Tetter hier over je dier

maandag 7 december 2009 om 19:29
Voorheen heette dit topic 'Kootje de Beer is weg' want een van mijn acht poezen was verdwenen. Maar Kootje is al lang weer thuis en het werd gezellig hier met geklets over poes en ander dier. Vandaar de wijziging van OP en nu kan een ieder hier verhalen over harige (of kale) huisgenoten, foto's plakken, raad vragen en stoom afblazen.
Welkom!
Vaste posters in dit topic en hun dieren:
NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:
B.
L.
M
M
10
< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:
Sjaak
M
< 6 mnd.Annetd4 katten:
Rooie
Fuzzy
Kleintje
Mamsy
M
M
M
V
4
4
8
?
Biebelie3 katten:
Isa
Biebs
Zwart Monster
V
V
M
9
9
Bijna 2Delphicat1 kat:
Poef
M
13Eleonora8 katten:
Ouwe Kees
Kleine Kees
Gijs
Hanny MC
Lotje MC
Kootje
Beertje
Lena
1 konijn:
Lola
M
M
V
V
V
M
M
V
V
18
13
7
6
2
< 1
< 1
< 1
1Kat753 katten:
Diesel
Nikki
Bailey
M
V
M
10
9
< 3 mnd.
Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:
Roquefort
Josephine
1 konijn:
Sjaak
M
V
M
3
2
4Maleficent3 katten:
V.
D.
Julius
M
V
M
14
7
< 1Miek2213 katten:
Tijgertje
Balthasar
Luna
1 konijn:
Wappie
M
M
V
V
7
8
2
1Mylenevalerie3 katten:
Floyd
Bo Ghi
Kane
M
M
M
11
2,5
1,5Olijfje_2 katten:
Fido
Puk
M
M
9
1Parasol2 katten:
Captain Jack Sparrow
Scarlett o'Hara
M
V
5
3Ratteke1 hond:
Tara
3 katten:
Maculata
Medusa
Morgana
V
V
V
V
1,5
15
16 of 17
15Robo1 hond:
Tommie
2 hamsters:
Tic
Tac
M
16Rubis1 hond:
Rubis
2 katten:
Kimmie
Amber
V
V
V
6
?
3Smulrol2 katten:
Max
Mickey
M
V
12
11Sopsie1 kat:
Jovi
M
< 6 mnd.Splinter021 kat:
Sil
M
ong. 8Talkinghead3 katten:
Olivier
Forrest
Faith
M
M
V
16,5
2,5
2,5Tangerine1 kat:
Sirius
M
bijna 2Tijgerpoes1 kat:
Boo
V
2,5Zoebie1 kat:
Siepie
1 hond:
Sedi
M
V
9
4
Welkom!
Vaste posters in dit topic en hun dieren:
NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:
B.
L.
M
M
10
< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:
Sjaak
M
< 6 mnd.Annetd4 katten:
Rooie
Fuzzy
Kleintje
Mamsy
M
M
M
V
4
4
8
?
Biebelie3 katten:
Isa
Biebs
Zwart Monster
V
V
M
9
9
Bijna 2Delphicat1 kat:
Poef
M
13Eleonora8 katten:
Ouwe Kees
Kleine Kees
Gijs
Hanny MC
Lotje MC
Kootje
Beertje
Lena
1 konijn:
Lola
M
M
V
V
V
M
M
V
V
18
13
7
6
2
< 1
< 1
< 1
1Kat753 katten:
Diesel
Nikki
Bailey
M
V
M
10
9
< 3 mnd.
Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:
Roquefort
Josephine
1 konijn:
Sjaak
M
V
M
3
2
4Maleficent3 katten:
V.
D.
Julius
M
V
M
14
7
< 1Miek2213 katten:
Tijgertje
Balthasar
Luna
1 konijn:
Wappie
M
M
V
V
7
8
2
1Mylenevalerie3 katten:
Floyd
Bo Ghi
Kane
M
M
M
11
2,5
1,5Olijfje_2 katten:
Fido
Puk
M
M
9
1Parasol2 katten:
Captain Jack Sparrow
Scarlett o'Hara
M
V
5
3Ratteke1 hond:
Tara
3 katten:
Maculata
Medusa
Morgana
V
V
V
V
1,5
15
16 of 17
15Robo1 hond:
Tommie
2 hamsters:
Tic
Tac
M
16Rubis1 hond:
Rubis
2 katten:
Kimmie
Amber
V
V
V
6
?
3Smulrol2 katten:
Max
Mickey
M
V
12
11Sopsie1 kat:
Jovi
M
< 6 mnd.Splinter021 kat:
Sil
M
ong. 8Talkinghead3 katten:
Olivier
Forrest
Faith
M
M
V
16,5
2,5
2,5Tangerine1 kat:
Sirius
M
bijna 2Tijgerpoes1 kat:
Boo
V
2,5Zoebie1 kat:
Siepie
1 hond:
Sedi
M
V
9
4

donderdag 21 januari 2010 om 21:21
Oh britjes... cute! Wij hebben nog zoveel wensen: een somali en een bengaal en een birmees. Maar ja, vier is wel genoeg vonden we. Dus dat moet wachten tot we óf groter en meer buiten wonen, óf tot nou ja, daar hopen we natuurlijk niet op want ze zijn allemaal veel te lief!
Wat dat betreft ben ik wel jaloers op jou hoor Leo, dat je zo lekker de ruimte hebt dat je er gewoon acht kunt hebben! Super!
Wat dat betreft ben ik wel jaloers op jou hoor Leo, dat je zo lekker de ruimte hebt dat je er gewoon acht kunt hebben! Super!

donderdag 21 januari 2010 om 21:23
kletsmajoor, ja, ik schrok zelf ook van de verhalen. Maar het is ook wel echt wat ik zo vreselijk leuk aan katten vind: ze hebben zo enorm hun eigen karakter, gewoonten, manier van communiceren, dat vind ik zo leuk! En het blijft zich maar ontwikkelen, het is nooit klaar. Steeds is er weer iets nieuws of iets anders, maar dat is dan wel weer iets dat helemaal bij die ene kat hoort.
donderdag 21 januari 2010 om 21:24
donderdag 21 januari 2010 om 21:29
Kletsmajoor dat had ik ook al gezien! De mijne heeft ook nog een witte plek tussen z'n voorpoten en een in z'n kruis. Dus echt zwart is ie niet. Hij is gemixt met een Syberisch kat en heeft een hele dikke vacht met lange haren en een grijze ondervacht bij z'n kop. Heel apart.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
donderdag 21 januari 2010 om 21:31
Wat een heerlijk arrogante smoelekes allemaal...daarom ben ik meer een kattenmens (die toevallig honden trimt)
Bieb, geloof het of niet maar ik ben zowaar een beetje zenuwachtig ja..zit me af te vragen of ik niet vast naar bed moet, dan is het zo morgen (bijna 35 jaar...tis toch triest haha)
Ik kijk er echt naar uit, keek net naar de foto van Bam die hier heel groot in de kamer hangt, ik mis hem nog zo erg en tegelijkertijd ben ik zooooo blij dat er morgen een nieuw vriendje komt..kan raar lopen hè
Bieb, geloof het of niet maar ik ben zowaar een beetje zenuwachtig ja..zit me af te vragen of ik niet vast naar bed moet, dan is het zo morgen (bijna 35 jaar...tis toch triest haha)
Ik kijk er echt naar uit, keek net naar de foto van Bam die hier heel groot in de kamer hangt, ik mis hem nog zo erg en tegelijkertijd ben ik zooooo blij dat er morgen een nieuw vriendje komt..kan raar lopen hè
donderdag 21 januari 2010 om 21:32
Ik heb zelf geen kinderen maar kan dus echt uren over mijn katten kletsen... echt heel erg. Gelukkig kan mijn vriend er ook wat van dus doe ik het lekker met hem. Verder hebben mijn collega's ook katten dus ook daar genoeg ruimte voor poezenpraat
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
donderdag 21 januari 2010 om 21:34
MV, ik heb wel veel vrienden met huisdieren maar die kunnen soms toch nog vreemd opkijken van hoe ver mijn liefde voor mijn poekels gaat.
Toen Bammes ziek werd heeft het me veel geld gekost en ik had er minimaal het dubbele voor neergeteld als ie nu nog hier zou zijn en dan ga ik ook nog eens veel geld uitgeven aan een raskat...zelfs door mijn beste vrienden wordt er dan wel eens meewarig met hun hoofd geschud (niet dat ik er ook maar 1 seconde van wakker lig)
Toen Bammes ziek werd heeft het me veel geld gekost en ik had er minimaal het dubbele voor neergeteld als ie nu nog hier zou zijn en dan ga ik ook nog eens veel geld uitgeven aan een raskat...zelfs door mijn beste vrienden wordt er dan wel eens meewarig met hun hoofd geschud (niet dat ik er ook maar 1 seconde van wakker lig)
donderdag 21 januari 2010 om 21:38
Isabel is ooit heel ziek geweest,ze was toen denk ik anderhalf.
Ik woonde net weer opmezelf na jaren relatie en samenwonen en had geen rooie rotcent.
Mijn moeder heeft de operatie toen voor me betaald,zooo lief!!
was een gulden of 700..
Ik woonde net weer opmezelf na jaren relatie en samenwonen en had geen rooie rotcent.
Mijn moeder heeft de operatie toen voor me betaald,zooo lief!!
was een gulden of 700..
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 21-01-2010 21:39
Reden: guldens toen nog,geen euro's
Reden: guldens toen nog,geen euro's
% gewijzigd