Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Enka, voor ik het vergeet, wat een leuke kaart heb je gestuurd zeg, erg leuk gedaan
Juul, Jinny en Jeetje, felicitaties voor jullie!! Haha, de drie J.'s, leuk!! Fijne dag gewenst!!

Ik heb de nadelen van school op een rijtje gezet (heb ook geen goed gevoel) en heb allereerst de meest prangende vraag gesteld. Die werd heel serieus genomen, dat is fijn.

Zal even teruglezen waarom jij nog niet amused bent, Star.

Suus, ik slaap zowiezo slecht. Maar dat waren de dagen die in het teken stonden van het nadenken over het testgebeuren. Ik heb er nu een duidelijker idee over. Het heeft me dus erg geholpen dat we het er hier over hadden!

Amalia, succes vandaag, spannend!!!!!!!
Hier gaat het allemaal wel, mijn jeuk klachten zijn volgens mij iets aan het afnemen, alleen is dus vanaf vorige week iedere ochtend mijn gezicht aan de linkerkant opgezwollen. En daarnaast ook snipverkouden maar dat is nog het minste.

Volgens de acupuncturiste is die zwelling dezelfde reactie van mijn huid als de jeuk. Alle plekken waar mijn huid in aanraking komt met druk of wrijving verdikt en gaat jeuken. Maar goed ik let nu erg op mijn voeding en laat me steeds lek prikken en volgens mij helpt het al wat.

T is nog steeds helemaal gelukkig op school, hij vindt het nog wel spannend op sommige momenten maar dat zal ik vanmiddag wel horen want dan is het eerste 10 min gesprek om even de eerste weken door te nemen. De BSO vindt hij helemaal geweldig, hij is soms boos als hij daar niet heen mag maar mee naar huis moet. Is ook wel een erg leuke locatie, ligt naast een speelpark met kinderboerderij.

Met L gaat het prima, de laatste keer bij het CB bleek dat hij niet zo goed was gegroeid, 200 gr in 2,5 mnd. Maar hij is ook heel lang al verkouden en last van zijn oren enzo. Maar afgelopen week is hij aan een inhaalslag begonnen. We kunnen de lepeltjes niet snel genoeg naar zijn mond brengen en het liefst eet hij dus ook alles mee. Hij rolt nu ook lekker over de vloer en probeert met een soort van schoolslag vooruit te komen.
Dat lijkt mij wel fijn, dat jullie (Star en Enka) een gesprekje krijgen over hoe het gaat. Hier hebben ze in maart 10-minuten gesprekken, maar dat is nav het rapport. Ben wel benieuwd hoe hij zijn draai een beetje vind in de klas. Als ik hem ophaal blijft het toch altijd een beetje bij: 'het ging goed.'
Wat jammer dat er bij veel van jullie mindere ervaringen/gevoelens tov de scholen zijn. Ik hoop dat dat allemaal nog bijdraait of dat er oplossingen gevonden worden. Ik moet zeggen dat ik het soms ook allemaal nog wat onduidelijk vind maar langzaamaan kom ik erachter en zo'n gesprek vanmiddag vind ik dan wel weer heel fijn.

Hier mogen de ouders niet in de klas, met brengen is dat tot aan de deur van de klas. Daar staat de juf, de kinderen geven haar een hand en zeggen goedemorgen of middag en wij zeggen gedag. En ophalen is op het plein.

Interessant wat ik allemaal heb gelezen over de testen. Wij hebben ze nooit laten doen, beetje struisvogel gedrag. Ik kan me voorstellen dat sommigen van jullie hier wel wat anders instaan. Een dikke voor jullie want ik vind het knap allemaal en het lijkt me dan zo spannend om te doen allemaal.

Amalia, spannende dag dus vandaag. Nu hopen dat Desteny (Ik zag de naam dus van de week echt in de krant staan bij de geboortes) eer een beetje goed voor gaat liggen.
Aha, ik snap het Star. Hoe ging het vandaag?

Bridges, leuk al die voorbereidingen te lezen! Ochtend of middag? Als het ochtend is, dan kom ik gluren hoe je het gemeentehuis instapt hoor (H. toch?)!!

Enka, fijn dat de accupuncuriste het juiste 'spoor' heeft gevonden. Hopen dat het aanslaat en dat de zwelling/jeuk ook afneemt.

Heb nog niet gereageerd op de groep, maar heb wel aan je gedacht. Het zal nog wel impact op jullie hebben..

Alle beterschap voor Mal!!! En het gezin. Ik vrees er ook voor, mijn moeder is nu geveld.
Mal, hoe voel je je vandaag en de rest van de familie? Wel spannend dus deze week.

Juud, voor jou ook zo'n spannende week, leef je nu op 1 cracker, een appel en water? Ze zullen het toch niet afzeggen als je het niet exact heb gehaald? Dat zou ik wel vreemd vinden.

Star, heeft Ceetje vandaag afscheid en dan morgen echt naar school? En vanmorgen was je dus al vroeg in de weer met kaas en worst
Bridges, wat een leuke kleertjes allemaal en een geweldige kaart! Ja, het is nu echt aftellen. Spannend hoor. Wat leuk dat T zo ontzettend enthousiast was. Mogen zij ook tekenen in het trouwboekje? Heeft T toen wel bij ons gedaan (zitten achterin een paar extra blz) Als we nu op Terschelling zijn wijst hij ook altijd naar de vuurtoren en zegt dan "Daar zijn wij getrouwd hè?!"

Hel, beetje laat maar hopelijk valt de wee mee en mis je je meisje niet al te erg

Bam, ook een geslaagd feestje achter de rug zo te lezen. En een hele verwennerij als ik het zo lees.
Inderdaad Enka, vanmorgen om 6.45 met knakworsten in de weer

Vandaag afscheid, morgen op haar verjaardag hou ik haar nog lekker thuis, woensdag gaat ze.
Compu, wanneer mag jij nu voor de echo? Wel erg spannend dus. Voel je het al rond schoppen en zwemmen? (Misschien heb je het allang geschreven )

En jij dus ook geen goed gevoel bij de school, maar hoe vind CG het?

Mamax, dat vind ik best laat voor een eerste gesprek of hebben jullie al eerder een gesprek gehad voor Maxi? Maar wat denk je zelf? Vind het het nu wel leuker dan de eerste paar weken?
Compu, wat was de meest prangende vraag dan?

Hoe is het trouwens met je darmen nu tijdens de zwangerschap?
Wij hebben helemaal geen gesprek. Ga er vanuit dat wij in maart ook uitgenodigd worden hoewel Maxi nog geen rapport gekregen heeft. Maxi vind het zelf erg leuk zegt hij. Ik vind de juffen vooralsnog erg aardig, zorgzaam ook. Vind alleen zelf Maxi nog wat schuchter in de klas. Maar het is sowieso een jongetje wat erg moet wennen altijd.

*klaagmodus aan*

Ik ben die sneeuw zo spuugzat! Nou ligt er verdorie weer 10-15 cm. Ik wil ijs en schaatsen en dan lente!

*klaagmodus uit*
Ik klaag mee. Ik word zo schijtziek van die kutsneeuw (copyright Bridges )
Darmen gelukkig tot rust! Het duurde een week of 2. Bij jou ook weer beter dan paar weken geleden, Star?

Goed van de bv zeg!

Morgen echo (<echo>), combitest dus, Enka. Weekje later uitslag. Week 12 nog maar hoor, ik voel het dus niet.

CG vindt het niet leuk op school. Met kunst-en vliegwerk afleiden en achterlaten. Kan zijn dat het moet wennen, kan zijn dat ze op de verkeerde plek zit.

Mijn vraag aan de regelmevrouw was waarom ze juist in die klas zit. Ik vind het niet bij haar passen. Grote groep en grote kinderen (6-8 jaar). Ze gaan dat nu uitzoeken, het is w.s. organisatorisch zo bepaalt.

Ik ben die kutsneeuw ook helemaal zat!!!

Mamax, ben je al minder verkouden? Bij mij hielp de neusspray (zoutoplossing) goed.
Compu, naar dat CG niet op d'r plek lijkt te zijn nog. Maxi moest ook een tijdje wennen. Hiervoor ging ze toch naar het KDV? Hoe ging het daar in het begin?

Neusverkoudheid lijkt beter nu, alleen nog enorm aan het hoesten. Irritant.
Hier bijna geen sneeuw meer.

Compu spannend dus deze week. En wat raar dat CG bij zoveel oudere kindjes in de groep zit. Kan me voorstellen dat dat dan veel te overweldigend voor haar is.

Oh zou dat ook helpen als je niet neusverkouden bent? Dan ga ik zo even de zoutoplossing voor L jatten.

Nou ik ga er even 1 uit bed plukken en dan zo weer naar het schoolplein. Om 11.45 staat deze mama daar weer. Wat zijn bij jullie de tijden?

Hier 8.30-11.45 en 13.15-15.30.
Mal ligt in bed malman dus...

Mal vannacht paar keer flauwgevallen onderweg naar het toilet, HAP gebeld die konden niets doen stoot domperidom erin...

Ik zat rond de 39 vannacht en Jonathan had weer een volle spuitluier

dus het houdt niet over!
Stressed is just desserts spelled backwards
Beterschap bij jullie Malman! Jullie zijn ook al zo aan het kwakkelen de laatste tijd hè? Hier is het ook de hle winter al raak.

Enka, hier gaan ze ma-di-do van 8.30-11.45 en 13.05-15.20, woe van 8.30-12.15 en vrij 8.30-11.45. De bovenbouw zit op een andere locatie en hun tijden zijn hier dan weer op aangepast.
Goeiemorgen!

Get, zit de hele morgen al met zenuwen in mijn buik; krijgen we een gezond kind (belangrijkste vraag!), wordt het een mannenhuishouden of krijg ik versterking? vind het echt spannend!

Star, knap dat je om 6,45 knakworsten kan rijgen!

Compu, met kinderen van 6-8 jaar? Slaat toch nergens op?

Mamax, hier ook een vol hoofd. Werd zaterdagnacht wakker gemaakt door vent omdat ik zo lag te snurken. Mijn 1e reactie: ja, dat is vervelend hè?

Wordt er nl ook zo vaak van wakker bij hem! Grrr.

Bridges, ze belde net van de fiets; komt op tijd hoera!!!

Hoera voor de jarigen!!!!

Suf, ik kan geen plaatjes plakken, maar ik wilde een leuke foto van de 3J's neerzetten, te flauw
Ach Mal, sterkte! Flauwvallen klinkt niet goed....
Ik vind het zo spannend vandaag Amalia Leef met je mee, ben stiknieuwsgierig
Beterschap voor jullie Malman!
quote:Star schreef op 25 januari 2010 @ 11:56:

Ik vind het zo spannend vandaag Amalia Leef met je mee, ben stiknieuwsgierig Hier nog één. We hoeven toch niet echt nog een week te wachten hè?
Ik weet het nog niet Mamax Sorry.

Ik vind dan wel weer leuk aan de sneeuw dat het stikt van de vogeltjes in de tuin bij ons! Ik heb een paar merelstelletjes, heel veel vinken, af en toe een roodborstje, koolmeesjes, mussen, helaas veel kraaien of kauwen en helaas ook teveel eksters, maar ook 2 duiven (maar dan leuke hè, niet van die vieze Amsterdamse met halve poten enzo). De Vlaamse Gaaien zijn volgens mij vertrokken naar betere oorden, maar die zag ik in december ook regelmatig.

Word nog echt een vogelaar

Nou, nu maar eens even een berg boodschappen doen bij de Albert.nl... zucht, mss nog wel vermoeiender dan zelf halen. Alleen het is zo veel; ik heb geen zin in het sjouwen én dan heb ik morgenochtend de ochtend vrij (om los te gaan met babykleertjes kopen!!!).
Goedemiddag

J en J nog van harte gefeliciteerd :

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven