3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
donderdag 21 januari 2010 om 23:49
quote:floor72 schreef op 21 januari 2010 @ 23:29:
[...]
Als ik je ooit van advies kan voorzien op referenties qua instellingsgebied Boro dan kun je mijn mail opsnorren in één van de 24 topics of ff vragen aan 5.
wat lief !
Ik kan idd wel wat gebruiken, ik zal je van de week ( of volgende week, het komt niet op een dag hier ) eens mailen.
Je bent lief
[...]
Als ik je ooit van advies kan voorzien op referenties qua instellingsgebied Boro dan kun je mijn mail opsnorren in één van de 24 topics of ff vragen aan 5.
wat lief !
Ik kan idd wel wat gebruiken, ik zal je van de week ( of volgende week, het komt niet op een dag hier ) eens mailen.
Je bent lief
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 21 januari 2010 om 23:52
Qwertu , het is bizar idioot idd , en het gaat nog verder. Moeder is in hoger beroep gegaan om een bezoeksregeling te krijgen.
nou begrijp ik wel dat zij haar zoon wil zien. Maar zij zou ook moeten begrijpen dat we eerst aan zijn, door haar veroozaakte, trauma's willen werken. Als dat op orde is, dan mag ze hem ( therapeutisch en onder begeleiding dus ) bezoeken..
Anyway.
Mijn leven is niet saai, dat dan weer niet
nou begrijp ik wel dat zij haar zoon wil zien. Maar zij zou ook moeten begrijpen dat we eerst aan zijn, door haar veroozaakte, trauma's willen werken. Als dat op orde is, dan mag ze hem ( therapeutisch en onder begeleiding dus ) bezoeken..
Anyway.
Mijn leven is niet saai, dat dan weer niet
donderdag 21 januari 2010 om 23:53
donderdag 21 januari 2010 om 23:55
Niet dus.
Ja, biomoer is koppig.
Het lastige is, dat ze door haar stoornis alleen maar naar zichzelf kijkt.
Dus met haar gaat het goed, Dus mag ze A zien.
Dat het met A helemaal niet goed gaat, daar wil ze niet aan. En als iemand dat naar voren brengt, dan wenst ze daar niet over te praten. Geen oude koeien enzo...
Nee, voor Haar geen oude koeien nee. Voor ons zijn het iedere dag weer kakel verse koeien.
Ja, biomoer is koppig.
Het lastige is, dat ze door haar stoornis alleen maar naar zichzelf kijkt.
Dus met haar gaat het goed, Dus mag ze A zien.
Dat het met A helemaal niet goed gaat, daar wil ze niet aan. En als iemand dat naar voren brengt, dan wenst ze daar niet over te praten. Geen oude koeien enzo...
Nee, voor Haar geen oude koeien nee. Voor ons zijn het iedere dag weer kakel verse koeien.
donderdag 21 januari 2010 om 23:56