Mode & Beauty alle pijlers

Piercing, tóch doen?

22-01-2010 23:30 136 berichten
...ik weet het, maar ben benieuwd wat jullie hier van vinden:

Ik ben 21, woon sinds mijn 18e op kamers en ik wil misschien een lippiercing.

Mijn moeder zegt dat ik er dan absoluut niet meer inkom hier.

Nahhhh, dat is toch overdreven? Bovendien, ik ben 21! Wat vinden jullie hiervan?

(ik zou trouwens tópics vol kunnen praten over mijn moeder, wat een mens)
Alle reacties Link kopieren
quote:Ste_ schreef op 22 januari 2010 @ 23:45:

Bovendien, hij kan er toch altijd weer uit, en dichtgroeien?Tuurlijk. Kans is groot dat je het altijd wel - een beetje - blijft zien. Is met gaatjes in je oren niet anders.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En @diaantje, je blijft het niet altijd zien.
quote:Vl43inder schreef op 22 januari 2010 @ 23:45:

[...]

Je wil geen bolletje maar vind een bolletje wel mooi? Wat is er mis met een bolletje?Dit is toch een ringetje?
dubbel
quote:Ste_ schreef op 22 januari 2010 @ 23:46:

Hm, jammer, jullie zien me teveel als losgeslagen alto die wil opvallen. Ik vind het gewoon wel leuk staan, en ik dacht, het valt toch te proberen? Het is niet voor eeuwig immers.Jij komt toch je mening vragen.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:Ste_ schreef op 22 januari 2010 @ 23:46:

Hm, jammer, jullie zien me teveel als losgeslagen alto die wil opvallen..nee hoor. Wil je weten hoe wel of zeg je " nahnee, la-maar" ?
Als je vriend het uitmaakt en je moeder je nooit meer wil zien om een gram of 2 staal in je lijf is er inderdaad iets niet helemaal in de haak.
quote:Loreyi schreef op 22 januari 2010 @ 23:47:

En @diaantje, je blijft het niet altijd zien.Bij mij wel, ik was 16 en had een neus percing, nu ben ik 38 en je ziet het nog steeds, ik praat geen poep ofzo, maar uit ervaring.
Vl43inder!!!

Toen ik 21 was (is pas 7 jaar geleden maar goed) waren piercings ook hip, vooral een tongpiercing. Maar ik durfde niet zo goed omdat er een naald door je tong moet (OMG) en ik verhalen had gehoord dat een tongpiercing gaat 'lopen'. Dus dat hij gaat verschuiven op je tong.

BRRRRRRRRRRR!!!!

@ TO

Eigenlijk is het toch ook helemaal niet handig?
@diaantje, ik praat ook geen poep en ook uit ervaring. Bij mij is alles netjes dichtgegroeid.
quote:SjakieAfhakie schreef op 22 januari 2010 @ 23:48:

Als je vriend het uitmaakt en je moeder je nooit meer wil zien om een gram of 2 staal in je lijf is er inderdaad iets niet helemaal in de haak.Ja dat bedoel ik. Gewoon het principe. Tuurlijk mag je het lelijk vinden, of zien als verminking (wat ik hypocriet vind, want oorbellen vinden we allemaal hartstikke normaal) maar om er nou zo zwaar aan te tillen.
Puberale reactie van je moeder. Als jij jezelf wil behangen met metaal, moet je dat vooral niet laten, omdat moeders dat niet ziet zitten...
quote:Loreyi schreef op 22 januari 2010 @ 23:50:

@diaantje, ik praat ook geen poep en ook uit ervaring. Bij mij is alles netjes dichtgegroeid.Bij mij niet dus
ik had op een gegeven moment 2 neuspiercings in mn rechter neusvleugel. (toen ik 16 was) tot ik iemand zag met 2 piercings aan beide kanten van de neusvleugels. heb toen maar besloten om ze eruit te halen. doe mij maar tattoo's :-)
Ja, duidelijk dus, Diaantje en Loreyi, dat het soms wel dichtgroeit en soms niet zo...
Je kan echt op de meest idiote plekken jezelf laten piercen.

( die vind ik wel geinig)

( doet al zeer als ik er naar kijk )

Jullie hebben het over verminking, maar kijk dit dan:

oh my god
quote:Ste_ schreef op 22 januari 2010 @ 23:45:

Jeetje, ik wist niet dat er zoveel mensen waren die het zien als verminking en het vreselijk vinden.

Ik was ook nooit zo'n fan van piercings (de meeste piercings vind ik trouwens nog steeds niks) maar ik kan me wel voorstellen dat iemand het mooi vindt.

Bovendien, hij kan er toch altijd weer uit, en dichtgroeien?

Natuurlijk kan ie eruit en kan het weer dichtgroeien. Zou me op zichzelf ook niet druk maken om een littekentje.

Ben je bereid om de consequenties volledig te aanvaarden die het hokje waar je jezelf in gaat plaatsen met een lippiercing met zich mee draagt? Zo ja, lekker doen.

En ik ga niet in discussie over hokjes an sich, hokjesgeest bestaat, kun je niets aan veranderen.
Oh haha, ik was zo te zien niet de enige met het idee om enge dingen te gaan posten
@ BGB

Die bovenste zijn geen piercings. Dat zijn dermals (geen idee of ik het goed schrijf). Dan plaatsen ze een plaatje met een schroefdraad onder je huid waar je dat ding op kunt schroeven.
@Vlinder: volgens mij zijn piecings tegenwoordig zo normaal dat je niet meer in een hokje wordt geplaatst, met 1 of 2 piercings.

Als je je hele gezicht onder laat zetten, ok dat is een ander verhaal
Maar dat ringetje heeft toch een bolletje?

Jij bedoelt zeker dat je liever een staafje wilt?
Nee, ik wil juist geen staafje, maar zo'n ringetje!
quote:hannaviva schreef op 22 januari 2010 @ 23:56:

@ BGB

Die bovenste zijn geen piercings. Dat zijn dermals (geen idee of ik het goed schrijf). Dan plaatsen ze een plaatje met een schroefdraad onder je huid waar je dat ding op kunt schroeven.geinig, hoor.
Dit is pas naar

Lekker voorgoed je oren verpesten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven