Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier met je medeforummer!
vrijdag 8 januari 2010 om 11:06
quote:clear_green schreef op 20 december 2009 @ 16:51:
blijft interessant om te weten wie wat verdient, vooral omdat het toch nog taboe is om het er openlijk over te hebben!
ik ben 26 jaar, ik ben product developer van schoenen en ik verdien 2523 euro bruto, eindejaars bonus die gelijk aan een maand is, 25 vakantiedagen, 0,19 kmvergoeding en een hoop buitenlandse reizen
ik weet dat mijn collega's veel meer verdienen en dan baal ik mr als ik zo om me heen kijk en hier lees mag ik weer niet klagen
Mag ik vragen aan jou wat voor vooropleiding jij hebt gedaan?
Ontwerp jij dan ook schoenen?
blijft interessant om te weten wie wat verdient, vooral omdat het toch nog taboe is om het er openlijk over te hebben!
ik ben 26 jaar, ik ben product developer van schoenen en ik verdien 2523 euro bruto, eindejaars bonus die gelijk aan een maand is, 25 vakantiedagen, 0,19 kmvergoeding en een hoop buitenlandse reizen
ik weet dat mijn collega's veel meer verdienen en dan baal ik mr als ik zo om me heen kijk en hier lees mag ik weer niet klagen
Mag ik vragen aan jou wat voor vooropleiding jij hebt gedaan?
Ontwerp jij dan ook schoenen?
vrijdag 15 januari 2010 om 15:33
woensdag 20 januari 2010 om 16:44
Leuk onderwerp is dit... Vooral omdat er altijd zo enorm geheimzinnig gedaan wordt over salaris!
- 38 jr.
- Schoevers Secretaresse (is dit MBO of HBO?? wie weet dit?)
en daarna Management Assistente cursus
- werkzaam vanaf mijn 19e, maar tussendoor bijna 6 jaar niet gewerkt ivm kids.
- in 2005 weer langzaam begonnen en nu sinds ruim 2 jaar werkzaam bij zelfde werkgever als secretariaats medewerkster
- 24 uur per week
- netto ca. Eur. 1.100,-- per maand
Vraag me echt af of dit een redelijk/goed/gemiddeld salaris is als je het vergelijkt met opleiding, leeftijd en werkervaring?
Wie geeft een mening?
Gr. CL
- 38 jr.
- in 2005 weer langzaam begonnen en nu sinds ruim 2 jaar werkzaam bij zelfde werkgever als secretariaats medewerkster
- 24 uur per week
Vraag me echt af of dit een redelijk/goed/gemiddeld salaris is als je het vergelijkt met opleiding, leeftijd en werkervaring?
Wie geeft een mening?
Gr. CL
donderdag 21 januari 2010 om 09:04
quote:ColaLightXX schreef op 20 januari 2010 @ 16:44:
- 38 jr.
- 24 uur per week
Lijkt mij wel...
Ik ben 39 (HBO) werk 40 uur per week, heb altijd fulltime gewerkt en verdien netto 1500,-- per MAAND. (Zit in mijn bruto-salaris wel een lease-auto verwerkt, kun je dus niet helemaal meerekenen...).
Maar toch....
- 38 jr.
- 24 uur per week
Lijkt mij wel...
Ik ben 39 (HBO) werk 40 uur per week, heb altijd fulltime gewerkt en verdien netto 1500,-- per MAAND. (Zit in mijn bruto-salaris wel een lease-auto verwerkt, kun je dus niet helemaal meerekenen...).
Maar toch....
anoniem_41267 wijzigde dit bericht op 21-01-2010 19:24
Reden: Essentiële aanvulling ;-)
Reden: Essentiële aanvulling ;-)
% gewijzigd
donderdag 21 januari 2010 om 09:14
quote:Quinty schreef op 21 januari 2010 @ 09:04:
[...]
Lijkt mij wel...
Ik ben 39 (HBO) werk 40 uur per week, heb altijd fulltime gewerkt en verdien netto 1500,-- per week. (Zit in mijn bruto-salaris wel een lease-auto verwerkt, kun je dus niet helemaal meerekenen...).
Maar toch.... 1500,-- netto per week?! Sjees....ga toch eens met mijn werkgever praten denk ik...
[...]
Lijkt mij wel...
Ik ben 39 (HBO) werk 40 uur per week, heb altijd fulltime gewerkt en verdien netto 1500,-- per week. (Zit in mijn bruto-salaris wel een lease-auto verwerkt, kun je dus niet helemaal meerekenen...).
Maar toch.... 1500,-- netto per week?! Sjees....ga toch eens met mijn werkgever praten denk ik...
vrijdag 22 januari 2010 om 11:14
quote:Quinty schreef op 21 januari 2010 @ 19:23:
[...]
Hahahaha, ik zal het even aanpassen! Dank je!
Teken ik ook voor, voor zo'n salaris per wèèk
Graag gedaan!
Alsof de duivel ermee speelt; las vanmorgen in de krant dat mijn werkgever failliet is.
Fijn ook om het in de krant te lezen......NOT!
Dus mocht iemand nog een vacature weten in de regio Haaglanden; hier ben ik!
[...]
Hahahaha, ik zal het even aanpassen! Dank je!
Teken ik ook voor, voor zo'n salaris per wèèk
Graag gedaan!
Alsof de duivel ermee speelt; las vanmorgen in de krant dat mijn werkgever failliet is.
Fijn ook om het in de krant te lezen......NOT!
Dus mocht iemand nog een vacature weten in de regio Haaglanden; hier ben ik!
zaterdag 23 januari 2010 om 22:05
Leuk onderwerp is dit... Vooral omdat er altijd zo enorm geheimzinnig gedaan wordt over salaris!
- 38 jr.
-
Gr. CLMBO
- 38 jr.
-
Gr. CLMBO
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
maandag 25 januari 2010 om 16:31
- 38 jr.
- 24 uur per week
Wie geeft een mening?
Gr. CL
Ik denk dat het goed betaald is. Ik ben 29, en werk 10 jaar als secretaresse. Ik verdien ¤ 3.150 bruto voor 40 uur, dat is ong. ¤ 2.100 netto. Als ik dit omreken naar jouw uren zou ik ¤ 1.260 netto verdienen.
En ik weet dat ik overdreven goed betaald wordt (en nee, ik ben geen ambtenaar , werk in het vastgoed) voor mijn functie.
Heb daarnaast 35 vakantiedagen. Mijn werkgever betaalt 2/3e van mijn ziektekosten en ¤ 50 onkostenvergoeding per maand.
- 38 jr.
- 24 uur per week
Wie geeft een mening?
Gr. CL
Ik denk dat het goed betaald is. Ik ben 29, en werk 10 jaar als secretaresse. Ik verdien ¤ 3.150 bruto voor 40 uur, dat is ong. ¤ 2.100 netto. Als ik dit omreken naar jouw uren zou ik ¤ 1.260 netto verdienen.
En ik weet dat ik overdreven goed betaald wordt (en nee, ik ben geen ambtenaar , werk in het vastgoed) voor mijn functie.
Heb daarnaast 35 vakantiedagen. Mijn werkgever betaalt 2/3e van mijn ziektekosten en ¤ 50 onkostenvergoeding per maand.
woensdag 27 januari 2010 om 15:45
Financiele administratie...Debiteurenbeheer.
27 jaar
40 uur pw
Bruto 2300...blijft 1620 netto over.
Kan doorgroeien in deze schaal tot 2800 bruto (in 7 jaar)
Winstuitkering voorgaande jaren 8% van jaarsalaris
Spaarloon
31 vakantiedagen én flexibele werktijden.
Kan er meer dan genoeg van rondkomen en hoef niets te laten. Mijn partner heeft hetzelfde..ietsjes minder.
Mogen niet klagen met ons MBO-tje
27 jaar
40 uur pw
Bruto 2300...blijft 1620 netto over.
Kan doorgroeien in deze schaal tot 2800 bruto (in 7 jaar)
Winstuitkering voorgaande jaren 8% van jaarsalaris

Spaarloon
31 vakantiedagen én flexibele werktijden.
Kan er meer dan genoeg van rondkomen en hoef niets te laten. Mijn partner heeft hetzelfde..ietsjes minder.
Mogen niet klagen met ons MBO-tje
woensdag 27 januari 2010 om 16:31
Het klopt niet als je het salaris voor 40 uur omrekent naar 24 uur. Je houdt naar verhouding meer over als je parttime werkt vanwege heffingskortingen. Bij een salaris van 1100 euro netto bij 24 uur zal je ongeveer uitkomen op een bruto salaris van 2450 bij 40 uur schat ik. Als Odi 24 uur gaat werken, zal ze zo'n 1460 euro overhouden (even geen spaarloon oid meegerekend)
vrijdag 29 januari 2010 om 15:05
zaterdag 30 januari 2010 om 11:41
28jaar, vrouw, geen vervolg opleiding genoten (mavo en daarna mbo niet afgerond), de ene week 4dagen andere 5dagen gemiddeld 36 uur in de week bij een openbaar vervoer bedrijf, netto 1800euro, vakantie- en december uitkering, vrij vervoer ov, 36 vakantie dagen in het jaar, onregelmatigheid en mogelijkheid werken op feestdagen, geregeld kleine prestatie uitkeringen.
geen vetpot maar niet slecht voor een ongeschoold iemand!
geen vetpot maar niet slecht voor een ongeschoold iemand!