3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
donderdag 21 januari 2010 om 20:38
Heb andere medicijnen gekregen van de neuroloog.. moet daar suf van worden als het goed is. Vanavond één pilletje en zo nodig iedere 14 dagen één pilletje ophogen tot maximaal 5 pilletjes.. in de bijsluiter staat dat het ook goed voor bedplassen is???? En ook een verwijzing voor Cesar-therapie om een goede houding aan te nemen.
Verder zou een operatie wel de pijn en het dove gevoel in mijn arm weg kunnen nemen maar niet van mijn nek zelf. Eerst nu kijken of we het zo onder de knie kunnen krijgen. Anders eerst nog een nieuwe MRI om te kijken of het überhaupt wel operabel is. Tnxx voor vragen
Verder zou een operatie wel de pijn en het dove gevoel in mijn arm weg kunnen nemen maar niet van mijn nek zelf. Eerst nu kijken of we het zo onder de knie kunnen krijgen. Anders eerst nog een nieuwe MRI om te kijken of het überhaupt wel operabel is. Tnxx voor vragen
donderdag 21 januari 2010 om 20:39
quote:friezinnetje schreef op 21 januari 2010 @ 20:30:
Hai Jack en Anne.
Jeetje Mocy vroeg, Iry vroeg en Jack ook vroeg (is tenslotte al bijgelezen) wat is er loos??Heb gelezen dat jouw overhoring maar een ieniemienie overhorinkje was Friez.. alleen over het laatste stuk.. ik had toen van 8 topics!!
Hai Jack en Anne.
Jeetje Mocy vroeg, Iry vroeg en Jack ook vroeg (is tenslotte al bijgelezen) wat is er loos??Heb gelezen dat jouw overhoring maar een ieniemienie overhorinkje was Friez.. alleen over het laatste stuk.. ik had toen van 8 topics!!
donderdag 21 januari 2010 om 20:44
donderdag 21 januari 2010 om 20:44
quote:AnneRoos74 schreef op 21 januari 2010 @ 20:42:
Hebben ze jou echt overhoord Jacky?Yep toen ik hier voor het eerst kwam en vertelde alle 8 de topics doorgelezen te hebben (lag toch in bed) wilden ze dat even checken en heb ik een aantal vragen gehad waarvan ik de meeste goed moest hebben.. ik had er één fout geloof ik
Hebben ze jou echt overhoord Jacky?Yep toen ik hier voor het eerst kwam en vertelde alle 8 de topics doorgelezen te hebben (lag toch in bed) wilden ze dat even checken en heb ik een aantal vragen gehad waarvan ik de meeste goed moest hebben.. ik had er één fout geloof ik