Mode & Beauty alle pijlers

Piercing, tóch doen?

22-01-2010 23:30 136 berichten
...ik weet het, maar ben benieuwd wat jullie hier van vinden:

Ik ben 21, woon sinds mijn 18e op kamers en ik wil misschien een lippiercing.

Mijn moeder zegt dat ik er dan absoluut niet meer inkom hier.

Nahhhh, dat is toch overdreven? Bovendien, ik ben 21! Wat vinden jullie hiervan?

(ik zou trouwens tópics vol kunnen praten over mijn moeder, wat een mens)
Alle reacties Link kopieren
Maar dan zit er een gat in je lip?!

Heb je een plaatje van welke je wil? En heb je al meer piercings?

Wat betreft je moeder, geen idee of ze het meent, het zou zomaar kunnen. Maar waarschijnlijk niet. Ik denk dat ze het gewoon zonde vind dat je een stuk metaal door je lichaam gaat steken...
--
www.fancy.nl
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Met dat gat zal het wel meevallen. Een vriendin van me had haar piercing per ongeluk ingeslikt (? raar he) en toen was het gat de volgende dag dichtgegroeid!

M'n vriend wil het trouwens ook uitmaken als ik het doe, tsss.
Leuke dochter ben jij, afgaande op je laatste opmerking..
Ik vraag ook niet wat jullie ervan vinden, maar of de reactie van mijn moeder normaal is.
quote:Rogue1 schreef op 22 januari 2010 @ 23:37:

Leuke dochter ben jij, afgaande op je laatste opmerking..Ja, je kent m'n moeder toch niet?
Ik zat net de dvd van het concert in Ahoy van Nick en Simon te kijken en als er beelden van het publiek te zien zijn dan zie je ongeveer dat iedere meid ijzeren balletjes op haar tong/lip heeft.

Waarom wil je het? Fan van Nick en Simon?
quote:Ste_ schreef op 22 januari 2010 @ 23:37:

Ik vraag ook niet wat jullie ervan vinden, maar of de reactie van mijn moeder normaal is.

Ja.

Nee, echt, mijn ouders zeiden het ook toen ik een tongpiercing overwoog. Niet gedaan uiteindelijk.
Doe het dan meteen goed en laat ook een ring door je neus halen
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Mijn moeder (en vader) zouden met een lippiercing ook absoluut niet blij zijn (understatement). Maar er niet meer inkomen? Dat riekt een beetje naar chantage.

Denk je echt dat je moeder dat meent?

(Gezien je laatste zin schat ik dan weer in dat je het misschien juíst wil doen, om je moeder dwars te zitten. Doe het dan maar niet hoor, daar krijg je spijt van denk ik. Alleen doen als je het echt heel erg graag wil, maar niet om je moeder dwars te zitten).
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ja, ik vind de reactie normaal. Als je er echt niet meer in zou komen dan zou ik dat niet normaal vinden. Mijn moeder zo precies zo gereageerd hebben.

Die laatste zin zorgt er wel voor dat ik je wat puberaal vind overigens.
Haha, brulden mijn ouders ook altijd tegen mn zusje.

Ze deed het toch, en komt nog steeds over de vloer.

Als mijn man het daarentegen echt niet mooi zou vinden, dàt zou ik dan zelf belangrijker vinden...
Moeders vinden dit soort dingen nooit leuk.

Ooit (in de pre-historie) heb ik een navelpiercing laten zetten waar mijn moeder fel op tegen was, maar toen ze het eenmaal zag vond ze het toch wel leuk.

Maar in je gezicht is toch wel iets anders. Wat voor beroep wil je later gaan doen?
Neem je er maar 1?

Mijn dochter is 19, die verminkt haar zelf gelukkig niet!

Mocht ze het wel doen, komt ze er met die troep in dr lichaam niet in!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Nou, spaart je een berg geld uit ; moederdag, verjaardag, kerst..... kun je nog wel een paar plekkies van laten piercen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee, ik ben geen fan van Nick en Simon.

Ik wil ook geen bolletje.

Dit vind ik wel mooi:
quote:Ste_ schreef op 22 januari 2010 @ 23:37:

M'n vriend wil het trouwens ook uitmaken als ik het doe, tsss.Meidmeidmeid het is toch allemaal wat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waarom wil je het eigenlijk?

Om apart te zijn? Om een statement te maken?

Valt wel mee hoor statementtechnisch als ik die dvd van Nick en Simon zo bekijk, het is meer een soort van roestvrijstalen eenheidsworst.

Maar ik kan me wel voorstellen dat het typisch iets is om te doen als je net uit huis bent, eindelijk zelf mag kiezen enzo. Vraag me af of in mijn tijd (15 jaar terug) ook zoiets was. Kan zelf alleen maar op heel veel zuipen komen, dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik niet meer weet dat wij ook iets hadden......
Jeetje, ik wist niet dat er zoveel mensen waren die het zien als verminking en het vreselijk vinden.

Ik was ook nooit zo'n fan van piercings (de meeste piercings vind ik trouwens nog steeds niks) maar ik kan me wel voorstellen dat iemand het mooi vindt.

Bovendien, hij kan er toch altijd weer uit, en dichtgroeien?
quote:Ste_ schreef op 22 januari 2010 @ 23:44:

Nee, ik ben geen fan van Nick en Simon.

Ik wil ook geen bolletje.

Dit vind ik wel mooi: [afbeelding]Je wil geen bolletje maar vind een bolletje wel mooi? Wat is er mis met een bolletje?
quote:Ste_ schreef op 22 januari 2010 @ 23:45:

Jeetje, ik wist niet dat er zoveel mensen waren die het zien als verminking en het vreselijk vinden.

Ik was ook nooit zo'n fan van piercings (de meeste piercings vind ik trouwens nog steeds niks) maar ik kan me wel voorstellen dat iemand het mooi vindt.

Bovendien, hij kan er toch altijd weer uit, en dichtgroeien?Ja, en altijd blijf je zien dat je een piercing hebt gehad!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Hm, jammer, jullie zien me teveel als losgeslagen alto die wil opvallen. Ik vind het gewoon wel leuk staan, en ik dacht, het valt toch te proberen? Het is niet voor eeuwig immers.
Ik vind t mooi hoor. Heb zelf ook wat piercings waar mijn moeder zwaar op tegen was, want ook zij vond het verminking.

Maar ja, ik ben volwassen en ik vind het mooi, dus pech voor moeder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven