Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Yep, heel saai
WTF?
allemaal een super saai goed weekend....
Goedemorgen allemaal,

Jij ook een heel supersaai weekend Misty
Heerlijk saai zijn zeg! Saai de was gedaan, saai wat huishoudelijke dingen in huis gedaan. Bijna alle was weggewerkt en gewoon nog saai forummen en FV spelen ook.
Ik ben weer saai uit de grote stad gekomen. Was saai daar. Saaie cursus, saai hotel, nog saaier eten.

Jullie hebben je saai ingehouden hier. Kan ik waarderen.
zoooo ben ik ook weer, lieve saaie meiden.leuk dagje gehad...fijn de hort op geweest met ut ondje.leuk getraint.gisteren ging ut met de ontspoorde puber ook al wat beter.nu fijn avond russssssst,straks een glaasje wijn dr bij.en nog ff in de studieboeken....
Ik dacht, laat ik niet teveel saaie dingen posten. Dan hoeft Snjookje niet zoveel terug te lezen.

Dez je bent een kanjer! Zoveel dingen te doen doordeweeks en dan ook nog in het weekend hard aan het werk. Maar gelukkig las je genoeg ontspanningstijd in. Mooi, anders krijg je natuurlijk saaie ontwenningsverschijnselen.
Zooooooo, ultra saaie dag achter de rug. Vnl online gezeten en verkeerd gegeten. Nu dus misselijk online. Extra saai.

Pssst Dushi: volgens mij heb ik je net een friendverzoek gestuurd op FB opdat we FV-buren kunnen worden
WTF?
Oooh Abusu dat is leuk zeg! Vandaag werkt het niet helemaal zoals ik wil (wat technische problemen op de site zelf, want andere sites werken perfect) Maar ik ga je bericht zeker bevestigen!

Online misselijk zijn is het aller aller saaiste wat je kunt overkomen
Ik zie net twee berichtjes heb ze beiden geaccepteerd. Dus jij zal er vast bij zitten Abusu. Gezellig saai.
quote:Dushi74 schreef op 23 januari 2010 @ 18:34:

Ik zie net twee berichtjes heb ze beiden geaccepteerd. Dus jij zal er vast bij zitten Abusu. Gezellig saai.Wil je mij dan ook nog even saai als buuf bevestigen??!!
snjokor'n; mooi dat je t zo saai had

Lees dat veel, net als deze saaierd vnl on line saai zijn

abusu wat saai zo misselijk
Wat saaie cola doet de misselijke mens goed. Nu alleen nog bedenken wat ik nu wel kan eten zonder direct opnieuw misselijk te worden (nog geen avondeten gehad namelijk).

Soepje wordt het maar, lekker saai.
WTF?
quote:abusu schreef op 23 januari 2010 @ 19:43:

Wat saaie cola doet de misselijke mens goed. Nu alleen nog bedenken wat ik nu wel kan eten zonder direct opnieuw misselijk te worden (nog geen avondeten gehad namelijk).

Soepje wordt het maar, lekker saai.

Beschuitje met pindakaas???

Dushi: ik heb je een kippie kado gedaan.
Is er ook weer. Een saaie meeting gehad met 27 andere maffe en saaie vrouwen.

Snjookie ik las dat het macaroni pakket was gearriveerd? Have saaie fun.
Jaaaaaaa, lieve saaie Steph. Leuk,leuk, leuk. Nogmaals dank je wel.
Snjookje je bent mijn buuf (heb het bevestigd en bedankt voor het kippie) Ik mag geen saaie berichten vandaag meer sturen om te bedanken of nieuwe kadootjes te sturen. Zit al vanaf vanmiddag aan de tax. Echt belachelijk saai

Steph goed he dat je pakketje is aangekomen. Echt lief van je. Saai maar ontzettend lief
Snjookie stroopwafels, drop. pindakaas enz al op saaierd?
quote:steph schreef op 24 januari 2010 @ 10:04:

Snjookie stroopwafels, drop. pindakaas enz al op saaierd?Nee, nog niet. Wel van geproefd natuurlijk. Ben benieuwd hoe de erwtensoep smaakt.
Ik ook..........Uit een pakje ook nog eens, saaier kan het niet (blikken waren te giga).
Kreeg ik vandaag onverwacht visite.... heb ze stroopwafels bij de koffie gegeven (nederlandse vriendin met haar ijslandse man).

Viel in de smaak.
Saai en dan vallen ze ook nog eens in de smaak.
quote:steph schreef op 24 januari 2010 @ 20:50:

Saai en dan vallen ze ook nog eens in de smaak.Het ergste is dat ze nu saai op zijn
probeer morgen haaifs nog even, lukt nu niet

ciaoooooooo
Berichtje van Dushi: ze zit nu in het Zuiden van het land en het is er haske saai !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven