Mode & Beauty alle pijlers

Yvers Rocher

23-01-2010 11:12 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
ervaringen ermee? goede producten?

bv het product " SÉRUM VÉGÉTAL HIGHLIGHTER "

is dit wat?
Ik vind alle producten van YR waardeloos...

Mijn moeder kreeg altijd allerlei reclame-meuk binnen, waarbij ze dan wat kon bestellen, en dan kreeg je zo'n fout geschenk erbij, bv een waxinelichtjeshouder.

Maar de producten zelf kunnen mij niet echt bekoren.
NEE, geen ervaring mee met YveRs Rocher!!
quote:Rogue1 schreef op 23 januari 2010 @ 11:58:

NEE, geen ervaring mee met YveRs Rocher!!Beetje flauw...
Ik vroeg het omdat ik van een paar vrouwen heb gehoord die ik al lang niet gezien had dat, ze zweren op serums/ parfums / make up en allerlei douchegels en cremes en nagelak van YR..?

sinds ze al een paar jaar YR procucten gebruiken willen ze niets anders meer..?

Heb al natuurlijk op hun site gekeken, maar ik dacht dat het goedkoop was maar, het is toch nog wel prijzig allemaal..

ik dacht altijd dat het zo'n goedkoop merk was :D

Maar wilde ook hier horen of iemand hier ook zo wild van is als die 2 vrouwen ( het zijn geen oude vrouwen allebei onder de 30 jaar.
Ik koop sommige producten van YR en ben daar verder heel tevreden over. Zo heb ik geen last van de oogmakeup, terwijl ik bij veel merken wel uitslag of geirriteerde ogen krijg.

Ik gebruik geen highlighter, ben gezegend op mijn 43ste met nog geen rimpeltjes.

Lange tijd heb ik ook de douchegels gebruikt, vind ze ook h eerlijk ruiken maar mijn huid wordt wat droger, en dus gebruik ik tegenwoordig douchegel met olie erin, dan is mijn huid niet meer zo droog. Oa. van Kneipp en Nivea of babyspul met olie erin.

Die 'bijkadootjes' zijn vaak ook onzin, echter je kan ook voor drie miniproducten kiezen en dat is wel handig voor op vakantie of een weekendje weg logeren. Of ik doe het wel eens als aardigheidje bij een kadobon als iemand dat graag wil voor zijn of haar verjaardag.
quote:Kadi77 schreef op 23 januari 2010 @ 12:19:

Heb al natuurlijk op hun site gekeken, maar ik dacht dat het goedkoop was maar, het is toch nog wel prijzig allemaal..

ik dacht altijd dat het zo'n goedkoop merk was :D

Je moet soms even 'handig' shoppen, de ene maand is het 2 producten voor de prijs van 1 (handig bij veelgebruik) en de andere maand is het voor de helft van de prijs, handig als je er langer mee doet of het product nogal prijzig is.
Tsja, sommige mensen zweren bij de verzorgingslijn van de Aldi...

Tip; Bij die YR bestellingen zit altijd de wereld aan proefmonsters. Als die 2 vrouwen regelmatig wat bestellen, zullen ze vast ook wel wat proefmonstertjes voor je over hebben...
Aan: Rouge 1

zit je knotje te strak? maak um wat losser .. ;D
Aan : Jorina

Ja dat zeiden ze ook, een doos vol met heerlijke proefmonsters

en door de proefmonsters zijn ze verknocht geraakt..

ik denk dat ik het ook maar eens ga proberen

dank allemaal voor jullie antwoorden

er mogen natuurlijk meer reacties komen
quote:Jorina schreef op 23 januari 2010 @ 12:22:

Tsja, sommige mensen zweren bij de verzorgingslijn van de Aldi...

Klopt, mijn moeder (in de 70) gebruikt de creme en is lyrisch. Die schijnt uit testen ook heel goed voor de dag te komen. En die kost geloof ik iets van 3 euro per pot.

Laatst is er ook onderzoek gedaan naar zo'n peperduur merk, dat een paar honderd euro kost per pot. Bleek dat de productiekosten en ingredientenkosten amper boven een 10tje uitkwamen...
Ik bestel het overigens altijd, en dat gaat prima. Ik ben geloof ik al 25 jaar lid, als het niet langer is, en in die tijd heb ik 1 keer meegemaakt dat er 1 product was vergeten. Toen ik daarover belde, werd het met excuses en een tegoedbon nagezonden.
Pff, ik klink nu wel erg als een reclame, maar ik vind niet alles even goed hoor! De Yria nagelak blijft niet goed zitten, en ik gebruik een andere shampoo die wel goed mijn highlights oplicht.
Hi Muisje

hoe heeft die shampoo die je highlights oplicht daar in die site van YR?

die wil ik ook bestellen dan
Ik heb geen knotje Kadi77, dus ik denk dat je iemand anders bedoelt.

Maar misschien kun je in het vervolg je OP iets 'vriendelijker' maken? Met zo'n OP als hierboven heb ik niet echt zin om een zinnig antwoord te geven op commando.

Ik gebruikte YR voorheen wel trouwens, nu ik betere merken heb ontdekt niet meer.
quote:Kadi77 schreef op 23 januari 2010 @ 13:12:

Hi Muisje

hoe heeft die shampoo die je highlights oplicht daar in die site van YR?

die wil ik ook bestellen dan Nou, ze hebben wel iets voor blond haar, maar ik vind dat dus juist niet zo goed. De shampoo is prima, verder geen problemen mee, maar ik merk wel verschil: die van Nivea of vooral John Frieda doet méér voor mijn highlights, daarom ben ik van de kamilleshampoo afgestapt bij YR.
Ik vind de cremes van YR helemaal nix. Ze lijken allemaal op elkaar maar dan met een ander geurtje. Ik ben wel fan van een oogcreme. Die is heel duur maar werkt heel goed tegen donkere kringen.

Wanneer ik geen geld heb wil ik nog wel ns de facewash en tonic van kamille bestellen. Die vind ik best lekker...
Ah Daaromniet, wil je verklappen welke oogcrème dat is? (heb het gisteravond wat laat gemaakt en erg donkere kringen nu. )

Ben trouwens zelf fan van deze peeling met abrikoos:

Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
De oogmakeup remover (2 fasen) is fantastisch.

De Creme Riche is ook fijn,alleen het parfum staat me tegen.
@jasmine de oogcreme heet ADN vegetal celvernieuwende oogverzorging.

Het is een maandkuur met gelpads voor 1x per week. Wel duur, nu 32 euro en dat is met 50% korting.

Maar het werkt echt goed.

Een andere oogcreme die ik ook lekker vind is de Inositol vegetal intensief. Nu 8,75 euro.
Zo hee, 32 euro, da's best prijzig! Maar ja, als het echt goed werkt.

Dank je wel trouwens voor je antwoord.

Ik had zelf de oogcrème van culture bio gekocht maar blijk er allergisch voor. Had het gelukkig eerst op mijn arm getest.
Die oogcreme van ADN is niet geschikt voor een heel gevoelige huid. Dus als jij dat hebt dan zou ik er niet voor gaan. Dan is die ander mss beter..
Oh goed dat je het even zegt. Ik heb heel snel gedoe rond mijn ogen, die 2 fasen remover waar Wilde Cubaan het over heeft gaat bij mij ook niet goed.
Ik bestel er vaak

douchegel

gezichtspeeling

gezichtsmaskers

handcreme

lippenbalsem.

Ik vind het fijne producten.
It\'s meant to be just believe....
Ik vind de producten prima

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven