Grrr.. Is het nou zo moeilijk?

21-01-2010 20:51 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het nou echt zo moeilijk om je zakken leeg te halen voordat je je broek in de was doet? Meestal controleer ik alles drie keer voordat het de machine in gaat maar deze keer had ik haast. Met tot gevolg, een hele zwarte waslading bedekt onder de witte papierpluisjes. *zucht*

Klop ik alles uit, krijg ik een stuk in mijn oog. (vraag me niet hoe, ik klop schijnbaar nogal spastisch mijn was uit...) En nu ken ik de "met een panty in de droger stoppen" truc, maar alles in deze lading mag niet in de droger. En nu baal ik. Grr....

En weet je wat het irritante is? Het komt niet uit de broek van mijn 10-jarige, nee het komt uit de broek van mijn vriend. :(

Soms moet ik echt even klagen. En zuchten.
Ik voel met je mee...

Heb gisteren een halve dag met een plakroller alle papierpluisjes van de was kunnen verwijderen.

Normaalgesproken kan ik mijn man de schuld geven, helaas was ik zelf vergeten een sticker van een pasgekocht babybroekje af te halen...
Dan heeft je vriend mooi iets te doen vanavond
quote:Zizia schreef op 21 januari 2010 @ 20:51:

En weet je wat het irritante is? Het komt niet uit de broek van mijn 10-jarige, nee het komt uit de broek van mijn vriend. :(

Soms moet ik echt even klagen. En zuchten.Misschien kun je de veroorzaker van al dat leed vragen het klusje zelf te klaren? Probleem opgelost zou ik zeggen
Mijn man gebruikt altijd van die maestro keukenrol als zakdoek. Dat pluist niet als het eens de was in gaat, dat haal je gewoon nat als geheel uit de zak. Dus wij hebben nooit meer een pluizige was, ideaal.
quote:Vl43inder schreef op 21 januari 2010 @ 21:17:

Mijn man gebruikt altijd van die maestro keukenrol als zakdoek. Dat pluist niet als het eens de was in gaat, dat haal je gewoon nat als geheel uit de zak. Dus wij hebben nooit meer een pluizige was, ideaal.Die van mij is echt een wijf, die wil alleen zakdoekjes met balsem... :p
quote:Jorina schreef op 21 januari 2010 @ 21:21:

[...]

Die van mij is echt een wijf, die wil alleen zakdoekjes met balsem... :pZooow, erruuuug! Maar aan de andere kant. Mijne wil juist die maestro omdat ie er anders (heel mannelijk) door heen snuit Ook niet echt iets waar je warm van wordt.
quote:Jorina schreef op 21 januari 2010 @ 21:21:

[...]

Die van mij is echt een wijf, die wil alleen zakdoekjes met balsem... :pOh god ja, die van mij ook. Met Aloe Vera. Want dat is nog beter. Wordt zijn neusje niet schraal...
Maarre.. vriendlief is thuis. Ga hem de rol plakband geven Tot later!
Ook irritant; eerst de hondendekens gewassen hebben (lees: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel kleine witte haartjes) en daarna vergeten je wasmachine schoon te maken...Vervolgens stop je doodleuk een zwarte was in de machine...geeft ook een leuk effect
Ik heb een bakje naast de wasmachine staan; daar gooi ik alles in wat in zijn zakken zit en dat is echt heel veel: alle parkeerbonnetjes, benzinebonnetjes, muntjes, snoeppapiertjes, etc. Als ie dan wat kwijt is, weet ie waar hij moet zoeken. Anders pleurt ie het weer op het nachtkastje.

Het is beter dan al dat kleine papierspul overal uitplukken.

(ik ben ook erg irritant hoor, maar das een ander topic )
Als je het nog een keer wast, is het meeste er al vanaf.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Hmm, de enige reactie die ik kreeg was: "waarom controleer je mijn zakken dan niet?" en toen ging hij op mysterieuze-geluiden-jacht (was ergens een piep te horen...). Geluid niet gevonden, en toen te moe om pluisjes te plakken Dus doe het maar weer zelf... lol
Pfff, had het hem toch echt zelf laten doen.

Manlief vergeet ook wel eens wat, maar gelukkig gebruikt hij weinig zakdoekjes. Wel regelmatig een briefje van 5 of 10 euro meegewassen, maar dat maakt niet uit.

Manlief hier gooit alleen af en toe wat in de verkeerde mand (we hebben een mand voor donker, 1 voor licht en 1 voor handdoeken/ondergoed/sokken). Ik zie het meestal met het aanzetten nog wel, maar als ie de was ook zelf aanzet wordt er wel eens een shirtje op 60 graden gewassen. helaas...
quote:Zizia schreef op 22 januari 2010 @ 11:09:

Hmm, de enige reactie die ik kreeg was: "waarom controleer je mijn zakken dan niet?"

Eh... wie stopt er volgetetterde doekjes in zijn broekzak?? En waarom moet een ander die smeerboel verwijderen?????????

Echt niet. Gatver.

Ik zou zijn kleding zo in de kast leggen, en mijn eigen eventueel ontpluizen, of toch in de droger stoppen. Er mag hier zoveel niet in de droger, en ik doe het lekker toch. De keren dat het misging zijn op 1 hand te tellen (en ik was toch al 17 jaar).
Daarom heb ik nou geen verkering. En gitzwarte BH's, zonder witte smurrie.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
:-D herkenbaar
Nou, ik laat zelf ook vaak genoeg wat zitten in mijn zak. Omdat ik niet altijd nadenk, ofzo. Is toch niet man-eigen
quote:Very Cherry schreef op 22 januari 2010 @ 20:46:

Daarom heb ik nou geen verkering. En gitzwarte BH's, zonder witte smurrie. *krijgt opeens het vermoeden dat het over een geheel andere smurrie gaat*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven