Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Juud, maar daar betaal je dan ook voor hoor. En met deze temperaturen moeten er wel nooddiensten zijn, als de leidingen kapot vriezen, ik wil er niet aan denken.

Oh, wat lief dat jouw kind zo lief speelt!

Bridges, wat een leuke sjieke kleren! Dat maakt hem een echt soortvanbruidegommetje. Wat lief! Ik ben nu al erg benieuwd naar de foto´s. Hoe vindt hij de kleren zelf? Zal je zien dat ie het op de dag niet aan wil .
Jaaaah, het is weer warm!!!! Joepie, kan ik de jongetjes vanavond weer lekker in bad doen.
Ja! Ook Jeetje is een kleuter! Hieperdepiep Hoera!!! Gefeliciteerd en hopelijk ben je nu lekker aan het genieten van al het leuks!!!

Jin: hij stond te springen voor de spiegel, vond het helemaal leuk. Wilde net als papa, dus dit was mooi compromis vonden wij. Wel ongeveer als papa maar niet te... Nu nog stoere gympen eronder dan is hij helemaal het mannetje! Fijn dat het weer warm is bij je!!!

Hel: veel plezier! Hopelijk heb je een goede week daar en kun je een hoop moois neerzetten!

Naat: fijn dat zwager weer thuis is!

Juud: ah dat klinkt leuk!!! Wanneer precies afspraak?
Oh ja: wijze opmerking van mijn kind in de stad We liepen toen hij opeens zei: ik wil nog wel even bij Jan Smit kijken... (Wij waren net aan het overleggen naar welke winkel we nog moesten...) Wij snapten hem niet. Jan Smit? Ja, daar! (Wijst naar bart Smit )
Ach, wat een giller Bridges, echt heel erg grappig! Ik wil dat trotse stoere koppie weleens zien in zijn mooie outfit, geweldig! Leuk hoor, ziet er echt goed uit op de site, helamaal met stoere gympen!

Zo, ik ga afsluiten, doei!
Jaaaa Naat, mijn vent fietst al 5 mnd zonder zijwieltjes!!! Trots

Joepie, we hebben er een kleutertje bij!!!!! Gefeliciteerd!!!
Lekker dan Jin, met noodkachels. Vergoed de huurbaas dit of is het eigen rekening? Brrrrr...
Bridges, Beverwijk is ook al zo ver voor mij! Ik heb hem net betaald en het duurt 1 tot 3 werkdagen. Mocht er vrijdag nog niets zijn dan cross in naar Beverwijk
Och, Brad en Angelina uit elkaar lees ik net... Die arme 6 (!!!) kinderen...
Het is hier weer een ziekenboeg. Jonathan gisteren gespuugd en alles, dus ging Malman alleen naar kinderfeestje en hij was er bijna, begint hij ook met spugen en alles, dus die heeft kado afgegeven en is weer op weg naar huis. Hij is fijn.

Ik hoop dat ik niet wordt aangestoken, rij-examen deze week.
Stressed is just desserts spelled backwards
Gaat lekker daar Mal

Ga je vertellen wanneer je moet afrijden? Hier dik pak sneeuw, bleeegh.
quote:amalia schreef op 24 januari 2010 @ 14:30:

Och, Brad en Angelina uit elkaar lees ik net... Die arme 6 (!!!) kinderen...News of the World
quote:Star schreef op 24 januari 2010 @ 17:14:

Gaat lekker daar Mal

Ga je vertellen wanneer je moet afrijden? Hier dik pak sneeuw, bleeegh.

Nee jullie horen het wel als ik gezakt ben of geslaagd

Hier een dun laagje sneeuw.
Potsiedikkie, ik moet flink wat bijlezen geloof ik.
quote:Maleficent schreef op 24 januari 2010 @ 17:16:

[...]

Nee jullie horen het wel als ik gezakt ben of geslaagd

Hier een dun laagje sneeuw.

Ik was er al bang voor

Mijn nichtje moet ook deze week en die wilde ook al niets zeggen.
En die reiger hè? Da's nu onze huisreiger volgens mij

Gister kreeg ie sardientjes van Starman (op een bordje ) maar die vond meneer niet zo
Amalia, als moeder kan je je eerste kindnaarschoolbrengschoolervaring toch best negatief noemen volgens mij. Zo klinkt het wel

Ik heb er ook nog steeds flink de P in. Heb een hele vragenlijst voor woensdag klaar liggen. En heb mijn tweede optie gemaild hoe het daar met de wachtlijst is.

Bridge, Chrissies kinderkleding, die ken ik uiteraard wel

Leuke kleren!
quote:Star schreef op 24 januari 2010 @ 17:21:

En die reiger hè? Da's nu onze huisreiger volgens mij

Gister kreeg ie sardientjes van Starman (op een bordje ) maar die vond meneer niet zo Een kieskeurige huisreiger nog wel, toe maar heeft ie al een naam?
Ik denk dat ik 'm Julius noem, hij is wel statig

Gatver, da's best knap, een pizza zonder smaak maken :puke:
Als hij zo eigenwijs is, is het een Jan-Julius

Ik moet alleen eten maar had een heerlijke pasta met rucola en kaas en tomaatjes en pesto. Nu maar hopen dat het binnen blijft want ik begin misselijk te worden. Maar dat is misschien ook wel psychisch. Net als dat ik jeuk krijg als mensen over vlooien praten zeg maar
Zo, Ceetje heeft haar feestje achter de rug, ze heeft het erg leuk gehad en mams heeft zich dus weer voor niets lopen opfokken

Morgen afscheid op KDV (gosje, ik werd zowaar emotioneel net, ik wil helemaal niet dat ze daar weg gaat ).
Hmm, wilde wat reageren maar de compu is zoooooo traag dat ik neit meer weet waarop.

Zag net dat ik een gemiste oproep van Rissie had vanmiddag. Ze had niets ingesproken maar ik ben wel benieuwd. Bam, jij spreekt haar nog wel enes toch? Hoe gaat het met haar?

sorry van de typefouten hoor, maar compu is dus heel langzaam dus ik typ 3 wooden en die zie ik pas later. En als ik dan een fout moet herstellen weet ik niet hoever ik terug moet gaan. Simpel zeg.

Oja, dat was het ; Mal wat gaaf dat je al af mag rijden. Best snel gegaan toch? Stoer! Hoop dat de sneeuw smelt......
quote:Maleficent schreef op 24 januari 2010 @ 17:50:

Als hij zo eigenwijs is, is het een Jan-Julius

Ik moet alleen eten maar had een heerlijke pasta met rucola en kaas en tomaatjes en pesto. Nu maar hopen dat het binnen blijft want ik begin misselijk te worden. Maar dat is misschien ook wel psychisch. Net als dat ik jeuk krijg als mensen over vlooien praten zeg maar

Ja en spinnen, werkt bij mij net zo.

Gats, deze pizza is echt vies. Ga maar wat anders te snaaien pakken
Nou Mal, ik hoor alleen maar spugende en kotsende kinderen om me heen. Redelijk besmettelijk dus als man het heeft zal jij het ook wel krigjen...
Dan kan ik het maar beter nu krijgen want eind vd week is het afrijden. Dat is het enige wat ik erover zeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven