Saai!
maandag 25 januari 2010 om 16:35
quote:steph schreef op 25 januari 2010 @ 16:01:
Snjokorn, weeralarm/storm? saai land woon jij in.
Hier ligt sneeuw maar niet op de grond, saai gedeelte NL.
Heel heftige storm hoor, ze zijn niet zo scheutig met alarms (alarmen???).
Heb het saai druk gehad op het werk. Over een kwartiertje richting huis.
Snjokorn, weeralarm/storm? saai land woon jij in.
Hier ligt sneeuw maar niet op de grond, saai gedeelte NL.
Heel heftige storm hoor, ze zijn niet zo scheutig met alarms (alarmen???).
Heb het saai druk gehad op het werk. Over een kwartiertje richting huis.
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 25 januari 2010 om 18:23
Net als bij Steph ligt er ook hier sneeuw. Maar het is milimeterwerk wat er ligt.
Snjookje als ze niet scheutig zijn met weeralarmen dan is het een behoorlijke saaie storm dus. Als het goed is ben je al lekker naar huis. Saai eten koken, eten opeten en daarna saai niets doen?
Dez wat ben je druk geweest. Saai samen met een klusjesman!!!
Snjookje als ze niet scheutig zijn met weeralarmen dan is het een behoorlijke saaie storm dus. Als het goed is ben je al lekker naar huis. Saai eten koken, eten opeten en daarna saai niets doen?
Dez wat ben je druk geweest. Saai samen met een klusjesman!!!
maandag 25 januari 2010 om 23:05
dinsdag 26 januari 2010 om 08:02
Heerlijk saai geslapen Misty. Baalde alleen van de wekker...
Vandaag weer saai werken, gymles geven en dan saai zuurkoolstamppot opbakken.
Vanaf volgende week (als er genoeg deelnemers zijn) ga ik na de gym ook nog naar school . Ga m'n ijslands bijspijkeren (schrijven en grammatica), ik moet tegenwoordig veel meer in de computer noteren en ik heb gewoon de meeste moeite met schrijven (het is wel allemaal saai begrijpelijk hoor maar toch: nobody is perfect, my name is nobody )
Vandaag weer saai werken, gymles geven en dan saai zuurkoolstamppot opbakken.
Vanaf volgende week (als er genoeg deelnemers zijn) ga ik na de gym ook nog naar school . Ga m'n ijslands bijspijkeren (schrijven en grammatica), ik moet tegenwoordig veel meer in de computer noteren en ik heb gewoon de meeste moeite met schrijven (het is wel allemaal saai begrijpelijk hoor maar toch: nobody is perfect, my name is nobody )
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 26 januari 2010 om 11:52
Misty, ook ik heb verrukkelijk saai geslapen hoop jij ook! Wens je ook een hele fijne maar saai dag.
Snjookje stoer dat je terug naar school gaat. IJslands leren spreken en schrijven lijkt me best lastig. Maar jij bent haske slim dus jij redt dat wel.
Dez het is idd bitterkoud. Komt doordat de gevoelstemp. lager ligt dan de echte temp. Stomme wind ook.
Ik ben ook weer druk, druk, druk. Wie is dat nu niet op zijn/haar werk?!
Snjookje stoer dat je terug naar school gaat. IJslands leren spreken en schrijven lijkt me best lastig. Maar jij bent haske slim dus jij redt dat wel.
Dez het is idd bitterkoud. Komt doordat de gevoelstemp. lager ligt dan de echte temp. Stomme wind ook.
Ik ben ook weer druk, druk, druk. Wie is dat nu niet op zijn/haar werk?!
dinsdag 26 januari 2010 om 12:09
Saaie klussende Dez, maar het eindresultaat is dan ook uitermate saai.
Snjokorn, bijspijkeren? Hoe kan dat dan? Of vergaat de saaie IJS-taal?
Gelukkig saai thuis, pff wat een k*tklassen. Totaal niet saai.
Was de dvd te softjes (ik ga geen schietende kinderen laten zien in groep5!) of de klas echt waar saai.
Snjokorn, bijspijkeren? Hoe kan dat dan? Of vergaat de saaie IJS-taal?
Gelukkig saai thuis, pff wat een k*tklassen. Totaal niet saai.
Was de dvd te softjes (ik ga geen schietende kinderen laten zien in groep5!) of de klas echt waar saai.