Good Luck
zondag 24 januari 2010 om 13:03
Juud, maar daar betaal je dan ook voor hoor. En met deze temperaturen moeten er wel nooddiensten zijn, als de leidingen kapot vriezen, ik wil er niet aan denken.
Oh, wat lief dat jouw kind zo lief speelt!
Bridges, wat een leuke sjieke kleren! Dat maakt hem een echt soortvanbruidegommetje. Wat lief! Ik ben nu al erg benieuwd naar de foto´s. Hoe vindt hij de kleren zelf? Zal je zien dat ie het op de dag niet aan wil .
Oh, wat lief dat jouw kind zo lief speelt!
Bridges, wat een leuke sjieke kleren! Dat maakt hem een echt soortvanbruidegommetje. Wat lief! Ik ben nu al erg benieuwd naar de foto´s. Hoe vindt hij de kleren zelf? Zal je zien dat ie het op de dag niet aan wil .
zondag 24 januari 2010 om 13:31
Ja! Ook Jeetje is een kleuter! Hieperdepiep Hoera!!! Gefeliciteerd en hopelijk ben je nu lekker aan het genieten van al het leuks!!!
Jin: hij stond te springen voor de spiegel, vond het helemaal leuk. Wilde net als papa, dus dit was mooi compromis vonden wij. Wel ongeveer als papa maar niet te... Nu nog stoere gympen eronder dan is hij helemaal het mannetje! Fijn dat het weer warm is bij je!!!
Hel: veel plezier! Hopelijk heb je een goede week daar en kun je een hoop moois neerzetten!
Naat: fijn dat zwager weer thuis is!
Juud: ah dat klinkt leuk!!! Wanneer precies afspraak?
Jin: hij stond te springen voor de spiegel, vond het helemaal leuk. Wilde net als papa, dus dit was mooi compromis vonden wij. Wel ongeveer als papa maar niet te... Nu nog stoere gympen eronder dan is hij helemaal het mannetje! Fijn dat het weer warm is bij je!!!
Hel: veel plezier! Hopelijk heb je een goede week daar en kun je een hoop moois neerzetten!
Naat: fijn dat zwager weer thuis is!
Juud: ah dat klinkt leuk!!! Wanneer precies afspraak?
zondag 24 januari 2010 om 13:35
zondag 24 januari 2010 om 15:48
Het is hier weer een ziekenboeg. Jonathan gisteren gespuugd en alles, dus ging Malman alleen naar kinderfeestje en hij was er bijna, begint hij ook met spugen en alles, dus die heeft kado afgegeven en is weer op weg naar huis. Hij is fijn.
Ik hoop dat ik niet wordt aangestoken, rij-examen deze week.
Ik hoop dat ik niet wordt aangestoken, rij-examen deze week.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 24 januari 2010 om 17:16
zondag 24 januari 2010 om 17:44
Amalia, als moeder kan je je eerste kindnaarschoolbrengschoolervaring toch best negatief noemen volgens mij. Zo klinkt het wel
Ik heb er ook nog steeds flink de P in. Heb een hele vragenlijst voor woensdag klaar liggen. En heb mijn tweede optie gemaild hoe het daar met de wachtlijst is.
Bridge, Chrissies kinderkleding, die ken ik uiteraard wel
Leuke kleren!
Ik heb er ook nog steeds flink de P in. Heb een hele vragenlijst voor woensdag klaar liggen. En heb mijn tweede optie gemaild hoe het daar met de wachtlijst is.
Bridge, Chrissies kinderkleding, die ken ik uiteraard wel
Leuke kleren!
zondag 24 januari 2010 om 17:46
zondag 24 januari 2010 om 17:50
Als hij zo eigenwijs is, is het een Jan-Julius
Ik moet alleen eten maar had een heerlijke pasta met rucola en kaas en tomaatjes en pesto. Nu maar hopen dat het binnen blijft want ik begin misselijk te worden. Maar dat is misschien ook wel psychisch. Net als dat ik jeuk krijg als mensen over vlooien praten zeg maar
Ik moet alleen eten maar had een heerlijke pasta met rucola en kaas en tomaatjes en pesto. Nu maar hopen dat het binnen blijft want ik begin misselijk te worden. Maar dat is misschien ook wel psychisch. Net als dat ik jeuk krijg als mensen over vlooien praten zeg maar
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 24 januari 2010 om 17:53
Hmm, wilde wat reageren maar de compu is zoooooo traag dat ik neit meer weet waarop.
Zag net dat ik een gemiste oproep van Rissie had vanmiddag. Ze had niets ingesproken maar ik ben wel benieuwd. Bam, jij spreekt haar nog wel enes toch? Hoe gaat het met haar?
sorry van de typefouten hoor, maar compu is dus heel langzaam dus ik typ 3 wooden en die zie ik pas later. En als ik dan een fout moet herstellen weet ik niet hoever ik terug moet gaan. Simpel zeg.
Oja, dat was het ; Mal wat gaaf dat je al af mag rijden. Best snel gegaan toch? Stoer! Hoop dat de sneeuw smelt......
Zag net dat ik een gemiste oproep van Rissie had vanmiddag. Ze had niets ingesproken maar ik ben wel benieuwd. Bam, jij spreekt haar nog wel enes toch? Hoe gaat het met haar?
sorry van de typefouten hoor, maar compu is dus heel langzaam dus ik typ 3 wooden en die zie ik pas later. En als ik dan een fout moet herstellen weet ik niet hoever ik terug moet gaan. Simpel zeg.
Oja, dat was het ; Mal wat gaaf dat je al af mag rijden. Best snel gegaan toch? Stoer! Hoop dat de sneeuw smelt......
zondag 24 januari 2010 om 17:54
quote:Maleficent schreef op 24 januari 2010 @ 17:50:
Ja en spinnen, werkt bij mij net zo.
Gats, deze pizza is echt vies. Ga maar wat anders te snaaien pakken
Ja en spinnen, werkt bij mij net zo.
Gats, deze pizza is echt vies. Ga maar wat anders te snaaien pakken