Mode & Beauty alle pijlers

kledingverkoop.

23-01-2010 16:14 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele berg met kleding, schoenen, tassen (en boeken) die ik wil verkopen.

De kleding neemt zoveel plek in beslag dat als ik nog even wacht het er met goed fatsoen niet meer in past.

Ik heb een aantal mooie merkpakken (Mexx, Cane & Cane) die ik nauwelijks heb gedragen ivm baanwisseling. Prachtige zwarte laarzen van Manfield, een stapel tassen en nog wat boeken.

Heb al wat kleding op marktplaats gezet, maar vroeg me af of er nog meer sites zijn waar ik het op kan plaatsen.

Alle tips zijn welkom !!
www.speurders.nl

Verder zou ik het niet weten.

Succes!
je kunt ook hier op het prikbord een oproepje zetten.
kleding verkoopt lastig op MP en speurders. er is veel aanbod en kopers willen vaak voor een duppie slagen.

Misschien kun je nog wachten tot 30 april en op de vrijmarkt gaan staan. Of sowieso, een keer een kraam huren op een rommelmarkt.

Boeken kun je ook kwijt op Bol.com. Er worden wel bemiddelingskosten gevraagd, maar ik vind dat prima omdat ik niet dat MP-gezeur bij krijg (belangstelling tonen, vragen stellen en vervolgens niks meer laten horen)
misschien op een kledingbeurs? Of een winkel voor tweedehandskleding?
Ik heb ook een berg kleding die ik niet meer droeg (ook pakken van Mexx) naar een 2e hands winkel gebracht. Dat levert je echter ook geen drol op, je krijgt 40% van de opbrengst van wat wordt verkocht. En en nette pantalon hangt in de winkel voor 15 a 20 euro dus reken uit je 'winst'.

Maar goed, ik weet zeker dat ik het niet zelf meer ga dragen, heb zo geen gezeur met MP en zo komt het nog goed terecht en krijg ik er nog een paar stuivers voor.

Overigens vond ik ze wel vrij kritisch bij het innemen. Zwarte en grijze pakken werden als zomerkleding bestempeld omdat de stof dun was. Die kan ik over een paar weken dus pas brengen.
Nog wat spulletjes erbij, en naar de vlooienmarkt?.

Of misschien (als je t kan) wachten, tot Koninginnedag??

Veel succes.

MP doe ik ook niet meer, schiet niet op.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
http://www.hippas.nl/

Is alleen maar voor kleding en dus op die site geen andere dingen als kleding, wat je wel op marktplaats hebt.

Is wel een initiatief van marktplaats.

Of deze site veel bezoekers/kopers heeft weet ik niet, maar wellicht waard om te proberen?
Ebay misschien? ik zet altijd alles op MP, duurt lang voordat je het kwijt bent maar lukt meestal uiteindelijk wel
Gooi ook foto's hier op het forum,via het prikbord..
Marktplaza kun je je eigen winkeltje beginnen mits je eerst 10 advertenties hebt geplaatst. Is voor niks.
Bedankt voor jullie reacties.

MP levert i.d.d. niet veel bijzonders op. Biedingen van 10 of 20 euro. Echt te gek als je ziet dat zo'n pak van Mexx compleet nieuw is en mij zeker over de 150 heeft gekost. Maar ja....

Ga jullie tips eens bekijken.

En wellicht een idee ze hier ook op te zetten. Heb daar net al even naar gekeken, maar krijg het met de foto's niet helemaal voor elkaar.
quote:BrambleIcefilter schreef op 23 januari 2010 @ 18:13:

http://www.hippas.nl/

Is alleen maar voor kleding en dus op die site geen andere dingen als kleding, wat je wel op marktplaats hebt.

Is wel een initiatief van marktplaats.

Of deze site veel bezoekers/kopers heeft weet ik niet, maar wellicht waard om te proberen?Kent iemand deze site Hippas ???
Soort 'Tupperware-party' organiseren?

Alle je vriendinnen en vriendinnen van die vriendinnen komen bijelkaar en nemen hun 2e hands kleding/koopwaar mee. Plus een paar flessen wijn, borrelnoten en een flink gevulde portemonnee.

Gezellig avond en jij bent daarna hopelijk van je kleding af...
Of wat Quinty zegt maar dan gewoon kleding ruilen met elkaar.
Wordt er in de omgeving waar je woont geen kledingbeurzen georganiseerd.Dan bepaal jezelf wel nl de prijs en een gedeelte is voor de organisatie.
Hippas is een goed site maar heeft nog niet veel naamsbekendheid. Daar mogen alleen je mooie merkstukken op en (echte) vintage. Het principe daar is niet bieden maar ik merk toch dat ik mails krijg van: Ja ikbied zo- en zoveel. Nou die mensen hebben dan de site niet begrepen, ik vermeld dat ook altijd even.

Verder is het een overzichtelijke site en mensen weten dat ze iets goeds kopen, daar betalen ze dan ook voor!

Succes!!
quote:Doperwt schreef op 24 januari 2010 @ 11:59:

Hippas is een goed site maar heeft nog niet veel naamsbekendheid. Daar mogen alleen je mooie merkstukken op en (echte) vintage. Het principe daar is niet bieden maar ik merk toch dat ik mails krijg van: Ja ikbied zo- en zoveel. Nou die mensen hebben dan de site niet begrepen, ik vermeld dat ook altijd even.

Verder is het een overzichtelijke site en mensen weten dat ze iets goeds kopen, daar betalen ze dan ook voor!

Succes!!Heb de site inmiddels bekeken. Blijkt dat ik mijn MExx pakken er bijv niet op kwijt kan... helaas.
Toevallig weet ik dat er zondag de 31e in de Fashion week een kledingruilfeest wordt georganiseerd in A'dam. Is dat niet een idee om je kleding te gaan ruilen? Dan houd je er zelf ook nog iets leuks aan over!! Het heet: Sparkling Swop 'n Fit
quote:zomersevlaflip schreef op 24 januari 2010 @ 12:43:

[...]

Heb de site inmiddels bekeken. Blijkt dat ik mijn MExx pakken er bijv niet op kwijt kan... helaas.Is Mexx geen merk dan?
quote:anne81 schreef op 24 januari 2010 @ 22:58:

Toevallig weet ik dat er zondag de 31e in de Fashion week een kledingruilfeest wordt georganiseerd in A'dam. Is dat niet een idee om je kleding te gaan ruilen? Dan houd je er zelf ook nog iets leuks aan over!! Het heet: Sparkling Swop 'n Fitstond dat in de modeagenda laatst?
ja volgens mij idd een paar weken terug..

klinkt leuk, ik zag op de site van swopnfit dat er ook jonge ontwerpers komen customizen. Heb ook nog wel een lading kleding om te ruilen :D
Ha ha hippas grappig.

Het merendeel op die site is troep en wordt verkocht onder de noemer vintage. Zal wel ik zie het niet als een nuttige toevoeging van marktplaats.
[bewerkt door moderator]
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 27-01-2010 00:10
Reden: reclame
% gewijzigd
[bewerkt door moderator]
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 27-01-2010 23:30
Reden: dubbelnicken (littlegdress)
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven