Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
Vier op een rij!
Ik ga meteen even online zoeken. Bedankt MdK! (google-koningin )
Bedankt voor de tips MDK en Heupje, ze staan genoteerd.

Ik ben natuurlijk ook enorm ver van te voren gevraagd maar we willen allebei in de zomer trouwen en niet a.s zomer, we gaan ook al naar allemaal festivals enzo en om er dan nog ff een bruiloft doorheen te knallen zagen we niet zo zitten, eerlijk is eerlijk, ergens vind ik het nog wel heel lang duren, aan de andere kant denk ik oooeeeh alle voorpret. Wij hebben nog helemaal nix geregeld, we zijn alleen nog maar aan het brainstormen. Tegen de tijd dat jullie getrouwd zijn ga ik dit hele topic opnieuw doornemen :D
Wij hebben veel minder tijd om voor te bereiden. Half november besloten te trouwen, eind april is de grote dag al!

Ik vind t heerlijk! Leuk vooruitzicht
Misschien nog een tip voor Essie (natuurlijk afkomstig van Mevrouwdekees), de ringen van Feniom. De ringen van alleen titanium lijken op de ringen die ik eerder vond in edelstaal.
Zooooo spannend, ik ga vandaag voor het eerst live trouwjurken bekijken!!

Overigens, wij besloten half december te trouwen en waren een week later al in ondertrouw. Gaan op 9 mrt naar de gemeente maar gelukkig hebben we voor het feest en ceremonie nog tot augustus, dus het komt vast wel goed.

O, en mevrouw de kees, ik heb spierpijn van mijn eerste sportavond, gisteren!! :-) Ik moet het nog wel lang uithouden tot augustus, maar ik ga er vast fantastisch uitzien, haha (ik wil zónder flubberarmen trouwen..... )
Spannend KastanjeZ! Ik ben gister niet geweest, zal zondag (ga zo weg ben morgen pas weer thuis) een doorstart maken.

Is het niet in de sportschool dan wel met Kees. Heb aanstaande ook al een week niet gezien, die zit nog steeds op cursus in Limburg.
Heel veel plezier Kastanjez!

Ik moet ook echt weer gaan sporten. Heb al twee weken niet hard gelopen... grrr. Eerst maar even wat voor school doen en dan ga ik echt hardlopen
Poeh, gelukkig hoef ik niets aan mijn figuur te doen. Lijkt me erg moeilijk. Succes ermee dames! Alles voor de mooie dag!

De bakker wilt onze taart maken, dus dat is voor ons weer een opluchting. Wij moeten nu alleen nog naar de fotograven. Als we ergens winkelen lopen we steeds een juwelier binnen. Als we ze tegen komen, dan kopen we ze ook vast.

Mag ik jullie vragen wat jullie hebben begroot voor versiering? Wij willen wat ballonnen met hellium en wat vaasjes met een bloem erin op de statafels zetten. Hebben jullie nog tips voor leuke versiering? Slingers kunnen wij niet kwijt ivm met kroonluchters in de zaal.
Hallo,

Heb hier een tijdje geleden gepost en sta ook in de 'tabel' zie ik nu. Leuk! Maar ik ben nog steeds niet gevraagd Het zit er wel aan te komen gezien de uitlatingen van mijn vriend maar zoals het hoort heb ik natuurlijk geen idee.

Succes met jullie voorbereidingen! Hoop snel met jullie mee te kunnen praten.
@Heupje. Mijn budget voor de begroting is niet zo relevant denk ik , maar over de prijzen van die ballonnen is eerder in het topic wat te vinden. Vaasjes (xenos of blokker). Denk hooguit 2 euro per stuk. En dan de bloemen nog. Hangt er van af wat je wil natuurlijk. Kroonluchters zijn op zich natuurlijk al mooie versiering...
Nou wees blij dat je iig alvast tussen staan Pipo! Ik praat al een tijdje mee en sta er nog niet tussen :P
@ Pipo je kunt altijd meepraten hoor. Is helemaal niet erg als je hele bruiloft al gepland is voor je gevraagd bent

Heb je al fantasieën over hoe je het zou willen?
quote:Heupje schreef op 22 januari 2010 @ 12:53:

Nou wees blij dat je iig alvast tussen staan Pipo! Ik praat al een tijdje mee en sta er nog niet tussen :PArme jij. Vreemde vogel is weer even gevlogen...
quote:Boom_87 schreef op 22 januari 2010 @ 12:52:

@Heupje. Mijn budget voor de begroting is niet zo relevant denk ik , maar over de prijzen van die ballonnen is eerder in het topic wat te vinden. Vaasjes (xenos of blokker). Denk hooguit 2 euro per stuk. En dan de bloemen nog. Hangt er van af wat je wil natuurlijk. Kroonluchters zijn op zich natuurlijk al mooie versiering...Dat van de kroonluchters is waar, maar ik wil er nog wat extra versiering bij. Denk dat het wat ballonnen worden aan zakjes steen. Ben al de flessen olijfolie aan het sparen! haha deze gebruik ik al een tijdje voor een enkele roos oid. Zonder etiket en lekker schoongemaakt is het nog best een aardig flesje. (Daarna kan je het lekker weggooien.) Waarschijnlijk worden het Gerbera's (Hoop dat ik het goed schrijf)
quote:Boom_87 schreef op 22 januari 2010 @ 12:55:

[...]

Arme jij. Vreemde vogel is weer even gevlogen...Ja *snik, snik* Even? Ik heb er eingelijk nooit wat zien plaatsen.. (of ben ik nou scheel.)
quote:Boom_87 schreef op 22 januari 2010 @ 12:54:

@ Pipo je kunt altijd meepraten hoor. Is helemaal niet erg als je hele bruiloft al gepland is voor je gevraagd bent

Heb je al fantasieën over hoe je het zou willen?

Hmja bedankt. Maar dan voel ik me een beetje een bridezilla Moet nu soms al lachen in mezelf. Als pipoman me vraagt (whenever that may be, grrrr) zeg ik 'ok mooi. ik pak mijn draaiboeken er even bij' Tja, ik heb megaveel ideeen en wensen. Leuk ook om jullie verhalen hier te lezen.

@heupje: aaaaah zielig! Maar je bent al wel gevraagd?
@heupje: zie dat je vol in de voorbereidingen zit, dus dat aanzoek zal je ook wel in de pocket hebben
Ja, ik ben in de vroege ochtend gevraagd op 11-11-09

Ben blij dat ik het nu een beetje weet wat ik wil. Wist het eerst niet. Gelukkig doe ik hier ook veel inspiratie op en van mijn lieve vrienden en ceremoniemeester. We hebben nog even tot november, maar de grote dingen zijn gelukkig geregeld.
haha, moet je eigenlijk doen, dat draaiboek. Dat is pas humor! Ja, als jij nou al een tijd wacht en hij ook wilt trouwen.. Zou het ook enorm moeilijk vinden denk
@ Pipo. Jouw tijd komt nog wel. Dan zijn wij jaloers dat we al geweest zijn....

@ Heupje. Vind die flessen juist erg mooi! Goed idee! Vind Gerbera's ook mooi (weet ook niet of je het zo schrijft, maar we snappen elkaar vast wel). En Vreemde vogel was er wel, maar net niet meer toen jij er was. Dus heb je vast niets van haar gezien. Daarom sta je er ook nog niet in denk ik.

Net nog even met mijn kaartje bezig geweest. Man to be moet hem nog even goedkeuren. En dan op voor de proefdruk. Twijfel alleen nog over het gedicht. Vroeg het al eerder. Niemand ideeën?

Heb nu:

Jij en ik,

ik en jij.

Voor altijd samen,

voor altijd Wij!

Van mij mag het wel van iets hoger niveau....

Het gedicht staat dus apart aan de linker binnenkant.
Vind deze ook wel mooi. Vind ik net pas:

Eindeloos verzonken

In de diepte van jouw ogen

Eindeloos verliefd

Maar toch zeer overwogen

Leef ik,

Eindeloos golvend

In de tijden die gaan komen

Met jou verder

Naar het leven van mijn

Eindeloze dromen
@Pipo: Ik ben ook een bride-wannabe!

Het leuke van meeschrijven op dit forum is dat je gewoon mee mag zwijmelen en brainstormen etc. zonder dat je hele vriendenkring meteen weet dat je eigenlijk, stiekem, best al wel graag zou willen trouwen. Maar dat je vent nog niet echt opschiet. En dat je dat hier maar opschrijft en daarmee voorkomt dat iedereen zich er mee gaat bemoeien en de aanstaande bruidegom in kwestie probeert aan te sporen, die dan van de weeromstuit er helemaal geen zin meer in heeft.

(Mijn beste vriendinnen weten wel dat er van mij wel eens actie ondernomen mag worden hoor, maar eigenlijk vind ik het van mezelf ook een beetje sneu dat ik zo'n 'smachtende vrouw' ben -wat overigens nog wel een beetje meevalt hoor- en daarom bazuin ik dat ook maar niet rond....)

En verder is er ook nog Tuttebel, die allerlei signalen krijgt van haar aanstaande maar die nog even moet wachten... Dus, sluit je aan! Samen staan we sterk
@ Boom: waarom wil je een gedichtje?
Persoonlijk ben ik niet zo voor de rijmelarij op een trouwkaart, tenzij er één speciaal gedicht of versje is waar je iets mee hebt (of waar jullie samen iets mee hebben). Maar aangezien je nog aan het zoeken bent, is het denk ik meer voor de 'opvulling'? Ik zou daar zelf niet zo snel voor kiezen, want heeft weinig toegevoegde waarde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven