Bedrogen!!

18-01-2010 19:25 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Ik heb hier een account aangemaakt omdat ik het even niet meer weet.

Ik heb al 5 jaar een vaste vriend, we wonen net een halfjaar samen in ons eerste koophuisje.

Een tijdje geleden kwam ik thuis uit mijn werk en trof daar mijn beste vriendin. Ze zei dat ze langs was gekomen maar had gewacht omdat ik nog niet thuis was, mijn vriend beaamde dit. Ik had echter het onderbuik gevoel dat er iets niet klopte..

Dit gevoel bleef hangen, ook al leken hun verklaringen zo logisch. Toen kwam het moment dat ik mezelf niet meer kon bedwingen en toen heb ik de mail van mijn vriend geopend. Ik weet het, dit is niet goed te praten, maar ik had zo'n knagend gevoel..

Ik vond daar een ellenlange mailconversatie tussen hem en mijn vriendin..

Bij één van die mailtjes zat ook een bijlage, een foto van mijn vriendin in een nogal, weinig aan de verbeelding overlatende, positie.

Ik ben hier ontzettend van geschrokken, heb alles uitgeprint en gewacht tot mijn vriend thuis kwam.

Ik heb hem geconfronteerd met wat k gevonden had en hij ontkende niets. De aap kwam zelfs uit de mouw:

Hij wil bij mij weg en met haar verder, de laatste keer dat ze bij ons was kwam ze vertellen dat ze zwanger was.

Nu wil hij zijn verantwoordelijkheid nemen en voor haar en het kind zorgen. Terwijl hij nog wel heel veel van me houdt!!!

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Ik zit nu bij vrienden en iedereen roept wat anders, maar ik weet het gewoon niet meer. Hij houdt nog wel van me maar wil tegelijkertijd zijn verantwoording nemen voor mijn 'vriendin'...

Ik ben zo boos.... alles is zo dubbel...
Sterkte...

Met zo'n vriendin heb je geen vijanden nodig...
Hoe gaat 't, NMD?
Heb ik er overheen gelezen waarom jij uit het huis bent? Waarom hij niet?

Net als ik denk iets gelezen heb dat niet erger kan, lees ik net weer dat ze zijn komen praten. Die zijn gek. Niet met ze praten lieverd, laat een advocaat ze uitkleden. Maak een afspraak vandaag bij het Juristenloket. Kijk of je in aanmerking komt voor een prodeo advocaat.

Wat verdrietig dat jullie ook samen voor een kindje bezig waren. Bedenk je wel, blij dat je met deze lozer geen kind hebt. Dan zit je je hele leven aan hem vast. Jij verdient een lieve vriend die er voor jou en hopelijk later een kind ervoor is. En niet als het niet zo snel gaat als geplant naar een andere vrouw gaat.

Want in het jaar dat jullie een kind probeerde te krijgen, schrijf je dat hij gelijk ook probeerde met haar een kind te krijgen (iig een half jaar lang). Mijn maag draait om, dat mag je best weten.

Ik zou zoveel rot dingen over zijn karakter willen schrijven, maar nu is het belangrijk dat je voor jezelf opkomt. Qua woning, meubels, geld alles. Regel dat nou goed. Geloof in karma dat hij zijn portie nog wel krijgt. En die zal niet misselijk zijn door wat hij jou hebt geflikt.

Regel iig zo snel mogelijk een woning. Is die andere woning van hem dat jij bent weggegaan?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Die woning is van ons samen, maar ik kon er simpelweg niet meer zijn omdat er zoveel gebeurd is waar mijn maag van omdraait.

Hij zit er nu nog, met haar geloof ik.

Had vandaag een afspraak bij de huisarts voor een soa test, over twee weken heb ik de uitslag.

Morgen een afspraak met mijn advocaat. Kijken of er nog wat te halen valt. klinkt misschien verkeerd maar zo denk ik echt wel nu.

Het is gewoon zo erg dat ik het bijna niet kan geloven.

Dat iemand zo ontzettend verdorven kan zijn, dit zie je zelfs niet bij gtst.

Het ergste is ook nog dat ze een collega van mij is. Ik heb nu een week vrijgenomen en de taken die ik nog moest doen mocht ik van baas thuis doen.

Ik ben hard op zoek naar een andere baan, ik wil die rotkop van haar nooit meer zien. Ben ook nog bang dat ze op het werk dingen gaat lopen rondbazuinen over mij.

Ik zit ook nog in dubio of ik mijn baas moet inlichten over de situatie. Hij weet nu alleen dat mijn relatie verbroken is en dat er een hoop geregeld moet worden.. ik wil echter geen drama en roddels op de werkvloer veroorzaken door het complete verhaal in de rondte te laten gaan.

Zo lastig, ik ben zo bang dat ik in deze tijd van crisis geen nieuwe baan zal kunnen vinden... en dan zit ik nog tijden met haar opgescheept... misschien is overplaatsing een optie, maar dat gebeurd ook niet zomaar...

zucht... drama
Ik zou wel je baas inlichten als ik jou was,dan weet hij misschien wel een oplossing,misschien kan zij worden overgeplaatst je weet het maar nooit.
Ik zou het de baas wel vertellen, maar ja, dat ben ik.

Dan snapt ie tenminste dat je doet zoals je doet.
Hou ze geen hand boven het hoofd, NMD, roddel op je werk zal echt niet in jouw nadeel zijn, denk niet dat zij hier nog een draai aan kan geven, wat een verdorvenheid zeg, bah!!

En halen wat er te halen valt via je advocaat is niet verkeerd, wraak is misschien niet de oplossing, maar jij hebt nu alle recht om ze het in ieder geval zo moeilijk mogelijk te maken.
Ik zou het ook vertellen tegen je baas. Gewoon de waarheid vertellen aan hem en dat je nu simpelweg niet op je werk kan verschijnen omdat je haar dan tegenkomt. Misschien kan ze inderdaad wel overgeplaatst worden oid.

En wat DeKenau zegt; geroddel zal niet in jouw nadeel zijn. En je kunt je baas toch vragen om dit tussen jullie te houden.

En helemaal niet slecht dat je nu wilt halen wat er te halen valt. Normaal gesproken ben ik daar ook niet zo van. Maar dit gaat zo ver. Pak de 'schadevergoeding' die er inzit zou ik zeggen.

Sterkte meis!
Ik zou het ook vertellen. Je hoeft haar echt niet te gaan verdedigen tegen eventuele roddels..

En waar zou zij het recht vandaan halen om over jou te gaan roddelen???? Kom zeg..!!

Jeetje, wat een verhaal.. 't lijkt inderdaad wel een soap. Zoiets verzin je niet.

En zeker weten: Alles eruit halen wat erin zit!!!

Sterkte!
Het verhaal wordt steeds erger. Ik word hier gewoon verdrietig van. Jij een andere baan zoeken. Zij samen met hem in jouw huis. Heb hier echt geen woorden voor.

Het is niet egoistisch om te halen wat er te halen valt. Doen!!

En ik zou het zeker aan mijn baas vertellen en ook aan mijn collega's. Dan kunnen ze er rekening mee houden. Met een beetje geluk keert de roddel en achterklap zich tegen haar en besluit zij een andere baan te gaan zoeken.
Tref dit verhaal vandaag en ben shocked. Wat een afschuwelijke soap en wat een enorme ongelooflijke nulkommanulvent. Voor jou een hele, hele dikke knuf.

En ja, zeg het alsjeblieft tegen je baas, hij zal vast begripvol en discreet reageren. Straks ben jij weg als onvoldongen feit en had hij liever een andere oplossing gezocht, of erger, straks val je misschien eens uit (stress kan ook lichamelijk tot uiting komen), heb je een rotweek of heb je verlof nodig voor afwikkeling en begrijpt hij niet waarom. Praatjes komen er toch, en als je niet uitkijkt gaan mensen gissen en over jou praten als zijnde dramaqueen want relatie uit en jeetje al zolang zielig, terwijl het verhaal veel en veel meer shocking is!

Denk aan jezelf NMD, dit is echt voor bijna iedereen te veel om zo even erbij te doen.
P.s. ook al staat je hoofd er wsl niet naar,

- staan er nog veel dierbare spulletjes in het huis?

- en begreep ik het goed dat hij in een auto rijdt van een lening mede op jouw naam?
OMG wat een verhaal!

* Ik zou het mijn baas zeker vertellen (misschien overplaatsing, als jij het eerst het verhaal doet, krijg jij de keuze als er al opties zijn voor je baas, niet wachten totdat madame met haar dikke buik de eisen kan gaan stellen!)

* Laat je advocaat de zaken goed afhandelen. Als de advocaat aandringt op snelle verkoop huis, luister dan niet naar emotionele telefoontjes van je ex over aanstaande bevallingen enzo. Zijn gedrag, zijn keuze, zijn probleem.

* Als je ex nog enigzins berouwvol is: laat de lening zo snel mogelijk geheel op zijn naam zetten!! Wacht niet totdat hij zich realiseert wat een baby allemaal kost. Laat anders auto desnoods verkopen, en deel de restschuld, je krijgt nog genoeg onkosten met verhuizen e.d.

* Als je een zus/broer/schoonzus/vriendin hebt die je kan helpen: laat bruikbare neutrale spullen uit je huis halen (bestek, telefoon, etc,) dit zijn de rotkosten en boodschappen waar je hoofd al helemaal niet naar staat.

* Enne... als het ook jouw huis is: laat hem maar lekker opdonderen naar haar stek, jaag je spaarcentjes er niet doorheen voor een tijdelijke huurwoning/hotel/motel. Jij hebt sowieso al woonrechten opgebouwd, ook al is het huis niet van jou.

Sorry, ik word steeds kwader. Wat een *** van een ex, en wat een ... van een vriendin! GADVERDAMME!

Ik hoop dat je van familie/overige vriendinnen steun en zorg krijgt. Mocht je spullen nodig hebben (huisraad) laat maar wat weten, heb heel veel nieuw spul opgeslagen staan.

Nogmaals, sterkte!
Same here... ik zou mijn leidinggevende absoluut inlichten wat allemaal speelt.

En ik hoop ontzettend hard dat het een ontzettend irritante jankbaby wordt - 20 uur per dag janken en krijsen.

En dat zij de 40kg zwangerschapsvet nooit meer zal verliezen.
Zooooo meid wat hebben die twee je geestelijk in elkaar getrapt zeg

Wat een stel, heeft je vriend soms een narcistische inslag of zo,

Hij heeft in dit hele gebeuren volgens mij niet 1x stilgestaan bij wat hij jou hiermee heeft aangedaan.

Dat jou ex en zijn äanwinst"(tis maar wat je aanwinst noemt)

nog maar lang en ongelukkig samen zijn, want zo'n harde gevoelloze gaat niemand gelukkig maken, want die gaat alleen maar voor zijn eigen geluk, en niet voor het geluk van samen.

Nee meid, deze heeft geen hart in zijn donder, en geeft geen zier om de gevoelens van zijn partner.

Met die ex vriendin/collega zou ik ook gauw klaar zijn, ze verdient hem.

Op je werk kan ik me niet voorstellen dat er iemand is die tegen jou zou zeggen dat jij fout hebt gezeten, lijkt me een uitgemaakte zaak.

Ik snap dat je ook ergens wel verdrietig bent om alles, maar als je het relativeert, zie je echt wel in dat wat jouw geflikt is het laagste van het laagste is.

Heel veel sterkte en een dikke
Baas inlichten NMD. Zoals iedereen hier zegt!. Wat voor roddels. ??Ben je nu helemaal.We gaan de boel niet omdraaien he!!.

En zij zit nu met haar kind, in het huis wat voor de helft van jou is??.

Dit kan niet waar zijn.

Gelukkig heb je het geld van de auto al teruggeboekt, goed gedaan.

Oh meissie, als jij mijn dochter was, ik was echt, de ergste schoonmoeder from hell!!!!

Hou je taai!, je komt er wel, wedden?

voor jou.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
binkie, volgens mij heeft ze het geld van de auto niet teruggeboekt, dat is helaas al op aan de auto waar 0,0 in rijdt... ze heeft haar helft van de gezamenlijke spaarrekening teruggeboekt volgens mij....
quote:NoMoreDrama schreef op 18 januari 2010 @ 19:43:

[...]

Ik heb een goedbetaalde baan, dat wel. De hypotheek kan ik zelf wel opbrengen, maar ik wil er niet meer wonen. Een samenlevingscontract is wel getekend, maar ik weet niet meer precies wat daarin stond. De enige schuld die we hebben is de hypotheek en een gezamelijke schuld voor de aanschaf van een auto, waar hij nu in rijdt... Van het spaargeld heb ik mijn inleg al teruggeboekt.

weet iemand hoe het werkt met uitkopen enz/

Dit bedoelde ik, Margot, dat TO van het gezamelijke spaargeld, de schuld van de auto, al had teruggeboekt.

Kan mij vergissen natuurlijk
Ja, nu ik het teruglees, denk ik dat je gelijk hebt Margot.
He bah, ik zit me hier hartstikke boos te maken, terwijl ik hier niet eens 'ervaring' mee heb. Kan me niet eens voorstellen hoe jij je dan moet voelen..

Heb verder geen nuttige tips, behalve dat ik het heel erg met de rest eens ben dat je moet pakken wat je pakken kan..

En niet vallen voor zielige verhaaltjes achteraf, alleen aan jezelf denken nu!

Heel veel sterkte!!
Ik heb hier vannacht zelfs over gedroomd Wat een k*t situatie zeg...
ik heb het verhaal gelezen en eigenlijk is alles wel gezegd.

ik wil jou alleen een hele dikke knuffel geven

en geloof me, die ex van jou, die krijgt zijn portie nog wel.

er is zoiets als karma, geloof me!

zorg goed voor jezelf!
Ik zou ook de baas inlichten, ZEKER!!! en inderdaad roddelen over jou? Oh ik vind het zo naar voor je en ik word ook gewoon boos hierom...gewoon je baas inlichten over de situatie!!!
en haar je huis uit trappen. Je belt hem en zegt dat je weer in je huis gaat wonen en dat zij dus op moet tiefen. Wat hij doet,mag hij zelf weten.
Ik zou niet alleen de baas inlichten, maar iedereen op het werk vertellen wat voor een misselijke vrouw het is!!

Wat een ***

Ik word al pissed van jou verhaal! Hoe vreselijk zal jij je dan wel niet moeten voelen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven