Piercing, tóch doen?
vrijdag 22 januari 2010 om 23:30
...ik weet het, maar ben benieuwd wat jullie hier van vinden:
Ik ben 21, woon sinds mijn 18e op kamers en ik wil misschien een lippiercing.
Mijn moeder zegt dat ik er dan absoluut niet meer inkom hier.
Nahhhh, dat is toch overdreven? Bovendien, ik ben 21! Wat vinden jullie hiervan?
(ik zou trouwens tópics vol kunnen praten over mijn moeder, wat een mens)
Ik ben 21, woon sinds mijn 18e op kamers en ik wil misschien een lippiercing.
Mijn moeder zegt dat ik er dan absoluut niet meer inkom hier.
Nahhhh, dat is toch overdreven? Bovendien, ik ben 21! Wat vinden jullie hiervan?
(ik zou trouwens tópics vol kunnen praten over mijn moeder, wat een mens)
vrijdag 22 januari 2010 om 23:33
vrijdag 22 januari 2010 om 23:36
vrijdag 22 januari 2010 om 23:39
vrijdag 22 januari 2010 om 23:40
Mijn moeder (en vader) zouden met een lippiercing ook absoluut niet blij zijn (understatement). Maar er niet meer inkomen? Dat riekt een beetje naar chantage.
Denk je echt dat je moeder dat meent?
(Gezien je laatste zin schat ik dan weer in dat je het misschien juíst wil doen, om je moeder dwars te zitten. Doe het dan maar niet hoor, daar krijg je spijt van denk ik. Alleen doen als je het echt heel erg graag wil, maar niet om je moeder dwars te zitten).
Denk je echt dat je moeder dat meent?
(Gezien je laatste zin schat ik dan weer in dat je het misschien juíst wil doen, om je moeder dwars te zitten. Doe het dan maar niet hoor, daar krijg je spijt van denk ik. Alleen doen als je het echt heel erg graag wil, maar niet om je moeder dwars te zitten).
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
vrijdag 22 januari 2010 om 23:42
vrijdag 22 januari 2010 om 23:44
Waarom wil je het eigenlijk?
Om apart te zijn? Om een statement te maken?
Valt wel mee hoor statementtechnisch als ik die dvd van Nick en Simon zo bekijk, het is meer een soort van roestvrijstalen eenheidsworst.
Maar ik kan me wel voorstellen dat het typisch iets is om te doen als je net uit huis bent, eindelijk zelf mag kiezen enzo. Vraag me af of in mijn tijd (15 jaar terug) ook zoiets was. Kan zelf alleen maar op heel veel zuipen komen, dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik niet meer weet dat wij ook iets hadden......
Om apart te zijn? Om een statement te maken?
Valt wel mee hoor statementtechnisch als ik die dvd van Nick en Simon zo bekijk, het is meer een soort van roestvrijstalen eenheidsworst.
Maar ik kan me wel voorstellen dat het typisch iets is om te doen als je net uit huis bent, eindelijk zelf mag kiezen enzo. Vraag me af of in mijn tijd (15 jaar terug) ook zoiets was. Kan zelf alleen maar op heel veel zuipen komen, dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik niet meer weet dat wij ook iets hadden......
vrijdag 22 januari 2010 om 23:45
Jeetje, ik wist niet dat er zoveel mensen waren die het zien als verminking en het vreselijk vinden.
Ik was ook nooit zo'n fan van piercings (de meeste piercings vind ik trouwens nog steeds niks) maar ik kan me wel voorstellen dat iemand het mooi vindt.
Bovendien, hij kan er toch altijd weer uit, en dichtgroeien?
Ik was ook nooit zo'n fan van piercings (de meeste piercings vind ik trouwens nog steeds niks) maar ik kan me wel voorstellen dat iemand het mooi vindt.
Bovendien, hij kan er toch altijd weer uit, en dichtgroeien?
vrijdag 22 januari 2010 om 23:46
quote:Ste_ schreef op 22 januari 2010 @ 23:45:
Jeetje, ik wist niet dat er zoveel mensen waren die het zien als verminking en het vreselijk vinden.
Bovendien, hij kan er toch altijd weer uit, en dichtgroeien?Ja, en altijd blijf je zien dat je een piercing hebt gehad!
Bovendien, hij kan er toch altijd weer uit, en dichtgroeien?Ja, en altijd blijf je zien dat je een piercing hebt gehad!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King