Bedrogen!!

18-01-2010 19:25 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Ik heb hier een account aangemaakt omdat ik het even niet meer weet.

Ik heb al 5 jaar een vaste vriend, we wonen net een halfjaar samen in ons eerste koophuisje.

Een tijdje geleden kwam ik thuis uit mijn werk en trof daar mijn beste vriendin. Ze zei dat ze langs was gekomen maar had gewacht omdat ik nog niet thuis was, mijn vriend beaamde dit. Ik had echter het onderbuik gevoel dat er iets niet klopte..

Dit gevoel bleef hangen, ook al leken hun verklaringen zo logisch. Toen kwam het moment dat ik mezelf niet meer kon bedwingen en toen heb ik de mail van mijn vriend geopend. Ik weet het, dit is niet goed te praten, maar ik had zo'n knagend gevoel..

Ik vond daar een ellenlange mailconversatie tussen hem en mijn vriendin..

Bij één van die mailtjes zat ook een bijlage, een foto van mijn vriendin in een nogal, weinig aan de verbeelding overlatende, positie.

Ik ben hier ontzettend van geschrokken, heb alles uitgeprint en gewacht tot mijn vriend thuis kwam.

Ik heb hem geconfronteerd met wat k gevonden had en hij ontkende niets. De aap kwam zelfs uit de mouw:

Hij wil bij mij weg en met haar verder, de laatste keer dat ze bij ons was kwam ze vertellen dat ze zwanger was.

Nu wil hij zijn verantwoordelijkheid nemen en voor haar en het kind zorgen. Terwijl hij nog wel heel veel van me houdt!!!

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Ik zit nu bij vrienden en iedereen roept wat anders, maar ik weet het gewoon niet meer. Hij houdt nog wel van me maar wil tegelijkertijd zijn verantwoording nemen voor mijn 'vriendin'...

Ik ben zo boos.... alles is zo dubbel...
Wat een stelletje @#%#@ zeg!

Ik moet zeggen dat ik ook wel erg veel medelijden heb met hun kindje straks: je zal toch met zo'n stel ouders opgezadeld zitten.....
@NMD: Jemig, wat een rotsituatie zeg!

Die twee &*^%% verdienen elkaar!

Maar jij zit er maar mooi mee. Dit valt echt niet mee, vriend, vriendin en huis kwijt en baan in de problemen. Wat een gruwel.

Ik vind het reuzeknap dat je in staat bent om gewoon te handelen. Ga daar ook mee door, zorg dat je alles goed voor jezelf regelt. Heel veel sterkte!
Ìnderdaad wat meerdere al zeggen, wel je baas inlichten.

Wat een ontiegelijke rotsituatie zeg!!!

Een knuffel voor jou en veel sterkte.

Vind het wel een goede van je om de houding te hebben van : eerst alles regelen dan pas instorten.".

Meid, wat moet dit moeilijk zijn, regel alles goed voor jezelf en als je het niet meer weet vraag hulp.

Nogmaals sterkte!
Jeetje... functioneer je nog wel? Als ik in die situatie zou zitten, zou ik niets waard zijn denk ik. Heel rot en oneerlijk. Maar om even mijn mening te geven. Wel je baas inlichten. Zo kan hij/zij rekening houden met je. Ik denk dat dat ook gebeurt.

Sterkte.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
NMD, hoe gaat het nu met je?
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Spank me...

Ik heb iets ongelofelijks stoms gedaan!!!!!!!!

Ik schaam me bijna om dit te moeten vertellen, maar toen ik gisteren langs 'ons' huis ging, om wat persoonlijke zaken op te halen, ben ik met hem in bed beland.. ik kon gewoon niet weigeren!

Zijn nieuwe vriendin was op dat moment bij haar ouders..

Ik schaam me echt dood, ik snap niet hoe dit heeft kunnen gebeuren.. op dat moment was ik zo boos en heb dat blijkbaar op deze manier ontladen.

Ik schaam me nog het meeste voor het feit dat het ergens als wraak voelt naar die zogenaamde vriendin van mij..

God god god, ik ben zon dozige #@)*#$(
Tsja, dat was niet zo'n slimme actie, maar dat wist je zelf ook al ...

Heb je verder helemaal niet met hem gepraat? Dit zegt natuurlijk ook genoeg over de mentaliteit van je ex, hij heeft geen enkele moeite met belazeren.

En nu?
Eh... he??

Oke, dat was niet slim. Helemaal niet slim.

Niet meer doen dus.

Heb je ook nog gepraat dan? Of alleen eh.. van dattum...

Wat wil hij nou dan, en belangrijker, wat wil jij?

(en ik snap het wel hoor, jij houdt toch nog gewoon van hem, maar hij niet genoeg meer van jou... Sex met je ex is echt een heel slecht plan...)
Ik vind je geen doos.

Tuurlijk dat je emoties nog totaal overhoop liggen. Je stond voor een voldongen feit, s'ochtends was je nog met 'jouw mannetje' bezig om een gezinnetje te stichten, s'avonds bleek je een zielig excuus voor een vent te hebben en een zogenaamde 'vriendin' met automatisch opendraaiende benen...

Naar mijn idee mag je hem gebruiken op iedere mogelijke manier. Jij bent bezig dit een plek te geven, afscheid te nemen, en deze ***periode af te sluiten. Reken het jezelf niet te zwaar aan, en ga je al helemaal niet druk maken over figuren die gaan zeuren over 'hoe zielig het is voor het aanstaande kindje'.

De omstandigheden waarin hij/zij verwekt is en door wie bevinden zich al op een absoluut nulpunt, dus...

Blijf gewoon lekker voor jezelf kiezen. Als hij nu koude voetenvrees krijgt (was de 2jarige bonus toch niet zo leuk?), neem hem dan niet terug uit medelijden. Laat 'm maar lekker zweten en zijn eigen sores oplossen.
En die "uitschuiver" vooral zo snel mogelijk aan je "vriendin" vertellen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Oh NMD, jij bent zo ontzettend gekwetst en beschadigd nu.... Is er iemand die nu goed voor jou kan zorgen en je uit de buurt houden van hen?
Beter een half motto....
Ja, ergens voel ik me er nog beter onder ook..

Ik doe haar nu aan wat zij mij heeft aangedaan, en als hij me nu terug wil, hoef ik hem niet meer, dus ik haal voor hen beiden de gevoelens door elkaar.

Echt gepraat hebben we niet, het gebeurde gewoon.. heel cliche...

Ergens wil ik het haar vertellen, maar dat zou te slecht zijn. Nu ben ik vooral nog in shock door mijn domme actie...

Moet ik het haar vertellen??

Of maak ik het drama dan alleen groter?
Hopelijk heb je wat haren achter gelaten in bed. Hoef je het haar ook niet te vertellen.

Niet echt slim maar wel begrijpelijk. Alleen heeft hij nu helemaal het gevoel dat hij iedereen kan krijgen. Hij misbruikt je.

De kans als je het haar vertelt dat ze je toch niet geloofd.

Je was niet in je vruchtbare periode?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik zat al heel stiekem te fantaseren over een aantal opties:

1. niets zeggen, dan 3 weken later zijn voicemail inspreken met een boodschap als: sja, mijn periode gemist en als ik terugreken, ergens 20/1 laatste keer sex met jou... ga je mee naar de dokter?. Dit tevens ook mailen. Gegarandeerd dat dat loeder nu alles controleert met d'r gierende hormonen.

2. wel zeggen, het drama bekijken terwijl je casual nog wat spulletjes in een doosje verpakt, het mannetje aanschouwen dat meent dat hij nu nog keuzemogelijkheden heeft, en dan koelbloedig zeggen: Ah nee joh, voor mij was het gewoon een lul met iets eraan vast.

Of is dat te erg? Waarom zou je de 'eer' aan jezelf moeten houden. Wie gelooft dat soort eerloze figuren anyway als ze het rondvertellen (die lui hebben meestal ook niemand om het aan te vertellen v).
Ik hoop het niet...

Ik bedoel, een kind van HEM zit ik nu even niet op te wachten...

God, ik maak me nu ook daar zorgen om..

Ik ga een fles wijn pakken en een compleet seizoen little house on the prairie kijken... even ongecompliceerde levens bekijken..
@ Lemoos

Voor het eerst in dagen kan ik weer een beetje lachen.. vooral om optie 2 ;)
Nee, ik zou het niet vertellen. Ze gelooft je niet, of ze ziet het als een "zielige" wraakactie. Met een beetje geluk komt ze er zelf wel achter.

Om haar zou ik me verder niet bekommeren. Dat drama heeft ze over zichzelf afgeroepen hoor, het enige wat jij moet doen is om jezelf denken en zorgen dat je hier goed uit komt.
Lachen is goed. Doe wat goed voelt, neem wat "what if" verhalen door met lieve mensen om je heen... Als het jou maar vooruit helpt.

M'n zusje had ooit een optie 3:

Na bedrog van vriendje hem eruit gezet, hij op hangende pootjes naar pa en ma in Groningen. Zielige verhalen aan de telefoon, nee, ze betekende echt niets voor hem. Zusje belt hem na 2 dagen op of hij langs kon komen om 'te praten' (ze had inmiddels via de pc ontdekt dat het om meerdere vrouwen ging!). Hij dus van Groningen naar Amsterdam, staat onder bij de intercom met bosje bloemen, gilt zusje van balkon: Sorry, heb me bedacht, zie het toch niet meer zitten.
Pff, wat een actie!

Idd, als je nu zwanger zou zijn, wie zou hij dan kiezen als je hem onder dwang zet? (niet dat ik hem terug zou willen, maar het antwoord is wel een trigger).

Je kunt haar een "verkeerd verstuurd" smsje zenden met "het was lekker **koosnaampje**; mis jou ook. Heb je het al aan **haar naam** verteld?"

(eigenlijk ben ik een heel lief meisje, maar die man maakt het slechtste in me los, vergeet dit dus maar!)
Nou Margot, sorry dat ik het zeg TO, maar ik zou zo'n man niet terug willen en zeker geen kind van hem zodat je je hele leven aan die lamlul vast zit.

Ze moet doorgaan met haar leven. De mooiste wraak kennen wij toch? Dat het goed gaat met jou. En als je gelukkig bent dan komt er ook wel weer een kerel op je pad.

Dan hoef je niet letterlijk met zo'n nare pad naar bed. Hou je eigenwaarde.

En probeer met je hoofd te denken. Wat als je hieruit een kind krijgt, dat is toch ook een hele nare geschiedenis? Een betrouwbare partner krijg je er niet mee terug.

Snap dat je graag een kind wilt maar toch ook liever met een betrouwbare partner en dat een kind 2 ouders heeft?

Vergeet dat niet. Dat deze man alleen maar mensen kan kwetsen en ongelukkig maken. Onbetrouwbaar zijn en vreemdgaan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Als je het haar verteld zal ze je misschien niet geloven..

Is er geen andere manier zodat ze het te weten komt? ( ja ik ben erg wraakzuchtig.. )

Je denkt dat hij het haar niet verteld?
Ach laat hem en haar het heen en weer krijgen. En je bent nog lekker euhm.... "tevreden gesteld" ook?

Nah daar zou ik het bij laten ...kan jou het schelen als het lekker was? Boosheid is een duidelijke factor... is hij ook es goed gebruikt.
heb je haar nou al je huis uit gezet??
Ja, het is toch ook jouw huis met jouw bed jouw toiletspullen e.d?

Het kan toch niet zo zijn dat deze walgelijke zogenaamde vriendin zomaar intrekt en dat jij nu moet kamperen en heen en weer moet pendelen met spullen e.d.

ZIJ SLAAPT IN JOUW BED EN KAKT OP JOUW WC!

Ze moet weg deze parasiet!!!
Tjezus, wat een stuk verdriet die kerel zeg! Dit geloof je toch niet?!?!?!

Van jou heel begrijpelijk hoor NWD, maar nu niet meer doen. Je emoties worden alle kanten opgelingerd natuurlijk en je voelt je harstikke rot. Dan gebeuren dit soort dingen. Hij denk je nu te hebben ingepakt, maar nu pak je hem juist.

En ik zou het niet zeggen. Komt later nog wel eens van pas misschien...

Hoe is het verder met je? Advocaat al gesproken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven