3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
vrijdag 22 januari 2010 om 22:22
vrijdag 22 januari 2010 om 22:23
quote:Bianca40 schreef op 22 januari 2010 @ 22:19:
Q... ik wilde eigenlijk (gelijk toen je binnenkwam hier) typen: Oh... daar heb je Q,... nu wordt het straks weer een stuk rustiger hier! Ik durfde het niet, maar heb het nu onder het mom van wat ik had willen doen als ik het gedurfd had, lekker toch gedaan
(Lekker dan. Tssssk. Maar het is inderdaad wáár. Normaal als ik hier binnenkom, gaat iedereen "heel toevallig" opeens nét slapen ofzo. )
Q... ik wilde eigenlijk (gelijk toen je binnenkwam hier) typen: Oh... daar heb je Q,... nu wordt het straks weer een stuk rustiger hier! Ik durfde het niet, maar heb het nu onder het mom van wat ik had willen doen als ik het gedurfd had, lekker toch gedaan
(Lekker dan. Tssssk. Maar het is inderdaad wáár. Normaal als ik hier binnenkom, gaat iedereen "heel toevallig" opeens nét slapen ofzo. )
vrijdag 22 januari 2010 om 22:23
quote:Bianca40 schreef op 22 januari 2010 @ 22:09:
De beoordelingen zijn goed, er is wel wat gemopper over het avondeten, maar wij zijn niet van die fijnproevers dus voor ons zal het wel meevallen Gemopper over het eten is standaard op die recentie site.. Iedereen gaat altijd zitten meuteren over het eten.. maakt niet uit hoe lekker en goed het allemaal is.. mensen zeiken graag over eten.. daar moet je doorheen prikken..
De beoordelingen zijn goed, er is wel wat gemopper over het avondeten, maar wij zijn niet van die fijnproevers dus voor ons zal het wel meevallen Gemopper over het eten is standaard op die recentie site.. Iedereen gaat altijd zitten meuteren over het eten.. maakt niet uit hoe lekker en goed het allemaal is.. mensen zeiken graag over eten.. daar moet je doorheen prikken..
vrijdag 22 januari 2010 om 22:26
quote:friezinnetje schreef op 22 januari 2010 @ 22:24:
[...]
Nou dat valt mee Bi, ben niet getrouwd en heb ook geen kerel.
Nou... dan heb je toch zeker je account daar niet laten verwijderen??? Wie weet waar je tegenaan had kunnen lopen
Mag ik vragen waarom niet getrouwd en geen kerel? Ik weet eigenlijk ook niet eens hoe oud jij bent
[...]
Nou dat valt mee Bi, ben niet getrouwd en heb ook geen kerel.
Nou... dan heb je toch zeker je account daar niet laten verwijderen??? Wie weet waar je tegenaan had kunnen lopen
Mag ik vragen waarom niet getrouwd en geen kerel? Ik weet eigenlijk ook niet eens hoe oud jij bent