Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
BGB is grappig :-D
Nietslapende kinderen moeten nu echt snel uitbesteed worden. Om 4.00 besloot Tony dat de dag was begonnen. En Vito al heel snel daarna ook. Dus toen maar met zijn vieren in het grote bed. Ik weiger echt om zó vroeg al naar beneden te gaan! Om 6.30 vielen de mannetjes weer ronkend in slaap. Maar ik niet meer dus. Maar een uurtje later moesten we er al uit voor psz. Daar heb ik Tony net weer huilend achtergelaten. Ik blijf het moeilijk vinden, hoor.
Loretta is De Mol. Punt.
BGB?

Ik had net een acuut nekharen overeind-moment maar gelukki heb ik het netjes weten op te lossen.

Dat huilen is vast omdat ie moe is Kess *geruststelsmiley* en

Niet-slapende kindjes mogen wa mij betreft richting die ene forumster die mijn nekharen recht overeind liet staan.
Blijftgewoonbianca Pep.

Vannacht, of liever gisteravond weer feest. Monster ging pas weer om elf uur slapen. Pffffff.

Die forumster waar je een berichtje over schreef op de groep Pep?
Huilen is niet leuk. Verdrietig kindje ook niet leuk.

Is hij inmiddels wel gaan eten en drinken op het kdv Kess?
De moeder van Madeleine McCann is nu officieel verdachte. Afschuwelijk als het toch eens waar zou zijn dat ze hun eigen dochter om het leven hebben gebracht. Bah.
quote:Star schreef op 07 september 2007 @ 10:22:

De moeder van Madeleine McCann is nu officieel verdachte. Afschuwelijk als het toch eens waar zou zijn dat ze hun eigen dochter om het leven hebben gebracht. Bah.

Daar moet je toch niet aan denken..... Wat een enorm toneelspel heeft ze dan opgevoerd, onvoorstelbaar! Maar eens afwachten wat er nu verder uit onderzoek komt.

Ja, Tony eet en drinkt nu wel op de psz.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik hoop dat er hoe dan ook snel iets uit die zaak komt.

Gelukkig doet hij dat nu wel. Hij is vast ook weer lief aan het spelen als je hem op gaat halen.
Ja, dat denk ik ook. Ondertussen geniet Vito van een ochtendje rust. Hij heeft het rollen ineens zo goed door, dat dat zijn manier van zichzelf verplaatsten is geworden. Hij komt nu overal door zich om zijn as te rollen. Is nu dus ook druk bezig met het onderzoeken en bekijken van Tony's speelgoed. Daar krijgt hij als Tony thuis is bijna de kans niet voor!
Loretta is De Mol. Punt.
Als jullie me net al even bij wiehier zagen en daarna niet meer is dat omdat Chica de computer uitzette. Ze is er ineens bovenmatig in geinteresseerd. Net huilen omdat ze er niet aan mag komen. "Het is geen speelgoed" zei ik, maar dat is natuurlijk niet helemaal waar

We doen nu even een aport-spelletje met een balletje. Ze is bijzonder energiek vandaag. Ga zo dus lekker met haar naar buiten. Eerst even dr pony bijknippen, dat haar van heur groeit echt als een tierelier, en samen onder douche springen.

Bij kdvschriftjeachtigetopics vraag ik me altijd af of het wel echt is

Heb theehuis bijgelezen en moest wel gniffelen om Pep's verhaal en Vishreactie.

Kess, nu bij jou goed feest dus, oef. En Star ook al niet al te beste slaapster. En ik maar klagen vanmorgen tegen Chica toen ze om 8.00 wakker werd....heb het weten te rekken tot kwart voor negen.

Fijn dat Tony lekker eet & drinkt op kdv. Huilen deed Chica ook vaak bij gedagzeggen, zeker als ze moe was, maar dat was ook altijd al weer over als ik uit het zicht was. Is ook gewoon heel even vanwege de 'verandering'.

Ik heb Madeleine nieuws niet echt gezien nog, zal zo digikrant openslaan.

Mijn koffie is op! Niet te geloven. En ook geen cola in huis voor andersoortige caffeine. Moet nodig boodschappen doen zo.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Haha Tony laat Vito niet met zijn speelgoed spelen?

Sigaretje Inad?
quote:Star schreef op 07 september 2007 @ 11:08:

Sigaretje Inad?

Ik zou er bijna zin in krijgen!

Ik ga gewoon straks na boodschappen voor een overdosis

Grappig, die Tony. Vito nu lekker mama en het rijk alleen dus! Chica is ook niet echt van het delen. Dat is trouwens echt iets natuurlijks volgens mij. Veel meer nature dan nurture. Hey een nieuw topic idee voor BGB
Cee is dan weer heel goed in delen, maar dacht dat dat door het kdv kwam. Daar kan ze niet anders natuurlijk.
Het is eigenlijk niet eens dat hij niet wil delen. Als Vito een autootje te pakken krijgt, grist Tony het meteen uit zijn handen om te laten zien hoe je daarmee moet rijden en dat de deurtjes echt open kunnen en dat je "broem, broem" moet zeggen en dat er een knopje op zit zodat er een heel mooie sirene klinkt. Het is dus meer iets te fanatiek helpen, zeg maar!

Nu gauw Tony ophalen!
Loretta is De Mol. Punt.
Ja, dat zou je denken inderdaad, dat ze van kdv wat meer bereid tot delen worden, maar bij Chica werkt dat, waar het haar eigen speelgoed betreft, niet zo, haha.

Nu ga ik echt iets doen... me wakker douchen ipv drinken bijv.

Ben jij ook vrij vandaag Star?
quote:Kess schreef op 07 september 2007 @ 11:26:

Het is dus meer iets te fanatiek helpen, zeg maar!

Dat excuus gaat voor Chica helaas niet op
Tony juist lief dus!

Nee, ik ben aan het werk maar er is echt helegaar niks te doen. Gelukkig ben ik om 13.45 vrij. Vanavond bruiloft van Rissie in Leeuwarden.
Leuk, een bruiloft! Ik neem aan dat je dan ook daar in de buurt blijft overnachten, of rijd je ook nog terug? Jullie zijn echt een heel hecht cluppie he? Toch bijzonder wat internet allemaal tot stand kan brengen!

Tony heeft idd gewoon lekker gespeeld. Heeft wel eerst heel erg gehuild en zijn meest irritante truc uit de kast gehaald (doen alsof je moet kotsen) maar daarna ging het prima. Ophalen is echt superleuk. De kindjes waren allemaal buiten aan het spelen. Ik heb even van een afstandje staan observeren hoe Tony van de glijbaan gaat, hoe hij dan weer in het rijtje gaat staan en hoe hij weer onhandig omhoog klautert. Mijn scheetje! En zodra hij door had dat ik stond te kijken klonk een "Mama!!!!" vanuit zijn tenen.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 07 september 2007 @ 13:06:

En zodra hij door had dat ik stond te kijken klonk een "Mama!!!!" vanuit zijn tenen.

x100!

Mijn nekhaarmoment ging over de posting van Lalein bij het Verdrietige Nieuws. Is geen geheim, mag ook gewoon hier.

Star, veel plezier op de bruiloft! Gaan man&kind mee?

Uhm, enorm zeefffffff vandaag! Enniewee, Wupje is geprikt (1tje maar) en moest wel even huilen maar dat was zo weer over met behulp van mijn kusjes en z`n fiepje speentje. Hij weegt nu 8740 gram en is 70,7 cm. Nog nét geen 12 kilo dus

Wup ligt nu te ronken en zodra ie wakker is gaan we koffie leuten bij mede-MAFfer. Die zit met 3 snotterige kindjes met bijbehorend hangerig gedrag thuis en ik moet zo direct eerst nog even een reserve-Zonnig Humeur voor d`r zoeken
Fiepje

Man en kind blijven thuis, Helenita en ik rijden nog terug vanavond. Is ook maar anderhalf uur, dus valt mee.

Aaaaah lieve Tony. Wat een prachtmannetje is dat toch *smelt*

Lalein, hmmm even kijken.

Kusje voor Wupje!
Wat lief dat je ons Maantje uit de brand gaat helpen!
Loretta is De Mol. Punt.
Alweer groen?!
Ja, grasgroen. Vorige keer was het misschien olijfgroen ofzo. Wel beter dan zwart en die lelijke trui en dito doos zijn tenminste weg.

Zo, eindelijk even hier posten. Zit af en toe tussen de bedrijven door even te forummen en post dan hier & daar, nouja met name daar en niet hier wat.

Ga je zo naar de Bruiloft, Star? Veel plezier vast! Lekker dat Ceetje bij Starman blijft.

Kess, ophalen is ook mijn favoriete bezigheid, zo leuk. Laatst met die tuinopening kwam ik aangesneakt en zag Chica met een kdv vriendinnetje hand in hand staan kijken naar al die grote mensen en kinderen. Prachtig. Vond het bijna zonde om ze daarin te storen. Zien spelen is ook zo leuk. Ze hebben een hele eigen wereld daar waar wij niet in kunnen delen..

Pep, nog net niet nee, nog even door voederen Kusje voor zn prikje. het blijft zielig.

Hier diepe rust, Chica ging laat slapen en is nu zo'n superslaapje aan het doen, kan hier bom laten ontploffen, daar wordt ze niet wakker van. Lekker. Heb al berg dingen gedaan, afgewassen, onnoemelijke klerezooi opgeruimd (ongelooflijk wat er zich kan opstapelen tijdens een drukke week) en was gedraaid die nu hangt te drogen. Heb een glas rose ingeschonken en ga even hangen in de zon op mn soort van balkon (dat rijmt )
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 07-09-2007 16:54
Reden: lalalalalalalalalaalaaaaaaaaaaaaaaaaaallaaaa
% gewijzigd
Ok, ik heb last van mijn hormonen.....

Bij Juna nergens last van gehad, hormoontechnisch gezien, maar ik kan er nu écht niet meer omheen. Ik wil de hele tijd het hele huis schoonmaken, kasten leegruimen, stofzuigen, nieuwe opbergsystemen aanschaffen enzovoorts......

Maar net sloeg echt alles. Ik zat op de grond, Juna komt aanlopen van achteren en bijt me opeens héél hard achter in mijn arm zonder dat ik het aan zag komen (doet ze anders nóóit.... ) dus ik geef een zwaai met mijn arm, uit reflex, en maai zo Juna tegen de grond, plat op haar buik. En ik móest me toch huilen..... En Juna die keek alleen maar verbaast, en begon mij kusjes te geven, dus nog meer huilen.....

Ik ben zo'n muts...

Star, veel plezier op de bruiloft!

Inad, middagslaapjes zijn zó handig....

Kess, fijn dat het de goede kant opgaat met PSZ. Ophalen is inderdaad erg leuk. Hopelijk is het huilen bij het afzetten ook snel voorbij.

Pep, arme Wup. Prikken zijn zo stom. Kreeg hij er maar 1? Juna heeft er volgens mij altijd 2 gehad. En geen 12 kilo? Jemig, wat een ukkie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven