding...

Maar is de h en m moeilijk in dit soort dingen?
Nee h&m is volgens mij niet zo moeilijk. Gewoon terug gaan met de bon en je verhaal doen..
Gewoon terug gaan met de bon.

Ik had een keer een shirtje van de H&M waar na 1x dragen allemaal gaten onder de oksel in kwamen. Gewoon midden in de stof. Heb toen gewoon mijn geld terug gekregen.
dank jullie wel meiden!!!

Ik ga er morgen ochtend wel mee terug!!!

best spannend, ik ben wat dat betreft niet zo stoer hoor...

meest denk ik, ach het kost ook geen drol daar. wat wil je nou!!

maarja...
Ik had ooit dat een rits van een broek erg snel stuk was. Daar hebben ze toen een nieuwe in laten zetten.
Ik heb trouwens zelf wel 2 weken geleden een mutsje gekocht bij h&m en dat is nu helemaal uit elkaar gevallen. Heb ( denk ik ) geen bon meer..heeft het dan ook zin om terug te gaan?
DeKenau, je kan het ook overdrijven
Volgens mij is het zelfs zo dat als je geen bon meer hebt, maar wel een bewijs van betaling, je nog verhaal kan halen als je iets gekocht hebt dat ondeugdelijk is. Bijvoorbeeld een bankafschrift.
een mutsje na 2weken stuk vind ik wel een reden om terug te gaan. Dat hoort normaal gesproken echt langer mee te gaan. Zelfs als je het bij de zeeman koopt.
quote:isisnice schreef op 21 januari 2010 @ 00:15:

dank jullie wel meiden!!!

Ik ga er morgen ochtend wel mee terug!!!

best spannend, ik ben wat dat betreft niet zo stoer hoor...

meest denk ik, ach het kost ook geen drol daar. wat wil je nou!!

maarja...

Ik vind het niet helemaal terecht wat je zegt. Het kost namelijk niet 'geen drol' en als jij het heel goedkoop vindt bij de hennes, wil dat niet meteen iets zeggen over de kwaliteit.

Ik koop geregeld basics bij hennes, en ben er vrijwel altijd tevreden over.

De wat duurdere Esprit, juist daar heb ik slechte ervaring met een klacht!

De basics van Esprit, vind ik trouwens ook niet beter van kwaliteit dan van de hennes...
quote:winkelfanaat schreef op 21 januari 2010 @ 07:56:

[...]

Ik vind het niet helemaal terecht wat je zegt. Het kost namelijk niet 'geen drol' en als jij het heel goedkoop vindt bij de hennes, wil dat niet meteen iets zeggen over de kwaliteit.

Ik koop geregeld basics bij hennes, en ben er vrijwel altijd tevreden over.

De wat duurdere Esprit, juist daar heb ik slechte ervaring met een klacht!

De basics van Esprit, vind ik trouwens ook niet beter van kwaliteit dan van de hennes...Kwaliteit van de Hennez wisselt en sommige dingen zijn echt troep, bestel weleens wat online maar heb nooit iets gehouden. Zit soms totaal geen pasvorm in of is van goedkoop synthtisch materiaal gemaakt
Had gister ook een gat in m'n jasje van H&M na 1 dag dragen.. Echt balen. Teugbrengen zal niet lukken wat ik was zo pissig dat dat ding al lang en breed onderin m'n vuilnisbak ligt..
Ik vind, als er op de naad een draadje los is gegaan, dat je em best ff zelf opnieuw kan stikken. Met dat soort dingen ga ik nooit terug. Zelf even stikken is sneller en kost minder moeite. Een los draadje kan altijd gebeuren. Als er echt een gat midden in de stof zit zou ik wel terug gaan.
Naaien ging niet meer, ondanks dat het de naad was... was zo'n soort stof die helemaal afrafelt als het los komt...
Ow oke, tja dan zou ik er idd ook gewoon mee terug gaan. H&M is vrij makkelijk met dat soort dingen idd.
Tsja... Ik bedoelde ook niet dat alles van de h en m prut is ofzo.

Maar het verschild wel eens.

ik heb een vestje en die heb ik al bijna een jaar en ziet er nog steeds heel mooi uit. Maar ook een shirt, na 1 keer wassen helemaal uit zijn fatsoen.

Ik koop bij de h en m juist omdat het lekker goedkoop is en ze vaak leuke dingen hebben.

Ik ga straks terug!

En ik ga niet zelf naaien voor een vest waar de naad van 10 cm los zit want dan kan ik hem beter gelijk weggooien. Ik ben niet zo goed met een naaimachine!

Bedankt voor jullie reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven