3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
vrijdag 22 januari 2010 om 22:14
quote:qwertu schreef op 22 januari 2010 @ 22:12:
[...]
Ja, maar jij maakt hier mensen uit voor slijmbroek. Dan vráág je er ook een beetje om hè?
**Disclaimer: issungrapje**
(Ja, ik durf niet meer zo goed hoor. )
ja maar, ja maar....was ook een grapje!
Nou, over Vermist... toch maar niet...
[...]
Ja, maar jij maakt hier mensen uit voor slijmbroek. Dan vráág je er ook een beetje om hè?
**Disclaimer: issungrapje**
(Ja, ik durf niet meer zo goed hoor. )
ja maar, ja maar....was ook een grapje!
Nou, over Vermist... toch maar niet...
anoniem_84174 wijzigde dit bericht op 22-01-2010 22:18
Reden: ik schaam me
Reden: ik schaam me
% gewijzigd
vrijdag 22 januari 2010 om 22:14
vrijdag 22 januari 2010 om 22:15
En nog iets leuks: morgenavond lekker uit eten met mn vader, broer en stiefmoeder (en Bianco en zoonlief natuurlijk). Pap is volgende week jarig, normaal viert hij het nooit echt, maar omdat we zo'n rottijd achter de rug hebben wil hij gezellig met ons uit eten.
Jaja..slijmbal probeert de plek van mn moeder in te nemen Ahhh neehoor... daar meen ik geen bal van!!
Ik wil nog iets liefs voor hem verzinnen om hem te bedanken voor zn support van de afgelopen maanden
Jaja..slijmbal probeert de plek van mn moeder in te nemen Ahhh neehoor... daar meen ik geen bal van!!
Ik wil nog iets liefs voor hem verzinnen om hem te bedanken voor zn support van de afgelopen maanden