Mensen, ik ben om

24-01-2010 12:43 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
.

Hoor jij ook bij de cupjesjunks?

Totaal aantal stemmen: 68

Ik drink geen koffie (56%)
Ik bestel ze op internet (34%)
Ik ga urenlang in de rij staan bij de Bij (10%)
Weet iemand wat er in de 'welkomstaanbieding' zit? Ja, 250 cupjes, maar wélke cupjes in's hemelsnaam? Dat linkje werkt niet de nespressoclubsite!

Dit ding hier. Wat zit daarin?
Oh, trouwens de lekkerste koffie die ik ken is:

Koffie (joh..)

Wodka

Kalua

Slagroom

Wil je het echt lekker maken, ipv de slagroom wat vanille-ijs

*mjam....*
Jullie worden bedankt! Nu wil ik ook...
quote:tangerine schreef op 24 januari 2010 @ 13:51:

[afbeelding]

Dit ding hier. Wat zit daarin?

Die linkse is de mooie houten kist/doos die je op je aanrecht (?) kan zetten met van alle smaken een paar cupjes erin.

(dat is dus onderdeel van je welkomstpakket)

En rechts in de doos zoals je de cups krijgt aangeleverd na bestelling.
Ik ga even zoeken welke en hoeveel cupjes het waren..
Hier staat wat het is Tangerinewelkomstgechenk
De kist:

De cupjes is van alle smaken wat...kan niet meer op de bon terugvinden welke hoeveelheden.

Maar in ieder geval 12 smaken. (edit: 16 dus volgens het linkje van Boom_87)

Bij ons bleven de caffeine vrije over...maar wel prettig om alle verschillen te proeven.
plaatje plakt niet
Ik vind dat cupjes gebeuren gewoon niet praktisch (en te duur ) maar ik hou wel van koffie

Senseo heb ik wel een apparaat voor, maar ik vind het niet (meer) lekker.....

Ik zet iedere dag een heerlijke pot ouderwetsche verse koffie. Doodnormale koffie, zwart

Op het moment drink ik koffie van mijn 2e Canadese liefde (mijn vriend komt toch nog eerst hahaha): Tim Hortons

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tim_Hortons

De koffie daar vind ik erg lekker dus die neem ik af en toe een busje mee naar huis :P

Heeeeeerlijk!
Ik vind het trouwens wel heel mooi eruit zien, al die nespresso dingen (incl george clooney )
Mooi maar vooral heel erg lekker!!
Dank je Biebele en Boom! Boom, die link van jou werkte dan wel weer!

Biebele, die andere smaken, zijn die écht veel minder intens? Ben namelijk helemaal fan van espresso. Sterk, dus. Dus als het verschil echt groot is, is het wellicht niet aan mij besteed, dat welkomstgeschenk. Ik heb nog een paar van die proefcupjes, (merendeel is opgedronken door iemand anders), misschien moet ik eens een zwakke proberen, kijken hoe 't smaakt.
Zwak is niet gelijk aan slappe koffie hoor.

Ik houdt bv best van een sterke bak espresso maar vind de zwarte (10) wat scherp..de paarse (9) vind ik weer erg lekker (ook om cappucino van te maken op zijn tijd)

Kwestie van proberen denk ik..

Die houten kist bij de welkomstaanbieding vind ik erg fijn om alle smaken bij de hand te hebben en bij te vullen.

Maar die wordt op Marktplaats ook wel aangeboden als je die wel zou willen hebben en niet gebruik wilt maken van de "aanbieding"

(en de bij ons minder populaire slijt ik wel weer aan bezoek )
Ik vind de 10 heerlijk! De 9 is ook ok. De rest van het 12-cupjes-proefsetje heb ik niet geproefd, die heeft iemand anders grotendeels opgemaakt . Heb nog de decafs en de lungos over... Handig, maar niet heus! Kan ik de lungo's ook in de 'volle kopje' modus maken, want eigenlijk moeten die in de 'hele grote kop modus' gemaakt of zo.
je wilt een espressohoeveelheid van de lungo's maken?

Gewoon proberen.

Ik doe het andersom in ieder geval wel.

maak van de espressosmaken vaak een grote kop.
Ik heb een beetje rond zitten snuffelen op de site,maar vraag me nu af welke machine het fijnste is. Ik wil er wel 1 die ook melk schuimt. Iemand een tip?

* Is nu vriend aan het overtuigen dat we toch echt zo'n ding moeten hebben, terwijl vriend zelf geen koffie lust*
sorry dubbel
Ik zag laatst weer heel veel aanbiedingen bij de Mediamarkt incl. melkopschuimer.

Volgens mij doen ze allemaal hetzelfde...tis alleen maar wat je mooi vindt..(en hoeveel geld je er voor over hebt)

Ik heb zelf helaas een apparaat zonder melkopschuimer,deze:

En er nu een losse melkopschuimer bijgekocht:

Ik heb de magimix, die is geweldig, maar schuimt géén melk.

Dus die valt af .

Hm, zo'n lungo met een normaal kopje, dat is ook wel te drinken. Ik ben er niet héél erg fan van, maar het is ook zeker niet vies. En da's een intensiteit 4, dus er zit vast nog van alles tussen wat ik misschien wel lekker vind. Eens kijken wat ik over heb qua geld na alle vaste lasten en zo, misschien trakteer ik mezelf wel op een welkomstpakket. En een setje van 10 van die heule bijzondere espressos.
Een goede tip biebelie. Op de Nespresso site kost deze 249. Bij mediamarkt 'maar' 179

Mooi bedrag voor een verjaardagskado toch..?

Of als je nog lang niet jarig bent voor Valentijnsdag.... :-)
Biebelie. Helaas net jarig geweest.Denk dat ik het mezelf cadeau moet doen. Klein detail is dat ik eigenlijk moet sparen voor onze bruiloft
Hmmmm, Nespresso.

Vriend en ik drinken maar 1 kopje koffie per dag en dan is de Nespresso best te betalen!

Wij hebben trouwens de meest simpele van Magimix en een losse melkopschuimer er naast staan.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven