Iemand heeft mijn naaktfoto op internet gezet!
vrijdag 22 januari 2010 om 21:34
Tot mijn grote schrik en tot mijn stomme verbazing kwam ik er vandaag achter dat iemand mijn naaktfoto op internet heeft gezet, met een nogal beledigende tekst erbij over mijn uiterlijk. Ik ben hier nogal kapot van en zou graag jullie mening horen.
Het is op deze site terug te vinden. Dacht dat dat gewoon een fatsoenlijke site was, betrouwbaar ook enzo. Niet dus.

vrijdag 22 januari 2010 om 21:47
quote:qwertu schreef op 22 januari 2010 @ 21:44:
[...]
De toon is gezet met die tekst ernaast. Nu moet ik eerst mezelf verdedigen en bewijzen enzo, terwijl ik anders veel onbevangener benaderd zou zijn.
Je bent hoofdloos dus je kan nog over straat.
Mag ik je overigens complimenteren met je strakke kontje?!
*ben niet jaloers, ben niet jaloers, ben niet jaloers, ben niet jaloers (misschien toch een beetje)*
[...]
De toon is gezet met die tekst ernaast. Nu moet ik eerst mezelf verdedigen en bewijzen enzo, terwijl ik anders veel onbevangener benaderd zou zijn.
Je bent hoofdloos dus je kan nog over straat.
Mag ik je overigens complimenteren met je strakke kontje?!
*ben niet jaloers, ben niet jaloers, ben niet jaloers, ben niet jaloers (misschien toch een beetje)*
vrijdag 22 januari 2010 om 21:49
vrijdag 22 januari 2010 om 21:51
quote:qwertu schreef op 22 januari 2010 @ 21:49:
[...]
Dat is mijn obese broer, die ook graag een graantje meepikt van mijn succes. Beetje jammer. Ik heb met je te doen... Redt je 't nog een beetje? Nog maar een dan, en gewoon even 't juridisch loket om raad vragen hoor! Daar hoef je niet eens naartoe joh, nee dat kan gewoon hier, handig he?
[...]
Dat is mijn obese broer, die ook graag een graantje meepikt van mijn succes. Beetje jammer. Ik heb met je te doen... Redt je 't nog een beetje? Nog maar een dan, en gewoon even 't juridisch loket om raad vragen hoor! Daar hoef je niet eens naartoe joh, nee dat kan gewoon hier, handig he?
Iets anders

vrijdag 22 januari 2010 om 21:55
vrijdag 22 januari 2010 om 21:57
quote:Vl43inder schreef op 22 januari 2010 @ 21:54:
Het gaat om de context he. David is ongeveer 4 meter lang, dus in dat opzich zou het nog best wel eens mee kunnen vallen piktechnisch.Is de piemel goed, is het bed weer te klein, zo blijf je bezig. (niet dus)
Het gaat om de context he. David is ongeveer 4 meter lang, dus in dat opzich zou het nog best wel eens mee kunnen vallen piktechnisch.Is de piemel goed, is het bed weer te klein, zo blijf je bezig. (niet dus)
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....