Japans eten in/nabij Amsterdam
vrijdag 22 januari 2010 om 20:55
Beste mensen,
Ik wil morgen Japans gaan eten en dan ook echt goed Japans eten Hoeft niet perse een ster te hebben maar mag wel, mag duur, mag goedkoop, mag zeedijk, mag Okura, mag een fantastsiche inrichting hebben maar als het lekker is en take away ook prima. Als het eten er maar fantastisch is.
Wie heeft de gouden tip waar ik mijn lief mee naartoe neem?
Groetjes
Tjeempie
Ik wil morgen Japans gaan eten en dan ook echt goed Japans eten Hoeft niet perse een ster te hebben maar mag wel, mag duur, mag goedkoop, mag zeedijk, mag Okura, mag een fantastsiche inrichting hebben maar als het lekker is en take away ook prima. Als het eten er maar fantastisch is.
Wie heeft de gouden tip waar ik mijn lief mee naartoe neem?
Groetjes
Tjeempie
zaterdag 23 januari 2010 om 10:32
Ik ga vandaag naar Tokyo cafe!
Maar dan wel in Scheveningen..
Kwaliteit is lang niet zo goed als in bijv. het Okura, maar goed genoeg om er lekker je buik vol te eten. Water loopt me nu al in de mond.
check deze link Mylene
http://scheveningen.tokyocafe.nl/?q=node/2
Prijs valt echt mee hoor, en daar kun je dus onbeperkt voor los gaan Drank moet je wel apart betalen overigens.
Maar dan wel in Scheveningen..
Kwaliteit is lang niet zo goed als in bijv. het Okura, maar goed genoeg om er lekker je buik vol te eten. Water loopt me nu al in de mond.
check deze link Mylene
http://scheveningen.tokyocafe.nl/?q=node/2
Prijs valt echt mee hoor, en daar kun je dus onbeperkt voor los gaan Drank moet je wel apart betalen overigens.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zaterdag 23 januari 2010 om 12:33
Nou we gaa het doen Yamazato it will be. Hopen dat ze nog een tafeltje hebben
Maaaaaaaar ik ga zeker de andere tips ook nog langs want Japans eten is gewoon erg lekker Dus Tokyio en Mitsukuni staan ook hoog op het lijstje als we niet aan de Teppan Yaki zitten anders komen er nog veel meer plekjes in aanmerking. Maar eerst deze maar eens langs!
Arigato gozaimasu
Maaaaaaaar ik ga zeker de andere tips ook nog langs want Japans eten is gewoon erg lekker Dus Tokyio en Mitsukuni staan ook hoog op het lijstje als we niet aan de Teppan Yaki zitten anders komen er nog veel meer plekjes in aanmerking. Maar eerst deze maar eens langs!
Arigato gozaimasu
zaterdag 23 januari 2010 om 16:32
zondag 24 januari 2010 om 16:54
zondag 24 januari 2010 om 19:51