Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moet trouwens wel deze week nog opvulling kopen voor in mijn torselet... Keek een endje naar beneden vandaag... Kon nog net mijn navel niet zien
Amaal, ik geef het ook een kans hoor, ik wacht sowieso eerste zes weken (want na zes weken krijgt elke nieuwe leerling en ouders een gesprek met juf).

Jinny, haar vriendinnetje zit op dezelfde school, maar in een andere klas. Nu vind ik het een ontzettend schaap, dus dat is niet echt heel erg als ze daarvan losgeweekt zou worden

Ik heb overigens geen idee waar het aan ligt, misschien had ik toch naar mijn montessori-vooroordelen moeten luisteren

Kalkoenkapsel? Leg eens uit?
Kipfiletjes als opvulling en een kalkoen op je hoofd, je blijft wel hetzelfde thema houden zo
Ehm Bridges, een lelletje onder je kinD? Waar moet ik dan aan denken ?

Star, vriendinnetje ziet er wel altijd leuk uit op de foto´s, maar dat zegt dus niks. Erg klote van die school zo. Lig je er (bijna) wakker van?
quote:Star schreef op 24 januari 2010 @ 20:14:

Kipfiletjes als opvulling en een kalkoen op je hoofd, je blijft wel hetzelfde thema houden zo Proest.
Whahaha! Heb ooit zo'n jurk van vlees geplaatst hier. Stond toen op telegraaf. Zal ik dan toch die maar bestellen?
Bridges wil nu heel graag genegeerd worden .
Whoehahahaha, lelletje onder mijn kind. dat moet ties zijn lelletje dan zijn... Bedoelde kin natuurlijk inderdaad!

Oh en mijn dochter heeft vandaag voor het eerst op het potje geplast! Wij zijn übertrots!
quote:Jinny schreef op 24 januari 2010 @ 20:17:

Bridges wil nu heel graag genegeerd worden .
Whahahahaha lekkere opmerking Jin

Snelle tante Bridge

Ik lig er (nog) niet wakker van. Misschien hadden juffen wel net allebei PMS afgelopen week.
Ik mag Bridges best een beetje plagen dacht ik zo.

Wat goed van de dochter Bridges! Grappig is dat he? Jongste doet het ook en zegt dan heel serieus pssssst als hij niet moet plassen. Hoe gaat het met praten van haar?

Star, nog een paar nachtjes slapen dus.... Ik hoop dat het oordeel de andere kant opgaat, bah.
Tsss... Omdat Jin? Wat heb ik u aangedaan?

Jongste doet inderdaad ook psssttt. Erg grappig inderdaad! Praten gaat als een tierelier. kletst de oren van de kopen en schreeuwt de boel flink bij elkaar. Kletst mij na dus Ties krijgt het af en toe van 2 kanten te horen. Arme jongen...
Oh Ties heeft het dus zwaar begrijp ik, arme Ties. Hier is het arme Jinny vandaag, wat een enorme bui had hij weer, echt, wat ben ik blij dat hij op bed ligt. Dan is hij echt heel erg lief .
Ja geloof dat Ties het nog stuk zwaarder gaat krijgen met Fieke. man wat zit daar veel pit in zeg!

voor lieve slapende oudste dan maar?
Jekunthetjekunthetjekunthetjekunthet Bridges, ik geloof in je.
Dank Jin!

Oh en trouwkaarten zijn binnen! Ze zijn moooooiiii!!!

(zal eens kijken of ik het vandeweek op hyves kan zetten...)
Dat ging simpel, staat er al op!
Ik was niet nieuwsgierig of zo hoor, heb gelijk gekeken! Reactie op de groep, geweldig!!!!!
Dank!!!
Star, wat ziet het feestje er gezellig uit! Het was druk zo te zien! Iets anders, hoe gaat het met de borstvoeding eigenlijk?

Enka, hoe gaat het met je? Kom je weer langs hier?
Oeeeeee foto kijken van kaartje!

BV loopt als een tiet
Whahahahaha zo erg Bam?
Oh jee Bam? Ziek? of moe?

Ik ga bed in. Nog niet helemaal lekker dus even goede nachtrust pakken maar...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven