Tetter hier over je dier

maandag 7 december 2009 om 19:29
Voorheen heette dit topic 'Kootje de Beer is weg' want een van mijn acht poezen was verdwenen. Maar Kootje is al lang weer thuis en het werd gezellig hier met geklets over poes en ander dier. Vandaar de wijziging van OP en nu kan een ieder hier verhalen over harige (of kale) huisgenoten, foto's plakken, raad vragen en stoom afblazen.
Welkom!
Vaste posters in dit topic en hun dieren:
NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:
B.
L.
M
M
10
< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:
Sjaak
M
< 6 mnd.Annetd4 katten:
Rooie
Fuzzy
Kleintje
Mamsy
M
M
M
V
4
4
8
?
Biebelie3 katten:
Isa
Biebs
Zwart Monster
V
V
M
9
9
Bijna 2Delphicat1 kat:
Poef
M
13Eleonora8 katten:
Ouwe Kees
Kleine Kees
Gijs
Hanny MC
Lotje MC
Kootje
Beertje
Lena
1 konijn:
Lola
M
M
V
V
V
M
M
V
V
18
13
7
6
2
< 1
< 1
< 1
1Kat753 katten:
Diesel
Nikki
Bailey
M
V
M
10
9
< 3 mnd.
Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:
Roquefort
Josephine
1 konijn:
Sjaak
M
V
M
3
2
4Maleficent3 katten:
V.
D.
Julius
M
V
M
14
7
< 1Miek2213 katten:
Tijgertje
Balthasar
Luna
1 konijn:
Wappie
M
M
V
V
7
8
2
1Mylenevalerie3 katten:
Floyd
Bo Ghi
Kane
M
M
M
11
2,5
1,5Olijfje_2 katten:
Fido
Puk
M
M
9
1Parasol2 katten:
Captain Jack Sparrow
Scarlett o'Hara
M
V
5
3Ratteke1 hond:
Tara
3 katten:
Maculata
Medusa
Morgana
V
V
V
V
1,5
15
16 of 17
15Robo1 hond:
Tommie
2 hamsters:
Tic
Tac
M
16Rubis1 hond:
Rubis
2 katten:
Kimmie
Amber
V
V
V
6
?
3Smulrol2 katten:
Max
Mickey
M
V
12
11Sopsie1 kat:
Jovi
M
< 6 mnd.Splinter021 kat:
Sil
M
ong. 8Talkinghead3 katten:
Olivier
Forrest
Faith
M
M
V
16,5
2,5
2,5Tangerine1 kat:
Sirius
M
bijna 2Tijgerpoes1 kat:
Boo
V
2,5Zoebie1 kat:
Siepie
1 hond:
Sedi
M
V
9
4
Welkom!
Vaste posters in dit topic en hun dieren:
NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:
B.
L.
M
M
10
< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:
Sjaak
M
< 6 mnd.Annetd4 katten:
Rooie
Fuzzy
Kleintje
Mamsy
M
M
M
V
4
4
8
?
Biebelie3 katten:
Isa
Biebs
Zwart Monster
V
V
M
9
9
Bijna 2Delphicat1 kat:
Poef
M
13Eleonora8 katten:
Ouwe Kees
Kleine Kees
Gijs
Hanny MC
Lotje MC
Kootje
Beertje
Lena
1 konijn:
Lola
M
M
V
V
V
M
M
V
V
18
13
7
6
2
< 1
< 1
< 1
1Kat753 katten:
Diesel
Nikki
Bailey
M
V
M
10
9
< 3 mnd.
Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:
Roquefort
Josephine
1 konijn:
Sjaak
M
V
M
3
2
4Maleficent3 katten:
V.
D.
Julius
M
V
M
14
7
< 1Miek2213 katten:
Tijgertje
Balthasar
Luna
1 konijn:
Wappie
M
M
V
V
7
8
2
1Mylenevalerie3 katten:
Floyd
Bo Ghi
Kane
M
M
M
11
2,5
1,5Olijfje_2 katten:
Fido
Puk
M
M
9
1Parasol2 katten:
Captain Jack Sparrow
Scarlett o'Hara
M
V
5
3Ratteke1 hond:
Tara
3 katten:
Maculata
Medusa
Morgana
V
V
V
V
1,5
15
16 of 17
15Robo1 hond:
Tommie
2 hamsters:
Tic
Tac
M
16Rubis1 hond:
Rubis
2 katten:
Kimmie
Amber
V
V
V
6
?
3Smulrol2 katten:
Max
Mickey
M
V
12
11Sopsie1 kat:
Jovi
M
< 6 mnd.Splinter021 kat:
Sil
M
ong. 8Talkinghead3 katten:
Olivier
Forrest
Faith
M
M
V
16,5
2,5
2,5Tangerine1 kat:
Sirius
M
bijna 2Tijgerpoes1 kat:
Boo
V
2,5Zoebie1 kat:
Siepie
1 hond:
Sedi
M
V
9
4
woensdag 20 januari 2010 om 19:36
Oh Itsme, ik heb Bailey al verschillende keren op het forum, geknald maar speciaal voor jou doe ik dat gewoon nog een keer
B met 6 weken, op deze foto werd ik helemaal verliefd
Meneer met 8 weken
En met 11 weken
Ik ben zo benieuwd hoe z'n kennismaking met Diesel en Nikki gaat verlopen..
Vanaf vrijdag ga ik jullie ongetwijfeld spammen met een heleboel nieuwe foto's !!
B met 6 weken, op deze foto werd ik helemaal verliefd
Meneer met 8 weken
En met 11 weken
Ik ben zo benieuwd hoe z'n kennismaking met Diesel en Nikki gaat verlopen..
Vanaf vrijdag ga ik jullie ongetwijfeld spammen met een heleboel nieuwe foto's !!
woensdag 20 januari 2010 om 19:49

woensdag 20 januari 2010 om 21:36
quote:Sopsie schreef op 20 januari 2010 @ 19:13:
Hallo dames!
Ben een tijdje afwezig geweest, errrug druk, vooral op het werk. 's avonds lees ik ff bij op het fashionistastopic en reageer wat vluchtig en vlucht dan naar de bank hahahaa.
Ik kom snel even updaten en even bijlezen/kijken naar alle leuke dierenfoto's!!Welkom terug hon!
Hallo dames!
Ben een tijdje afwezig geweest, errrug druk, vooral op het werk. 's avonds lees ik ff bij op het fashionistastopic en reageer wat vluchtig en vlucht dan naar de bank hahahaa.
Ik kom snel even updaten en even bijlezen/kijken naar alle leuke dierenfoto's!!Welkom terug hon!

woensdag 20 januari 2010 om 21:51
Gekke plekken om op te liggen kenden mijn kittens van ooit (nu zijn ze bijna een jaar) ook.
Ik heb deze foto's al eens in het 'ik word oma!' topic geplaatst maar bij deze nog een keer:
Op je moeder.
In omaatjes tas.
In het poppenbed van Baby Born
Op oma's blonde toneelpruik.
Op elkaar.
Over je moeder.
Tegen elkaar.
Op een kluitje.
Op knutselpapier.
Op een schaap.
Ik heb deze foto's al eens in het 'ik word oma!' topic geplaatst maar bij deze nog een keer:
Op je moeder.
In omaatjes tas.
In het poppenbed van Baby Born
Op oma's blonde toneelpruik.
Op elkaar.
Over je moeder.
Tegen elkaar.
Op een kluitje.
Op knutselpapier.
Op een schaap.

donderdag 21 januari 2010 om 00:47
quote:eleonora schreef op 20 januari 2010 @ 18:00:
Owowowowowowwowwww Itsmietje, wat een lieffies!
Heurlijk he, dat jonge gebeuren.
Wacht, ik word weer broeds, even snel mijn hoofd in een warme poes begraven. Kootje de beer ligt naast me in een stapel gevouwen wasgoed, daar ga ik even aan ruiken om af te reageren.....
Andere foto's ook weer verrukkelijk trouwens!
Leonoor, wat ben je toch een heerlijk gek mens.
Ons monster had vanmorgen een merel gevangen. Ocharm, ik vond er alleen nog pootjes, restjes en een baal veren van terug. Dat doet ie anders nooit. Ik vond het ook nog zielig voor het vogeltje en was boos op de kat. En ik ging bijna over mijn nek bij het opruimen van de restjes, pootjes, stukjes vleugel en wat er dan nog mee aan minimaals overblijft na de kat zijn ontbijt. Stomme kat, hij krijgt toch eten genoeg. En ik hoop ook niet dat het mijn huismerel is die altijd precies voor het raam aan het vogelvoer kwam eten. Die rotkat. Ik heb gemopperd en hem de rest van de dag niet meer gezien. Nee, zijne majesteit zal wel beledigd zijn. Geeft ie een cadeautje en dan is het niet eens goed.
Owowowowowowwowwww Itsmietje, wat een lieffies!
Heurlijk he, dat jonge gebeuren.
Wacht, ik word weer broeds, even snel mijn hoofd in een warme poes begraven. Kootje de beer ligt naast me in een stapel gevouwen wasgoed, daar ga ik even aan ruiken om af te reageren.....
Andere foto's ook weer verrukkelijk trouwens!
Leonoor, wat ben je toch een heerlijk gek mens.
Ons monster had vanmorgen een merel gevangen. Ocharm, ik vond er alleen nog pootjes, restjes en een baal veren van terug. Dat doet ie anders nooit. Ik vond het ook nog zielig voor het vogeltje en was boos op de kat. En ik ging bijna over mijn nek bij het opruimen van de restjes, pootjes, stukjes vleugel en wat er dan nog mee aan minimaals overblijft na de kat zijn ontbijt. Stomme kat, hij krijgt toch eten genoeg. En ik hoop ook niet dat het mijn huismerel is die altijd precies voor het raam aan het vogelvoer kwam eten. Die rotkat. Ik heb gemopperd en hem de rest van de dag niet meer gezien. Nee, zijne majesteit zal wel beledigd zijn. Geeft ie een cadeautje en dan is het niet eens goed.
donderdag 21 januari 2010 om 06:44
Wat een prachtbeestjes allemaal weer zeg. Echt waar, als ik die kittens zie dan wil ik ook zo graag weer kittens. Qua ruimte kan het hier ook. Maar financieel even niet. Als ze iets hebben moet je toch naar de DA, inenten, laten helpen, chippen enz. Kost toch een hoop geld.
Maar zet mij maar op een stoel bij een nestje kittens, je hebt geen kind meer aan mij. Kan er uren naar kijken.
Beterschap Lé
Maar zet mij maar op een stoel bij een nestje kittens, je hebt geen kind meer aan mij. Kan er uren naar kijken.
Beterschap Lé
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

donderdag 21 januari 2010 om 07:40
donderdag 21 januari 2010 om 08:06
Ik heb hem nu 2 weken niet gezien en de vorige keer stond ik er al van te kijken dat ie zo groot was, het echte "babyachtige" is eraf intussen.
MV, ik snap je helemaal..ik heb het zometeen in de lente ook bij lammetjes,eendjes,kuikentjes en al dat andere jonge spul maar jonge hondjes en katjes blijven favoriet !
MV, ik snap je helemaal..ik heb het zometeen in de lente ook bij lammetjes,eendjes,kuikentjes en al dat andere jonge spul maar jonge hondjes en katjes blijven favoriet !
donderdag 21 januari 2010 om 08:30
leo, wat een uberschattige foto's. net als bij MV, zet me bij babybeestjes en ik ben uren zoet.
Gisteren bracht ik mijn konijn naar de DA om te laten castreren, zodat hij weer bij zijn vriendinntje kan en toen zat er in de wachtkamer en mevrouw met een siamese kat. Ik zie ze al erg weinig in het echt, en zeker met mijn opnieuw omhoog gekomen ik-wil-een-siamees obsessie heb ik even op vriend ingepraat dat ie toch echt niet verbaasd moet zijn als er binnenkort een nieuw poezebeest in huis is. Iemand ervaring van een (ras)kat op marktplaats kopen. Ik hoef namelijk niet met een stamboom, mijn budget is helaas niet zo groot....
Gisteren bracht ik mijn konijn naar de DA om te laten castreren, zodat hij weer bij zijn vriendinntje kan en toen zat er in de wachtkamer en mevrouw met een siamese kat. Ik zie ze al erg weinig in het echt, en zeker met mijn opnieuw omhoog gekomen ik-wil-een-siamees obsessie heb ik even op vriend ingepraat dat ie toch echt niet verbaasd moet zijn als er binnenkort een nieuw poezebeest in huis is. Iemand ervaring van een (ras)kat op marktplaats kopen. Ik hoef namelijk niet met een stamboom, mijn budget is helaas niet zo groot....
I can do anything i want, and so can you....
donderdag 21 januari 2010 om 09:51
Miek221, je kan evt ook contact opnemen met de rasvereniging van de Siamezen. Wellicht bemiddelen zij (net als bij de Maine Coon rasvereniging) bij het herplaatsen van Siamese katten met stamboom. Bijv, omdat iemand allergisch is geworden of omdat het bassje is overleden of omdat het opeens in de groep niet meer goed gaat.
Je hebt dan geen kleintje maar wel eentje waar het karakter al van bekend is. Is ook wat waard.
Je hebt dan geen kleintje maar wel eentje waar het karakter al van bekend is. Is ook wat waard.
WTF?
donderdag 21 januari 2010 om 10:08
Ja, zoiets zat ik dus ook te bedenken, in mijn overweging voor een oudere kat. Jonge katjes zijn ultiem schattig natuurlijk, maar een volwassen kat is net zo lief natuurlijk.
Ik ga eens een poging wagen om een foto van tijgertje en luna te plaatsen, balthasar staat niet op mijn telefoon.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-HPNL6L8Z.jpg[img]
Luna
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-FCDW7AGA-1.jpg]
Toen ze krols was rende zo krijsend rond, want als ze stil ging zitten gebeurde er dit....
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-MPS4H44A.jpg]
Tijgertje, beetje donker....
Ik ga eens een poging wagen om een foto van tijgertje en luna te plaatsen, balthasar staat niet op mijn telefoon.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-HPNL6L8Z.jpg[img]
Luna
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-FCDW7AGA-1.jpg]
Toen ze krols was rende zo krijsend rond, want als ze stil ging zitten gebeurde er dit....
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-MPS4H44A.jpg]
Tijgertje, beetje donker....
I can do anything i want, and so can you....