3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
vrijdag 22 januari 2010 om 00:26
Dat moet je ook kunnen Floor anders zou je dat absoluut niet trekken.
Petje af ook.
Ik denk dat ik serieus een goed therapeut zou kunnen zijn (ja echt) alleen ik mis nou net dat stukje los kunnen laten ,tsja en daar glij je dan uit,dus toch dikke kruis ongeschrikt.
Al speel ik nog steeds met het idee de voorlichting in te gaan, mocht ik ooit een beetje op de rit te komen.
Petje af ook.
Ik denk dat ik serieus een goed therapeut zou kunnen zijn (ja echt) alleen ik mis nou net dat stukje los kunnen laten ,tsja en daar glij je dan uit,dus toch dikke kruis ongeschrikt.
Al speel ik nog steeds met het idee de voorlichting in te gaan, mocht ik ooit een beetje op de rit te komen.
vrijdag 22 januari 2010 om 00:30
Ik ben al ooit eens op gesprek geweest om voorlichting te gaan geven op scholen.
Maarja, zal ik eerst toch een gezonder slaapritme moeten hebben wil ik fris en fruitig in de ochtend in de auto kunnen stappen. Daar heb ik het op af moet ketsen want ze wilde mij idd graag in zetten.
Maar wat in het vat zit verzuurd niet, ik kan ten alle tijden bellen.
En vandaar uit lopen meer projecten.
Maarja, zal ik eerst toch een gezonder slaapritme moeten hebben wil ik fris en fruitig in de ochtend in de auto kunnen stappen. Daar heb ik het op af moet ketsen want ze wilde mij idd graag in zetten.
Maar wat in het vat zit verzuurd niet, ik kan ten alle tijden bellen.
En vandaar uit lopen meer projecten.
vrijdag 22 januari 2010 om 00:30
Ik ben ook aan het oriënteren, voor later als ik groot ben. ( Dat is dus over 7 maanden als Terror naar school gaat ) Dan wil ik zo graag "iets" kunnen doen in de jeugdhulpverlening.
Weet nog niet precies hoe of wat, maar daar ligt mijn roeping wel ja
Heb onwijs veel bewondering voor bijv. mijn Voogd. Hoewel ik wel eens gefrustreerd bij haar aan de telefoon gehangen heb. ( Ik voehoel me zoho in de steeheek gelateeeen door jullieee, maar ik weet ook dat juuhuulieee er niets aan kunnen doen, maar ik weet het oohook allemaal niet meer ) Zij heeft uiteindelijk wel het hele opname en behandel traject op de rails gekregen
Weet nog niet precies hoe of wat, maar daar ligt mijn roeping wel ja
Heb onwijs veel bewondering voor bijv. mijn Voogd. Hoewel ik wel eens gefrustreerd bij haar aan de telefoon gehangen heb. ( Ik voehoel me zoho in de steeheek gelateeeen door jullieee, maar ik weet ook dat juuhuulieee er niets aan kunnen doen, maar ik weet het oohook allemaal niet meer ) Zij heeft uiteindelijk wel het hele opname en behandel traject op de rails gekregen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 22 januari 2010 om 00:37