3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
donderdag 21 januari 2010 om 23:13
Nee, dat is een plek voor 1 jaar. In mei Moet hij weg daar omdat ze niet meer subsidie krijgen dan 1 jaar per kind. Zelf betalen is geen optie. ( Tenzij je 3000 euro per dag !!! kan ophoesten ) Nu gaat hij ws naar Brabant na mei, daar kunnen ze hem 2 jaar opvangen. Na 2 jaar moet hij daar weg...
Lang leve de regeltjes in nl...
Daarna is hij oud genoeg voor de longstay. ( Wat heb ik een takkehekel aan dat woord Klinkt zo tbs in mijn hoofd )
Lang leve de regeltjes in nl...
Daarna is hij oud genoeg voor de longstay. ( Wat heb ik een takkehekel aan dat woord Klinkt zo tbs in mijn hoofd )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:rosanna08 schreef op 21 januari 2010 @ 23:10:
ik had het al eerder gezien Mocy, het zijn herhalingen
wat mij bij de meesten opvalt, is de keuzes die ze maken en dan in een slachtofferrol kruipen.
Vond het heel rot voor haar dat ze haar paarden weg moest doen.
En ik krijg jeuk van mensen die je zeggen ipv ik
Precies. En dan het compleet laten vervallen van dat leasecontract. En hij zei ergens in het begin toen er sprake was van de motor wegdoen ''ja geld voor een 2e auto is er niet'.... Jemig... . Trouwens ze mag nog op die paarden rijden en ze kan ze bezoeken.Nou ik hou erover op.
En ja, echt erg ''je'' ipv ik.
ik had het al eerder gezien Mocy, het zijn herhalingen
wat mij bij de meesten opvalt, is de keuzes die ze maken en dan in een slachtofferrol kruipen.
Vond het heel rot voor haar dat ze haar paarden weg moest doen.
En ik krijg jeuk van mensen die je zeggen ipv ik
Precies. En dan het compleet laten vervallen van dat leasecontract. En hij zei ergens in het begin toen er sprake was van de motor wegdoen ''ja geld voor een 2e auto is er niet'.... Jemig... . Trouwens ze mag nog op die paarden rijden en ze kan ze bezoeken.Nou ik hou erover op.
En ja, echt erg ''je'' ipv ik.
donderdag 21 januari 2010 om 23:14
A woont nu in DH. Ik vind het super daar. We hebben zelfs gezocht naar huizen in dh, maar dat is niet te doen voor 1 jaartje
Ik ben heel makkelijk met wonen. In mijn kindertijd en jeugd ben ik 13 keer verhuisd ofzo , dus ik weet niet beter. Vriend ziet het ook wel zitten.
We "gokken" op Duitsland, net op de grens zeg maar, dat is veel goedkoper dan NL. We zijn nog aan het uitzoeken hoe we dan precies zitten met belastingen e.d. maar goed, we hebben nog iig 2, 5 jaar.
Ik ben heel makkelijk met wonen. In mijn kindertijd en jeugd ben ik 13 keer verhuisd ofzo , dus ik weet niet beter. Vriend ziet het ook wel zitten.
We "gokken" op Duitsland, net op de grens zeg maar, dat is veel goedkoper dan NL. We zijn nog aan het uitzoeken hoe we dan precies zitten met belastingen e.d. maar goed, we hebben nog iig 2, 5 jaar.
donderdag 21 januari 2010 om 23:17
quote:appeltjesgroen25 schreef op 21 januari 2010 @ 23:12:
Thnx, heb m bij mijn bladwijzers gezet!
Goed issie he .
Ik zweer bij die site voor "mijn" serie's.
Heb dus DH gekeken , Grey's , nu ugly betty en tussendoor kijk ik nog gossip girl.
Lekker tijdens het haken
Thnx, heb m bij mijn bladwijzers gezet!
Goed issie he .
Ik zweer bij die site voor "mijn" serie's.
Heb dus DH gekeken , Grey's , nu ugly betty en tussendoor kijk ik nog gossip girl.
Lekker tijdens het haken
donderdag 21 januari 2010 om 23:18
donderdag 21 januari 2010 om 23:18
Floor, ik zie het al helemaal voor me, en die assistente maar oogjes maken naar de TA achter je rug om, hahahaha
Beste Floor,
Ik kan me heel goed voorstellen dat je zo gehecht bent aan je verstandskies, je hebt 'm tenslotte ook al zo lang.
Maar echt, het is véél beter het ding te laten verwijderen want het zijn brose krengen. Bij mij ging er één kakelverse naar de haaien toen ik in de auto (ik herinner het me nog als de dag van gisteren) een jawbreaker at.
Goed nieuws: bij mij was de kies er á la minute uit, en dat nog wel door een tandarts met één arm.
Beste Floor,
Ik kan me heel goed voorstellen dat je zo gehecht bent aan je verstandskies, je hebt 'm tenslotte ook al zo lang.
Maar echt, het is véél beter het ding te laten verwijderen want het zijn brose krengen. Bij mij ging er één kakelverse naar de haaien toen ik in de auto (ik herinner het me nog als de dag van gisteren) een jawbreaker at.
Goed nieuws: bij mij was de kies er á la minute uit, en dat nog wel door een tandarts met één arm.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 21 januari 2010 om 23:22
Jee Boro, wat een gesleep ook eigenlijk zo voordat jullie vastigheid hebben.
Dat zou uiteindelijk wel een stuk rust geven dat je weet waar je aan toe ben denk ik.
Ook zodat je dan gericht een woonstekkie kan zoeken.
Net over de grens klinkt heel goed.
De huizen markt is daar heel gunstig zeker de moeite waard op dat eens uit te pluizen.
Dat zou uiteindelijk wel een stuk rust geven dat je weet waar je aan toe ben denk ik.
Ook zodat je dan gericht een woonstekkie kan zoeken.
Net over de grens klinkt heel goed.
De huizen markt is daar heel gunstig zeker de moeite waard op dat eens uit te pluizen.
donderdag 21 januari 2010 om 23:27
quote:floor72 schreef op 21 januari 2010 @ 23:24:
IK WIL GEEN TANDARTS MET EEN ARM!
Mehn... daar zou ik echt nachtmerries van krijgen!Hahahaha, maar het was wel een hele goeie! Met superverdoving, middag en avond later kon ik nog een speld door mijn neusvleugel prikken
IK WIL GEEN TANDARTS MET EEN ARM!
Mehn... daar zou ik echt nachtmerries van krijgen!Hahahaha, maar het was wel een hele goeie! Met superverdoving, middag en avond later kon ik nog een speld door mijn neusvleugel prikken
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 21 januari 2010 om 23:27
Floor vindt je kiezen laten trekken enger dan al dat oplap gedoe?
Ik heb vroeger een slager als tandarts gehad en daardoor grote angst gekweekt.
Die man vloekte en tierde en verdoving was nooit nodig je moest gewoon niet zeuren.
Er bekwaam was hij ook niet, want zodra ik het huis uit ging ging ik ook direct naar een andere tandarts en die schrok zich het apezuur.
Die heeft mij overigens wel over mijn angst heen geholpen.
Moet wel, want ik heb geloof ik alle mogelijke behandelingen al in 10-voud gehad...
Maargoed, ik ga nog niet graag.
Ik heb vroeger een slager als tandarts gehad en daardoor grote angst gekweekt.
Die man vloekte en tierde en verdoving was nooit nodig je moest gewoon niet zeuren.
Er bekwaam was hij ook niet, want zodra ik het huis uit ging ging ik ook direct naar een andere tandarts en die schrok zich het apezuur.
Die heeft mij overigens wel over mijn angst heen geholpen.
Moet wel, want ik heb geloof ik alle mogelijke behandelingen al in 10-voud gehad...
Maargoed, ik ga nog niet graag.
donderdag 21 januari 2010 om 23:28
donderdag 21 januari 2010 om 23:29
quote:borodini schreef op 21 januari 2010 @ 23:18:
"Gelukkig" heeft A een fikse hechtingsstoornis en maakt het hem geen flikker uit waar hij woont. Assie maar te vreten krijgt .
Als ik je ooit van advies kan voorzien op referenties qua instellingsgebied Boro dan kun je mijn mail opsnorren in één van de 24 topics of ff vragen aan 5.
"Gelukkig" heeft A een fikse hechtingsstoornis en maakt het hem geen flikker uit waar hij woont. Assie maar te vreten krijgt .
Als ik je ooit van advies kan voorzien op referenties qua instellingsgebied Boro dan kun je mijn mail opsnorren in één van de 24 topics of ff vragen aan 5.