Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Compu, ik heb ook voor het eerst bij H&M online besteld. Maar ik vind het maar lang duren Volgens mij hebben we hetzelfde ruitbloesje

Hmm, ik weet het niet van school. Hij was er maar anderhalf uur hoor. Ik vroeg: hoe was het? En hij riep LEUK! Dat is positief. Maar meer dan dat hij 2 puzzels alleen had gemaakt kwam ik niet. En er was ook geen speelgoed zei hij Toen we naar huis fietsten zei hij dat hij heel erg dorst had. Ik vroeg hoe dat kwam. Hij had niets gedronken. Hij kreeg zijn beker niet open en kinderen uit het groepje ook niet. En hij durfde het de juf niet te vragen Vind het ook niet slim dat ze niet even oplet op een nieuw kind. Hij had ook 2 toastjes van de 5 niet op, want ze moesten alweer opruimen! Hij is echt geen langzame eten.

Goed, natuurlijk weet ik alleen de negatieve dingen nog Dinsdag mag hij weer en dan ga ik wel even in de pauze langs. Nu was het nogal hectisch want er ging een vriendje mee.

Maargoed, hij riep leuk en dat is volgens mij het beste toch?

En toch vind ik het stom....

Anders hou ik hem gewoon thuis tot april, ha ha. Nee hoor. Dramatische moeders allemaal. Eigenlijk ook raar dat ik de juf niet spreek. Op zich wel soepel en fijn zo vanuit de peuters, maar het is toch normaal dat je als ouder de juf even zelf spreekt? Dinsdag dus maar even aanklampen (al was dit ook niet 'het beleid' om naar de juf te gaan. Af en toe krijg ik nu al zo'n ontzettende jeuk van die school! Zal overal wel zo zijn).

Hel, ik vind het ook heel saai om in de morgen niet de stemmetjes te horen van de kinderen als ze zijn logeren, maar ik kan errug genieten van het niets hoeven. Het is dubbel hè?

Uitslapen kan ik ook niet hoor, maar ik vind het wel lekker om te snoozen zonder dat er een kind in bed ploft
quote:compu schreef op 22 januari 2010 @ 12:30:

Welke kleur is het leukst?Duh, roze natuurlijk!
Heb je deze Compu? Hmm, voor 9 euro? Ik heb 'm online voor 14,95 in de sale....

Compu, ik wilde bij Mini graag weer een jongetje. Het leeftijdsverschil is bij hun maar klein natuurlijk, dus dat leek me voor hun wel leuk. Tussen CG en CB zit natuurlijk een veel groter verschil, dan zou het mij niet zoveel uitmaken denk ik. Het is maar goed dat je niet hoeft te kiezen .

Jin, klinkt goed! Het is maar goed dat ik net gegeten heb, anders was ik zo de la ingedoken

Amaal, ahh, dat is wel zielig! Maxi heeft 1 keer gehad dat hij de helft van z'n fruit nog over had, maar dat was ook een enorme sinaasappel. Anders heeft hij het wel op. Eten en drinken zij niet in de kring dan? Dan zou het de juf toch op moeten vallen dat hij z'n beker niet open krijgt? Leuke blouse!

Hel, Maxi vroeg m'n moeder ook al wanneer hij mag komen logeren. Deze keer wil hij graag alleen. Lekker om Mini even alleen te hebben, en voor Maxi vind ik het ook erg leuk, maar het hoeft voor mij echt niet elke week hoor!
Nee ze aten aan tafel.

Vind het sneu... Hij had bij het ontbijt ook al zijn drinken laten staan dus de hele ochtend niets gedronken.
Bij B wilde ik ook graag een jongen omdat dat me leuk leek zo dicht op elkaar.
quote:amalia schreef op 22 januari 2010 @ 13:41:

Compu, ik heb ook voor het eerst bij H&M online besteld. Maar ik vind het maar lang duren Volgens mij hebben we hetzelfde ruitbloesje

Hmm, ik weet het niet van school. Hij was er maar anderhalf uur hoor. Ik vroeg: hoe was het? En hij riep LEUK! Dat is positief. Maar meer dan dat hij 2 puzzels alleen had gemaakt kwam ik niet. En er was ook geen speelgoed zei hij Toen we naar huis fietsten zei hij dat hij heel erg dorst had. Ik vroeg hoe dat kwam. Hij had niets gedronken. Hij kreeg zijn beker niet open en kinderen uit het groepje ook niet. En hij durfde het de juf niet te vragen Vind het ook niet slim dat ze niet even oplet op een nieuw kind. Hij had ook 2 toastjes van de 5 niet op, want ze moesten alweer opruimen! Hij is echt geen langzame eten.

Goed, natuurlijk weet ik alleen de negatieve dingen nog Dinsdag mag hij weer en dan ga ik wel even in de pauze langs. Nu was het nogal hectisch want er ging een vriendje mee.

Maargoed, hij riep leuk en dat is volgens mij het beste toch?

En toch vind ik het stom....

Anders hou ik hem gewoon thuis tot april, ha ha. Nee hoor. Dramatische moeders allemaal. Eigenlijk ook raar dat ik de juf niet spreek. Op zich wel soepel en fijn zo vanuit de peuters, maar het is toch normaal dat je als ouder de juf even zelf spreekt? Dinsdag dus maar even aanklampen (al was dit ook niet 'het beleid' om naar de juf te gaan. Af en toe krijg ik nu al zo'n ontzettende jeuk van die school! Zal overal wel zo zijn).

Hel, ik vind het ook heel saai om in de morgen niet de stemmetjes te horen van de kinderen als ze zijn logeren, maar ik kan errug genieten van het niets hoeven. Het is dubbel hè?

Uitslapen kan ik ook niet hoor, maar ik vind het wel lekker om te snoozen zonder dat er een kind in bed ploft

Mijn kind blijft bij niemand, zolang ik die persoon niet zelf gesproken of gezien heb. Beleid of geen beleid.

Stom beleid dus, en ik vind het heel raar dat ouders daar zonder meer maar mee akkoord gaan.

En dat van dat drinken en eten, is ook niet oke idd, zou ik ook jeuk van krijgen..
Vent heeft de juf wel gezien hoor. Maar dinsdag ga ik eerst even daar langs voordat ik L naar de psz breng. Vind het eigenlijk hoe langer hoe vreemder. Had vent net aan de lijn en ik vertelde het zo;n beetje en toen kreeg ik er idd toch een raar gevoel bij. Alsof je er als ouder niets mee te maken mag hebben. Terwijl, als je kind niet op deze psz zit maar een andere, dan breng je hem ook zelf naar de klas.

Maar nogmaals, hij vond het leuk en blijft dat ook volhouden en heeft zin in dinsdag dus dat is positief.
Hij is iets anders, Amalia. Met oprolmouwen, strikje om de taille, uitgesneden deco, maar idd 9 euro. Hoe weet jij dat nou weer?

Zag ook een goeie broek, die ga ik nog halen.

Jammer van de eerste schooldag (voor jou). Had wel leuk geweest als ze even wat aandacht aan je had besteed ook.
Ik vind het ook raar.

Je hoort je kind de 1ste schooldag toch zelf naar school te brengen. Lijkt mij voor het kind ook veel fijner.

Ja misschien meer gebrul, maar uiteindelijk voel je je toch het veiligst bij je eigen ouder.

Wel fijn dat L het naar zijn zin heeft gehad
Compu dat zeg je net zelf, 9 euro. Ooh oh, jouw dementie treedt al op

Bam, ze zien dit niet als 1e schooldag. Dat is de dag na de verjaardag. Het heeft wel voordelen dat het allemaal niet zo zwaar is hoor, daar ben ik wel van overtuigd. Alleen zou er even een ontmoetingsgesprek moeten plaatsvinden voordat je kind naar de klas gaat.
Ach wat sneu, van die drinkbeker Amalia! Geeft nou ook niet direct een warm gevoel voor jou als mama.... Komt er nog wel een kennismakingsgesprek? Gelukkig maar dat L het leuk vond.
Ook niet zo'n hele toffe ervaring dus Amalia, jammer.

Hoorde van moeder van vriendinnetje van Cee ook al dat ze steeds terugkomt met fruit niet op of drinken. Maar goed, is kennelijk toch heel anders dan op kdv
Naatie, schrikken voor je zus zeg. Ik hoop dat het van de valpartij komt en dat hij er niks aan over houdt. Ga je nog naar het bezoekuur?

Ik wil wel graag weten wat het wordt. En iedereen mag het weten hoor.

Mamax, partner in crime, ik ben maar aan het stomen gegaan. Jij ook?

Vanavond kibbeling en lekkerbek en joepie, ik ben niet misselijk meer!
Ja Naat, vergat net helemaal te reageren. Wat een raar en eng verhaal. Ik neem aan dat hij niet stomdronken was Da's flauw, sorry. Ws van de val last van een storing van het korte termijn geheugen. Hopelijk komt dat straks weer helemaal goed. Hoe gaat het met je zus? Die zal ook wel geschrokken zijn. Herkent hij haar wel? Of is het echt het ongeluk en alles erna wat hij niet meer weet?

Tja Star, het is jammer dat de school met een 'negatief' beeld begint. Al vind ik negatief een groot woord, want nogmaals; L vond het erg leuk. Ik zal het dinsdag wel even aankaarten, op een subtiele manier

Raar om nu aan de andere kant te staan. Als juf zie je het duidelijk weer heeeeel anders dan moeder!

Compu, denkt vriend er ook zo over, dat iedereen het mag weten ? Lief en ik hadden daar nog wel wat andere ideeën over; hij wilde het meteen vertellen en 2 minuten na de echo ouders enzo bellen. Ik wilde het nog even met zijn 2en delen en pas zeggen als we ouders persoonlijk zagen. Leek me wat leuker dan door de telefoon. Gelukkig vond hij dat toen ook een beter idee. Ik denk dat we het nu ook weer zo doen. Net als na de test; even een weekje voor jezelf

houden en genieten

Weten jullie het vast ha ha, dat je minstens nog een week moet wachten!
Ha ha, moet even lachen hoor;

Mijn zwager zit in Sauerland met zijn vriendinnetje maar wilde een dagje langer blijven. Het hotel waar ze zaten zat vol, dus ik zei; ik kijk wel even online voor iets voor je. Goed, iets gevonden, niet duur, geboekt. Helemaal prima. Krijg ik net een sms met een foto erbij:

Hotel prima en netjes. Ws bejaardenhuis ofzo geweest want we kunnen makkelijk opstaan na het poepen.

Foto erbij van een hele aangepaste badkamer.

Jaaa, die stond er dan weer niet bij op Internet! Erg grappig.
Oja Mamax, gezellig in de voorjaarsvakantie! Ik leg de bonnetjes klaar. Zal niet echt veel zijn, want ik spaar ze alleen van de thee. De koffie drink ik van AH.
quote:amalia schreef op 22 januari 2010 @ 15:45:

Compu dat zeg je net zelf, 9 euro. Ooh oh, jouw dementie treedt al op

Oh god, begint dat gedoe nu al. En dan nog een heel aantal maanden bloopers maken..

Zal dat j/m verhaal even overleggen.

Wat een zwangerengeklets eigenlijk. Niks voor mij.

Wil net als Hel groots en meeslepend leven en daarover vertellen, maar het zit er gewoon niet in nu he.
Oh jee, we krijgen zo een kleine logeerder. Een jongetje van 21 maanden. De vrouw van een collega van man bevalt nu en ze hebben één avond geen backup voor het jongste kindje. Help, ik heb het jongetje twee keer gezien (flash-back van twee jaar geleden ).
Voor wie nog vragen had over de epilepsie... ik had net de camera paraat om het ook weer eens te filmen voor dr B. Dus dan kunnen jullie een beetje zien wat het inhoud, op het moment. Want het is best veranderd de afgelopen jaren. Van de salaamkrampen tot wat hij nu heeft, dat het alleen nog maar aan de rechterkant zit. Het is niet eng ofzo hoor. Ik heb het op de hyves gezet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Eigen koters in bed Jin? Kerel thuis? Komt het goed! Het is bedtijd voor mannetjes van 21 maanden
quote:Maleficent schreef op 22 januari 2010 @ 18:59:

Voor wie nog vragen had over de epilepsie... ik had net de camera paraat om het ook weer eens te filmen voor dr B. Dus dan kunnen jullie een beetje zien wat het inhoud, op het moment. Want het is best veranderd de afgelopen jaren. Van de salaamkrampen tot wat hij nu heeft, dat het alleen nog maar aan de rechterkant zit. Het is niet eng ofzo hoor. Ik heb het op de hyves gezet.Ik ga even kijken Mal
Mal, reactie op de groep.

Suze, jongens net op bed, man oproepdienst en verwarming kapot, monteur komt ook nog gezellig zo.
Kijk, gezellige boel bij jou dus Jin
Ja, als de moeder nou ook nog hier komt bevallen krijgen wij het vanzelf warm .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven