3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
vrijdag 22 januari 2010 om 00:05
vrijdag 22 januari 2010 om 00:09
vrijdag 22 januari 2010 om 00:09
Jullie zijn lief , trouwens
Ik heb inmiddels een beetje een houding van "het is niet anders"
Het ligt overigens absoluut niet aan de instelling waar A op dit moment verblijft. Het frustreert ze ook enorm allemaal.
Maar goed.
Sandwichspread is idd niet echt lekker. In de zomer vind ik het soms heerlijk, met een plak kaas op een cracotte enzo. Maar het is helemaal geen zomer.. weet ook niet wat me bezielde
*zoekt ook naar het aw toppik op labille.
Ik heb inmiddels een beetje een houding van "het is niet anders"
Het ligt overigens absoluut niet aan de instelling waar A op dit moment verblijft. Het frustreert ze ook enorm allemaal.
Maar goed.
Sandwichspread is idd niet echt lekker. In de zomer vind ik het soms heerlijk, met een plak kaas op een cracotte enzo. Maar het is helemaal geen zomer.. weet ook niet wat me bezielde
*zoekt ook naar het aw toppik op labille.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 22 januari 2010 om 00:16
Boro,
De mensen in de zorg frustreert het idd vaak net zo hard , de regels, de bureaucratie.
Ze geven het beste wat ze kunnen en ik vind het knap want vaak hebben ze ook met machteloze mensen te maken(ik ben er ook vaak eentje van ,al zal ik dit nooit op de persoon botvieren) en toch moeten ook zij er mee dealen en het best mogelijke bieden met alle wachtlijsten en regels die er zijn.
En dat is vaak ook toekijken naar schrijndende gevallen, en dan moet je de deur maar achter je dicht kunnen trekken als je werktijd erop zit.
Loslaten is ook een stukje wat het maar een beetje makkelijker maakt, beetje meebewegen met the flow, als je maar geluid blijft maken, gewoon vriendelijk maar wel in the picture blijven:)
Sterkte met alles meid
De mensen in de zorg frustreert het idd vaak net zo hard , de regels, de bureaucratie.
Ze geven het beste wat ze kunnen en ik vind het knap want vaak hebben ze ook met machteloze mensen te maken(ik ben er ook vaak eentje van ,al zal ik dit nooit op de persoon botvieren) en toch moeten ook zij er mee dealen en het best mogelijke bieden met alle wachtlijsten en regels die er zijn.
En dat is vaak ook toekijken naar schrijndende gevallen, en dan moet je de deur maar achter je dicht kunnen trekken als je werktijd erop zit.
Loslaten is ook een stukje wat het maar een beetje makkelijker maakt, beetje meebewegen met the flow, als je maar geluid blijft maken, gewoon vriendelijk maar wel in the picture blijven:)
Sterkte met alles meid