3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
vrijdag 22 januari 2010 om 22:34
quote:Bianca40 schreef op 22 januari 2010 @ 22:32:
En mis je het Friez?
Zo ja... dan mag je Bianco wel een paar maanden lenen hoor
O nee... ik zou niets slechts over hem zeggen... en eerlijk gezegd, weet ik nu ff ook niks slechts te verzinnen. Getsie! Niks te mopperen vanavond op hem Ah joh kom op! Verzin wat...je kan het
En mis je het Friez?
O nee... ik zou niets slechts over hem zeggen... en eerlijk gezegd, weet ik nu ff ook niks slechts te verzinnen. Getsie! Niks te mopperen vanavond op hem Ah joh kom op! Verzin wat...je kan het
vrijdag 22 januari 2010 om 22:34
quote:Bianca40 schreef op 22 januari 2010 @ 22:32:
En mis je het Friez?
O nee... ik zou niets slechts over hem zeggen... en eerlijk gezegd, weet ik nu ff ook niks slechts te verzinnen. Getsie! Niks te mopperen vanavond op hem Mis een vriend wel ja, sta er ook wel open voor. Maar ja it takes two to tango
En mis je het Friez?
O nee... ik zou niets slechts over hem zeggen... en eerlijk gezegd, weet ik nu ff ook niks slechts te verzinnen. Getsie! Niks te mopperen vanavond op hem Mis een vriend wel ja, sta er ook wel open voor. Maar ja it takes two to tango
vrijdag 22 januari 2010 om 22:35