Zijn mannen nou écht zo eigenwijs!

21-01-2010 14:56 65 berichten
Zijn mannen nou écht zo eigenwijs of ben ik de enige met een kerel die eigenwijs kan zijn. Ja, ja, ik ken het gezegde; eigenwijs is ook wijs. Maar soms....

Geef ik aan dat ie bepaalde dingen beter niet kan doen of misschien juist wel en dan gewoon het tegenovergestelde doen en dan later een reactie geven; "had jij gezegd dat ik het anders moest doen?" Het is schijnbaar voor mannen ook heel moeilijk om te zeggen; ja, schat je hebt gelijk...

Typisch geval van; Mannen van Mars en vrouwen van Venus!

Ik moet zo vaak tot tien tellen... Pff... jullie last van? en hoe gaan jullie daar mee om??
Alle reacties Link kopieren
Zijn vrouwen nou écht zo dom!
Och, als een vrouw echt, maar dan ook echt gelijk heeft, zeg ik dat ook. Maar dan moet ze echt, echt, echt gelijk hebben en haar bewijs in drievoud bij me indienen!
World of Warcraft: Legion
Is het niet meer typisch een geval van : een zeikwijf?

Naar mijn ervaring gaan mensen zodra je ze behandeld als een klein kind zich ook zo gedragen. Ik vind het trouwens ook nogal hardleers als je toch iemand steeds probeert te vertellen wat hij moet doen, als je weet dat het toch niet werkt.
quote:geve schreef op 21 januari 2010 @ 15:01:

Wil je een man of een huissloofje?Wat is dat nou weer voor een rare opmerking!
Mannen verdwalen nooit , ze ontdekken de omgeving

Dusss tja of ze eigenwijs zijn weet ik niet , maar weet wel dat je je mond beter kan houden als je zegt : volgens mij had je hier rechtsaf gemoeten

Hij zal toch reageren met : nee als je paar straatjes verder rijd kom je er ook ... pfff
Laat verder reacties alsjeblieft achterwege. Het kan volgens mij niet de bedoeling zijn van dit forum om elkaar "af te zeiken".....

Laat maar lekker waaien...

Uit sommige opmerkingen kan ik opmaken dat ik verkeerd begrepen wordt. Geeft niet... maar vraag dan eerst wat ik bedoel.

End of topic
quote:Zespri79 schreef op 21 januari 2010 @ 19:16:

Mannen verdwalen nooit , ze ontdekken de omgeving

Dusss tja of ze eigenwijs zijn weet ik niet , maar weet wel dat je je mond beter kan houden als je zegt : volgens mij had je hier rechtsaf gemoeten

Hij zal toch reageren met : nee als je paar straatjes verder rijd kom je er ook ... pfffTenminste iemand die een zinvolle reactie geeft... Dank je... Is niet altijd makkelijk om je mond te houden als je weet dat je gelijk hebt.
quote:CMLgirly schreef op 21 januari 2010 @ 19:18:

[...]

Tenminste iemand die een zinvolle reactie geeft... Dank je... Is niet altijd makkelijk om je mond te houden als je weet dat je gelijk hebt. Dus als een antwoord niet in jouw straatje past is het niet een zinvolle reactie? Reageer je ook zo als je man iets zegt wat je niet zint?
Hmmm ben jij nou echt zo eigenwijs???
quote:CMLgirly schreef op 21 januari 2010 @ 19:16:

Laat verder reacties alsjeblieft achterwege. Het kan volgens mij niet de bedoeling zijn van dit forum om elkaar "af te zeiken".....

Uit sommige opmerkingen kan ik opmaken dat ik verkeerd begrepen wordt. Geeft niet... maar vraag dan eerst wat ik bedoel.

End of topicDaggut nie !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Huh? De reakties vallen m.i. heel erg mee. Misschien wat meer de humor van dingen proberen te zien...?
Ow en pijler 'actueel'? Kan daar ook nog wel wat over zeggen
TO ff serieus, ik tel altijd tot 10 en bij 5 krijgt tie (man) meestal een oorlel, ik heb nl altijd gelijk ook al heb ik het niet
Ik verwacht hier elk ogenblik een topic met de titel: Mijn vriendin denkt altijd dat ze het beter weet'
Mannen komen er in ieder geval altijd slecht vanaf bij vrouwen.

Een aantal topictitels van afgelopen paar dagen:

*Alle mannen gaan vreemd.

*Zijn mannen allemaal zo eigenwijs?

*Mannen zijn niet te vertrouwen.

Alsof vrouwen zo perfect zijn. Persoonlijk ken ik meer 'eigenwijze, lastige en irritante' vrouwen dan mannen, dus misschien moet je je oogkleppen even afdoen.
...
Mijn vriend is inderdaad heel eigenwijs en ik ook.

Hij vindt altijd dat hij gelijk heeft en ik ook.

Onze discussie's duren dan ook dagen .
quote:iry schreef op 21 januari 2010 @ 19:49:

Mijn vriend is inderdaad heel eigenwijs en ik ook.

Hij vindt altijd dat hij gelijk heeft en ik ook.

Onze discussie's duren dan ook dagen .o dat zijn de leukste relaties
quote:CMLgirly schreef op 21 januari 2010 @ 19:16:

End of topicJe komt over als iemand die erg graag bepaalt hoe de zaken lopen, en mensen die dat toch anders zien dan bestempelt als 'eigenwijs'.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
* krijgt opeens acute neiging om het openingsbericht te kopiëren voor het wordt gewist, en gaat maar gauw op zijn handen zitten ... "
quote:Broedkippetje schreef op 21 januari 2010 @ 19:55:

[...]

Je komt over als iemand die erg graag bepaalt hoe de zaken lopen, en mensen die dat toch anders zien dan bestempelt als 'eigenwijs'.Nee dat zie je verkeerd. Volgens mij was mijn topic niet duidelijk genoeg. Excuses. Laat ik voorop stellen dat niet alles moet zoals ik dat wil. In tegendeel zelfs.... Voorbeeldje: Mijn vriend heeft nekklachten, al een tijdje. Ik geef aan dat het wellicht verstandig is om even langs de huisarts tegaan. Gewoon om even te laten kijken. Hij wuift 't weg me"t; 't gaat wel over. Prima. Jouw lichaam. Maar een maand later kan ie niet meer op en neer, gaat toch naar de dokter en blijkt een nekherina te hebben. Is dat dan niet eigenwijs?? Ik vraag me dan af waarom ie dan niet gewoon even naar de huisarts was gegaan... Dan was ie veel eerder geholpen.
... o ja en voor degene die er aan twijfelen. Ik ben ook geen heilig boontje hoor! Alleen ik geef eerlijk aan als ik eigenwijs ben geweest..... dat hoor ik mannen niet zo snel doen.
Je snapt weinig van mannen. Dat is je niet kwalijk te nemen want je bent een vrouw.

Een man leeft in een andere wereld dan jij.

Dat klinkt raar maar het is wel zo.

In "You just don't understand" heeft professor Deborah Tannen de communicatie(-misverstanden) tussen mannen en vrouwen diepgaand onderzocht. Geen lichte kost maar zeer verhelderend.
quote:CMLgirly schreef op 21 januari 2010 @ 20:02:

[...]

Nee dat zie je verkeerd. Volgens mij was mijn topic niet duidelijk genoeg. Excuses. Laat ik voorop stellen dat niet alles moet zoals ik dat wil. In tegendeel zelfs.... Voorbeeldje: Mijn vriend heeft nekklachten, al een tijdje. Ik geef aan dat het wellicht verstandig is om even langs de huisarts tegaan. Gewoon om even te laten kijken. Hij wuift 't weg me"t; 't gaat wel over. Prima. Jouw lichaam. Maar een maand later kan ie niet meer op en neer, gaat toch naar de dokter en blijkt een nekherina te hebben. Is dat dan niet eigenwijs?? Ik vraag me dan af waarom ie dan niet gewoon even naar de huisarts was gegaan... Dan was ie veel eerder geholpen.

Ik vind dit echt een bijzonder sportieve reactie op een pittige opmerking van mij. Chapeau.

Over die eigenwijsheid: tja. Ik weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden. Als hij had geweten dat het een nekhernia was, was hij wellicht wel eerder gegaan. Of niet. Dat moet ie uiteindelijk toch helemaal zelf weten (en dat is toch ook de definitie van eigenwijs? -> het zelf weten wat je doet). Blijkbaar vond hij het in eerste instantie toch niet belangrijk/noodzakelijk/nuttig genoeg om te gaan.

Maar waarom is het een probleem?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Hoort dit topic niet bij gezondheid?
quote:CMLgirly schreef op 21 januari 2010 @ 20:02:

[...]

Nee dat zie je verkeerd. Volgens mij was mijn topic niet duidelijk genoeg. Excuses. Laat ik voorop stellen dat niet alles moet zoals ik dat wil. In tegendeel zelfs.... Voorbeeldje: Mijn vriend heeft nekklachten, al een tijdje. Ik geef aan dat het wellicht verstandig is om even langs de huisarts tegaan. Gewoon om even te laten kijken. Hij wuift 't weg me"t; 't gaat wel over. Prima. Jouw lichaam. Maar een maand later kan ie niet meer op en neer, gaat toch naar de dokter en blijkt een nekherina te hebben. Is dat dan niet eigenwijs?? Ik vraag me dan af waarom ie dan niet gewoon even naar de huisarts was gegaan... Dan was ie veel eerder geholpen.

Dat heeft weinig met zijn man-zijn te maken, mijn moeder doet dat net zo.

quote:Broedkippetje schreef op 21 januari 2010 @ 20:10:

[...]

Ik vind dit echt een bijzonder sportieve reactie op een pittige opmerking van mij. Chapeau.Eens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven