3000 + Deel 24

20-01-2010 22:04 3040 berichten

Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!

Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.

** Viva 3000+ woordzoeker **

Wel 5 regels:

- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts

- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+

Wederom weer veel plezier hier allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Kreeg ook eens een mail van een of andere datingsite. Hadden aantal mensen op mij gereageerd. Maar ik stond daar niet ingeschreven, dacht ik. Had iemand voor mij gedaan!

Heb ook een pittig mailtje gestuurd naar hun, ivm dat het mogelijk is dat iemand zomaar een aanmelding kan doen.
quote:zonnestraaltje71 schreef op 22 januari 2010 @ 22:20:

hoe oud zijn jullie eigenlijk?15, hoezo?
Owww sorry... blonddddd je bent uit 1971.. maarja... dan kun je dus 39 of 38 zijn.. dus zo blond was het nou ook weer niet
40
is toch een hartstikke leuke vraag?...

Ik ben 38
Jee Friez en Zus... wat een gedoe zeg! Het zou je inderdaad een huwelijkscrisis opleveren!
quote:Bianca40 schreef op 22 januari 2010 @ 22:19:

Q... ik wilde eigenlijk (gelijk toen je binnenkwam hier) typen: Oh... daar heb je Q,... nu wordt het straks weer een stuk rustiger hier! Ik durfde het niet, maar heb het nu onder het mom van wat ik had willen doen als ik het gedurfd had, lekker toch gedaan

(Lekker dan. Tssssk. Maar het is inderdaad wáár. Normaal als ik hier binnenkom, gaat iedereen "heel toevallig" opeens nét slapen ofzo. )
ben van het zelfde bouwjaar zon
quote:Bianca40 schreef op 22 januari 2010 @ 22:09:

De beoordelingen zijn goed, er is wel wat gemopper over het avondeten, maar wij zijn niet van die fijnproevers dus voor ons zal het wel meevallen Gemopper over het eten is standaard op die recentie site.. Iedereen gaat altijd zitten meuteren over het eten.. maakt niet uit hoe lekker en goed het allemaal is.. mensen zeiken graag over eten.. daar moet je doorheen prikken..
Is een hartstikke leuke vraag... alleen Q lukt het weer niet om normaal te antwoorden... zucht... as usual...

( de smiley wil zeggen dat het een grapje is he! )
quote:Bianca40 schreef op 22 januari 2010 @ 22:22:

Jee Friez en Zus... wat een gedoe zeg! Het zou je inderdaad een huwelijkscrisis opleveren!Nou dat valt mee Bi, ben niet getrouwd en heb ook geen kerel.
Is Choco d'r nog trouwens?

Choco, ik heb een leuk linkje voor je. Voor bij je favorieten.

de 3000-groepsfoto

(linkjes openen kan wel op je Iphone, toch? )
Ik ben van 76.

Er gaat nu een mail uit de deur zeg maar.
quote:qwertu schreef op 22 januari 2010 @ 22:23:

[...]

(Lekker dan. Tssssk. Maar het is inderdaad wáár. Normaal als ik hier binnenkom, gaat iedereen "heel toevallig" opeens nét slapen ofzo. )En je snapt dat nu pas???
Boogje... ik denk dat wij het eten geweldig gaan vinden (vergeleken met wat ik in de keuken in elkaar draai is het al gauw geweldig )
quote:friezinnetje schreef op 22 januari 2010 @ 22:23:

ben van het zelfde bouwjaar zonmooi jaar! En welke maand jij friezinnetje?
quote:Bianca40 schreef op 22 januari 2010 @ 22:23:

Is een hartstikke leuke vraag... alleen Q lukt het weer niet om normaal te antwoorden... zucht... as usual... En hoe weet jij dat zo zeker?
Choco hijst voor iedereen aan een blowtje
Choco is inmiddels high
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
februari zon
quote:friezinnetje schreef op 22 januari 2010 @ 22:24:

[...]

Nou dat valt mee Bi, ben niet getrouwd en heb ook geen kerel.

Nou... dan heb je toch zeker je account daar niet laten verwijderen??? Wie weet waar je tegenaan had kunnen lopen

Mag ik vragen waarom niet getrouwd en geen kerel? Ik weet eigenlijk ook niet eens hoe oud jij bent
quote:friezinnetje schreef op 22 januari 2010 @ 22:24:

[...]

En je snapt dat nu pas??? Ik ben niet zo snel van begrip nee. Maar dat had jíj nog niet door, begrijp ik?
Ow Friez.. ik zie nu van welk bouwjaar je bent...

en ik zal vanaf nu beter opletten zodat ik geen domme vragen meer stel
quote:rosanna08 schreef op 22 januari 2010 @ 22:25:

Choco is inmiddels high

Oh ja, even vergeten.

Jammer, ik had er bij kunnen zetten dat het een groepsfoto was. Of wacht, dat kan ik nog editten natuurlijk!
oooh Friezje is bijna jarig!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven