3000 + Deel 24

20-01-2010 22:04 3040 berichten

Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!

Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.

** Viva 3000+ woordzoeker **

Wel 5 regels:

- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts

- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+

Wederom weer veel plezier hier allemaal!
Haaaai Q... gewoon grappies blijven maken hoor, dan lopen er tenminste af en toe een paar weg, anders wordt het ook maar zo druk hier
Alle reacties Link kopieren
ik kijk ff Lun
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:qwertu schreef op 22 januari 2010 @ 22:12:

[...]

Ja, maar jij maakt hier mensen uit voor slijmbroek. Dan vráág je er ook een beetje om hè?

**Disclaimer: issungrapje**

(Ja, ik durf niet meer zo goed hoor. )

ja maar, ja maar....was ook een grapje!

Nou, over Vermist... toch maar niet...
anoniem_84174 wijzigde dit bericht op 22-01-2010 22:18
Reden: ik schaam me
% gewijzigd
quote:qwertu schreef op 22 januari 2010 @ 22:12:

[...]

Ja, maar jij maakt hier mensen uit voor slijmbroek. Dan vráág je er ook een beetje om hè?

**Disclaimer: issungrapje**

(Ja, ik durf niet meer zo goed hoor. )Ach draai jij je nou maar es om ..... kijken wat er over blijft
Jazeker Bi, maar hij gaat dan toch boos worden, dat ik mijn gegevens teveel op het internet zet ofzo, zo is ie.

Niet lelijk bedoelt meer beschermend zeg maar maar toch, ik hou niet zo van preken zeg maar.
grote handen of niet
Sjesis, Zus, daar ben je lekker mee!
En nog iets leuks: morgenavond lekker uit eten met mn vader, broer en stiefmoeder (en Bianco en zoonlief natuurlijk). Pap is volgende week jarig, normaal viert hij het nooit echt, maar omdat we zo'n rottijd achter de rug hebben wil hij gezellig met ons uit eten.

Jaja..slijmbal probeert de plek van mn moeder in te nemen Ahhh neehoor... daar meen ik geen bal van!!

Ik wil nog iets liefs voor hem verzinnen om hem te bedanken voor zn support van de afgelopen maanden
quote:Bianca40 schreef op 22 januari 2010 @ 22:13:

Haaaai Q... gewoon grappies blijven maken hoor, dan lopen er tenminste af en toe een paar weg, anders wordt het ook maar zo druk hier
quote:Enneaaa schreef op 22 januari 2010 @ 22:14:

[...]

Ach draai jij je nou maar es om ..... kijken wat er over blijft
Kijk ..... sorry Zus.... had je even niet door....
quote:Enneaaa schreef op 22 januari 2010 @ 22:14:

[...]

Ach draai jij je nou maar es om ..... kijken wat er over blijft
Bi, klinkt goed!
Zus, dan zo snel mogelijk jezelf opzoeken en verwijderen daar!

Ik begrijp wel wat je zegt hoor, over die preken. En je mag best een stukkie voor jezelf houden, hier gedraag je je altijd keurig en dat zal ik hem vertellen ook als hij gaat preken
Kijk dat maakt hier dus niet uit Enneaaa, dus niet boos worden als je eens genegeerd wordt, want dan gaat het hier dus gewoon te snel.
Ik probeer Lexa op te komen maar dan moet ik me weer aanmelden......dat schiet ook niet op, ik kijk het even aan, heb de mail gedelete, nu nog even bij mijn hyves deleten en afschermen.
Q... ik wilde eigenlijk (gelijk toen je binnenkwam hier) typen: Oh... daar heb je Q,... nu wordt het straks weer een stuk rustiger hier! Ik durfde het niet, maar heb het nu onder het mom van wat ik had willen doen als ik het gedurfd had, lekker toch gedaan
ow gaat niet om negeren lieverd....gaat om mijn tact
Een mailtje sturen naar Lexa Zus?
quote:Enneaaa schreef op 22 januari 2010 @ 22:19:

ow gaat niet om negeren lieverd....gaat om mijn tactJouw tact doet niet onder voor het gemiddelde hier hoor
En idd... verwijder dat zsm....wat een gedoe je zal door zo'n gek een huweljkscrises krijgen
hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Jullie hier in Hiero is 41
ik ben even oud als jij Zonnetje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
En jullie Zon?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven