Tetter hier over je dier

maandag 7 december 2009 om 19:29
Voorheen heette dit topic 'Kootje de Beer is weg' want een van mijn acht poezen was verdwenen. Maar Kootje is al lang weer thuis en het werd gezellig hier met geklets over poes en ander dier. Vandaar de wijziging van OP en nu kan een ieder hier verhalen over harige (of kale) huisgenoten, foto's plakken, raad vragen en stoom afblazen.
Welkom!
Vaste posters in dit topic en hun dieren:
NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:
B.
L.
M
M
10
< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:
Sjaak
M
< 6 mnd.Annetd4 katten:
Rooie
Fuzzy
Kleintje
Mamsy
M
M
M
V
4
4
8
?
Biebelie3 katten:
Isa
Biebs
Zwart Monster
V
V
M
9
9
Bijna 2Delphicat1 kat:
Poef
M
13Eleonora8 katten:
Ouwe Kees
Kleine Kees
Gijs
Hanny MC
Lotje MC
Kootje
Beertje
Lena
1 konijn:
Lola
M
M
V
V
V
M
M
V
V
18
13
7
6
2
< 1
< 1
< 1
1Kat753 katten:
Diesel
Nikki
Bailey
M
V
M
10
9
< 3 mnd.
Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:
Roquefort
Josephine
1 konijn:
Sjaak
M
V
M
3
2
4Maleficent3 katten:
V.
D.
Julius
M
V
M
14
7
< 1Miek2213 katten:
Tijgertje
Balthasar
Luna
1 konijn:
Wappie
M
M
V
V
7
8
2
1Mylenevalerie3 katten:
Floyd
Bo Ghi
Kane
M
M
M
11
2,5
1,5Olijfje_2 katten:
Fido
Puk
M
M
9
1Parasol2 katten:
Captain Jack Sparrow
Scarlett o'Hara
M
V
5
3Ratteke1 hond:
Tara
3 katten:
Maculata
Medusa
Morgana
V
V
V
V
1,5
15
16 of 17
15Robo1 hond:
Tommie
2 hamsters:
Tic
Tac
M
16Rubis1 hond:
Rubis
2 katten:
Kimmie
Amber
V
V
V
6
?
3Smulrol2 katten:
Max
Mickey
M
V
12
11Sopsie1 kat:
Jovi
M
< 6 mnd.Splinter021 kat:
Sil
M
ong. 8Talkinghead3 katten:
Olivier
Forrest
Faith
M
M
V
16,5
2,5
2,5Tangerine1 kat:
Sirius
M
bijna 2Tijgerpoes1 kat:
Boo
V
2,5Zoebie1 kat:
Siepie
1 hond:
Sedi
M
V
9
4
Welkom!
Vaste posters in dit topic en hun dieren:
NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:
B.
L.
M
M
10
< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:
Sjaak
M
< 6 mnd.Annetd4 katten:
Rooie
Fuzzy
Kleintje
Mamsy
M
M
M
V
4
4
8
?
Biebelie3 katten:
Isa
Biebs
Zwart Monster
V
V
M
9
9
Bijna 2Delphicat1 kat:
Poef
M
13Eleonora8 katten:
Ouwe Kees
Kleine Kees
Gijs
Hanny MC
Lotje MC
Kootje
Beertje
Lena
1 konijn:
Lola
M
M
V
V
V
M
M
V
V
18
13
7
6
2
< 1
< 1
< 1
1Kat753 katten:
Diesel
Nikki
Bailey
M
V
M
10
9
< 3 mnd.
Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:
Roquefort
Josephine
1 konijn:
Sjaak
M
V
M
3
2
4Maleficent3 katten:
V.
D.
Julius
M
V
M
14
7
< 1Miek2213 katten:
Tijgertje
Balthasar
Luna
1 konijn:
Wappie
M
M
V
V
7
8
2
1Mylenevalerie3 katten:
Floyd
Bo Ghi
Kane
M
M
M
11
2,5
1,5Olijfje_2 katten:
Fido
Puk
M
M
9
1Parasol2 katten:
Captain Jack Sparrow
Scarlett o'Hara
M
V
5
3Ratteke1 hond:
Tara
3 katten:
Maculata
Medusa
Morgana
V
V
V
V
1,5
15
16 of 17
15Robo1 hond:
Tommie
2 hamsters:
Tic
Tac
M
16Rubis1 hond:
Rubis
2 katten:
Kimmie
Amber
V
V
V
6
?
3Smulrol2 katten:
Max
Mickey
M
V
12
11Sopsie1 kat:
Jovi
M
< 6 mnd.Splinter021 kat:
Sil
M
ong. 8Talkinghead3 katten:
Olivier
Forrest
Faith
M
M
V
16,5
2,5
2,5Tangerine1 kat:
Sirius
M
bijna 2Tijgerpoes1 kat:
Boo
V
2,5Zoebie1 kat:
Siepie
1 hond:
Sedi
M
V
9
4
maandag 25 januari 2010 om 17:49
Een klein katje gaat meestal ook wel soepeler, behalve bij tijgertje, die moet niets van dat kleine actieve grut hebben, die is echt vergeten dat ie ooit ook zo was, maar ik ook bijna, de lamzak 
Ik weet al bijna zeker dat Gizmo wel meegaat,. of hij moet bij binnenkomst gelijk mij of vriend aanvliegen, maar het is ook ruim 100 km, dus dan is het wel fijn als we niet nog eens die afstand hoeven. Maak me wel een klein beetje zorgen omdat de poes daar eigenlijk alleen maar buiten plaste. Binnen maar een extra schone bak zonder kap erover tijdelijk? Wennen katten gewoon weer aan de kattenbak als ze altijd buiten zijn gegaan?
*bijna klaar met werken, nog 2 dagen tot internet thuis, be ready to be spammed*

Ik weet al bijna zeker dat Gizmo wel meegaat,. of hij moet bij binnenkomst gelijk mij of vriend aanvliegen, maar het is ook ruim 100 km, dus dan is het wel fijn als we niet nog eens die afstand hoeven. Maak me wel een klein beetje zorgen omdat de poes daar eigenlijk alleen maar buiten plaste. Binnen maar een extra schone bak zonder kap erover tijdelijk? Wennen katten gewoon weer aan de kattenbak als ze altijd buiten zijn gegaan?
*bijna klaar met werken, nog 2 dagen tot internet thuis, be ready to be spammed*
I can do anything i want, and so can you....
maandag 25 januari 2010 om 19:26
Mogge allemaal
Miek, wat ontzettend spannend! Leuk hoor!! Ik ben heeeel benieuwd of Gizmo inderdaad mee gaat! Zal toch wel!
Leo, wat een mormel zeg, die kat van jou Maar ik moest stiekem heel hard om je verhaal lachen. Je weet het zo heeeeerlijk op te schrijven!
Ratteke, hoe is het nu met Tara's pootje?
Pinksterbloempje; ik kan ook inderdaad echt echt echt niet wachten tot het katje komt! Nog vier nachtjes slapen!
Britten zijn inderdaad die Whiskaskatten, maar ze zijn er, net als de meeste raskatten, inmiddels in alle soorten en maten. Die van ons is officieel blue silver tabby spotted (jaja). Maar ze zijn er ook in het blauw, in het lilac, chocolate, eigenlijk alles van zwart tot rood tot bruin tot blauw, zeg maar.
Dit is die van ons, foto is van half vorige week, toen was hij negen weken:
Miek, wat ontzettend spannend! Leuk hoor!! Ik ben heeeel benieuwd of Gizmo inderdaad mee gaat! Zal toch wel!
Leo, wat een mormel zeg, die kat van jou Maar ik moest stiekem heel hard om je verhaal lachen. Je weet het zo heeeeerlijk op te schrijven!
Ratteke, hoe is het nu met Tara's pootje?
Pinksterbloempje; ik kan ook inderdaad echt echt echt niet wachten tot het katje komt! Nog vier nachtjes slapen!
Britten zijn inderdaad die Whiskaskatten, maar ze zijn er, net als de meeste raskatten, inmiddels in alle soorten en maten. Die van ons is officieel blue silver tabby spotted (jaja). Maar ze zijn er ook in het blauw, in het lilac, chocolate, eigenlijk alles van zwart tot rood tot bruin tot blauw, zeg maar.
Dit is die van ons, foto is van half vorige week, toen was hij negen weken:
668, the neighbour of the Beast
maandag 25 januari 2010 om 19:46
maandag 25 januari 2010 om 19:53
Ooooooh, ik vind die pielstaartjes altijd zo geweldig he, van die hele kleintjes! Vooral die middelste!
Ik zou alleen al een keer een nestje willen voor die staaaartjes!!
Maareh, die van ons is dan duidelijk spotted hoor, die lijkt qua tekening het meest op het linker katje op jouw foto.
Ik zou alleen al een keer een nestje willen voor die staaaartjes!!
Maareh, die van ons is dan duidelijk spotted hoor, die lijkt qua tekening het meest op het linker katje op jouw foto.
maandag 25 januari 2010 om 19:55
maandag 25 januari 2010 om 20:01
Het onderscheid is natuurlijk moeilijk he. Ik denk dat bij die van ons allebei gekund had, zeg maar. Hij heeft wel wat streep-achtige dingen maar die zijn weer zo onderbroken dat ze ook als stippen opgevat kunnen worden. Zoiets.
MV, ik ben vooral zo weg van die kittenstaartjes. Van die kleine tv antennetjes die zo recht de lucht in staan
MV, ik ben vooral zo weg van die kittenstaartjes. Van die kleine tv antennetjes die zo recht de lucht in staan
maandag 25 januari 2010 om 20:01
quote:Marels schreef op 25 januari 2010 @ 19:53:
Ooh,dan heb ik nix gezegd.
Op je (laatste) foto zie ik vage streepjes,geen spotten.
Maar misschien is dat ook omdat het een blauwe is.
Bij Zwart/zilver is het verschil duidelijker.
Ooh,dan heb ik nix gezegd.
Op je (laatste) foto zie ik vage streepjes,geen spotten.
Maar misschien is dat ook omdat het een blauwe is.
Bij Zwart/zilver is het verschil duidelijker.
maandag 25 januari 2010 om 20:06
maandag 25 januari 2010 om 20:09
Marels ik denk dat die van jou mackarel is. Net als mijn Kane, bij de lilic kleur van hem zie je het ook minder.
Dat het bij jou moeilijker te zien is komt omdat het bleu kleur is.
Kay en Floyd zijn zwart met grijs (black silver tabby spotted en blotched), daar zie je het beter.
Dat het bij jou moeilijker te zien is komt omdat het bleu kleur is.
Kay en Floyd zijn zwart met grijs (black silver tabby spotted en blotched), daar zie je het beter.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 25 januari 2010 om 20:10