Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
hahaha sja je kan het maar ergens warm van krijgen

Wel lief dat je het ventjuh opvangt, volgens mij sta jij voor iedereen klaar!
Mal, reactie op groep.

Owjee Jin. Wel bijzonder dat ze jou haar kindje toevertrouwt toch?! (ehm niet dat ik het nou zo unlikely vind dat iemand zijn kind uitgerekend aan jou toevertrouwt hoor, maar nou ja, hoop dat je snapt wat ik bedoel ).

Compu, moet jij eens opletten, over een paar maanden ben jij reuze groots en meeslepend!
Haha Hel, ik moet om je lachen. Ze hebben geen andere optie volgens mij, haar zus komt dit weekend.

Bam, niemand zou toch een kindje niet opvangen? Dat geloof ik echt niet. Als je bevalt moet je maar één ding doen en dat is bevallen.
quote:Helenita2 schreef op 22 januari 2010 @ 19:27:

Compu, moet jij eens opletten, over een paar maanden ben jij reuze groots en meeslepend!
Nouja, er zijn zat mensen die zou niet in elkaar steken. Maar jij gelukkig wel, fijn voor die moeder.
Compu, je schreef gisteren nog dat je wakker had gelegen. Toch niet om wat ik schreef he? Of misschien wel om wat ik schreef maar niet omdat je het als vervelend ervaren hebt toch?
Je hebt gewoon een privé-tribune Jinny . Komt vast goed met het kleintje!
Stressed is just desserts spelled backwards
Spannend Jinster, een live bevalling!!

Bam, ik had je gisteren nog mail gestuurd. Had je het gezien?
Amalia wat grappig van je zwager en zijn bejaardenplee
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Suze2 schreef op 22 januari 2010 @ 19:34:

Spannend Jinster, een live bevalling!!

Bam, ik had je gisteren nog mail gestuurd. Had je het gezien?

Ehhhh ging het over de keuken en dat je de mat ging bestellen?

daar heb ik op terug geantwoord. Als het om een andere gaat dan heb ik geen idee waar je het over hebt
quote:Maleficent schreef op 22 januari 2010 @ 19:35:

Amalia wat grappig van je zwager en zijn bejaardenpleeIdd humor, daar vergeet ik op te reageren
Juul vandaag afscheid van de Psz, wat was het geweldig, wat doen ze dat ontzettend leuk, echt topjuffen met hele dikke hoofdletters. Echt een feestje!

Juul werd door veel meisjes gekust en geknuffeld, haha hij schijnt nogal populair te zijn. Hij was er op een gegeven moment wel klaar mee met dat geklef, hahaha
AAAARRGGGHHH heel verhaal weg! Wat irritatant

Nou, even kort resumé;

Die klaagvent van me met zijn zielige pols had woensdag het idee dat het bot weer terugschoot. Stond te schreeuwen van de pijn. Dus ik zeg: nu de dokter bellen.

Nou, niet gedaan. Donderdag op zijn werk hetzelfde verhaal qua pijn. Ik weer: NU bellen.

Geen tijd.

Vanmiddag om kwart over 4 gebeld, eindelijk. Klonk niet goed of hij meteen kon komen. Nee dus. Dan moest het meteen maandag. Oh, vraagt hij, kan het ook dinsdag

En maar klagen dat hij zo bang is dat de wintersport nu in het water valt met zijn vrienden.

Alsof ik blij ben of nóg 6 weken alle poepluiers te doen, vuilniszakken te verwisselen, overhemde te strijken, pakken op te hangen, vaatwasser uit en in te ruimen enzovoort zonder 1x bedankt.

Tssss.

Nou, ik heb het dus ook gehad met die arm, maar het stomste vind ik nog dat hij niet naar mij luistert. Ik roep al 4 weken: neem rust.

En hij maar klagen; ik ben zooo moe, weet niet hoe het komt.

Jaa hallo, die arm probeert beter te worden, dat kost energie.

Grrrr.
Oh Amalia, ik hoop op een dochter voor jou, alle mannen zijn namelijk zo, dat trek je niet .

Bam, wow Juul is popi haha, Don Julian!

Och wat een schatje dat jongetje, echt waar, hij ligt nu braaf te slapen. Een schatje!
Ach dat logeerdertje. Hij heeft nog nooit ergens alleen geslapen, hij is echt lief. Ik houd hem denk ik .
Ha ha ha Jin :-)

Bam, ik heb je mail niet gekregen maar ding is besteld. Geen haast heur, als hij 20 feb maar binnen is

Fijn dat zijn feestje zo'n suces was!

Ik ga fluffen, morgen drukke dag want alle voorbereidingen voor de festiviteiten van zondag
Weltrusten dames
Ha ha Jin is bijna om

Lief zeg, dat dat ventje dan zo lekker ligt te slapen. Leuk en gelukkig ook voor jou, stel dat je een krijser had de hele avond

Monteur al geweest? Bijzonder op vrijdagavond.....
Rustig hier. Iedereen Popstars te kijken? Kan die lelijke Bart weg? Of in ieder geval naar de kapper? En kan Dewi alsjeblieft wat gaan eten? Twijgje zeg.

Ik ben fan van Wesley. Nogal Jan Smit look-a-like dat wel, maar die is ook niet verkeerd
Morgen dames
Goedemorgen !

Suze: Mijn mail inmiddels wel gehad?, had hem nog 1x gestuurd , op je hotmail
Heb hem nu wel. Kasteel is binnen, nu slechts stress over feestje van morgen
goeiemorgen.

Jin, logeetje blijven slapen vannacht of opgehaald? Vroeg wakker? Echt schattig hoor. Broertje of zusje erbij?
goeiemorgen.

Jin, logeetje blijven slapen vannacht of opgehaald? Vroeg wakker? Echt schattig hoor. Broertje of zusje erbij?
quote:Suze2 schreef op 23 januari 2010 @ 09:06:

Heb hem nu wel. Kasteel is binnen, nu slechts stress over feestje van morgen

Ah nie nodig nie, relaxeddd hahaha

Wordt het druk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven