Trouwen in 2010
zaterdag 7 november 2009 om 23:48
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?
Nickname // Trouwdatum of periode // Budget
Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)
theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000
Visje66 // 5 maart 2010 //
Bridges6 // 10 maart 2010 //
goudkever // 29 april 2010 //
MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500
Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000
dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500
Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500
Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤
Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000
fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000
Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000
abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000
legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500
ilske79 // nazomer 2010
regen // september 2010 // ¤11.000
Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max
miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000
Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
sterretje // ??? 2010 //
joos80 // ??? 2010 //
Sarafin // ??? 2010 //
DarkEnchantress // ??? 2011 //
Tuut // to be proposed //
Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //
pipo79 // to be proposed //
Bonny82 // to be proposed //
Nickname // Trouwdatum of periode // Budget
Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)
theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000
Visje66 // 5 maart 2010 //
Bridges6 // 10 maart 2010 //
goudkever // 29 april 2010 //
MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500
Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000
dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500
Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500
Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤
Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000
fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000
Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000
abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000
legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500
ilske79 // nazomer 2010
regen // september 2010 // ¤11.000
Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max
miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000
Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
sterretje // ??? 2010 //
joos80 // ??? 2010 //
Sarafin // ??? 2010 //
DarkEnchantress // ??? 2011 //
Tuut // to be proposed //
Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //
pipo79 // to be proposed //
Bonny82 // to be proposed //
maandag 25 januari 2010 om 12:50
Och Essie, je dag niet? Groen en paars zijn nou eenmaal mijn lievelingskleuren, dus waarom er niet in trouwen. Zo'n ketting ben ik nog naar op zoek, maar gaat vast goedkomen.
Ben je al gevraagd, of niet (ik weet het effe niet meer). Jurk is van Vera Mont, hebben best mooie spullen, maar alleen maar afschuwelijke dingen op internet
Ben je al gevraagd, of niet (ik weet het effe niet meer). Jurk is van Vera Mont, hebben best mooie spullen, maar alleen maar afschuwelijke dingen op internet
maandag 25 januari 2010 om 15:26
Even tussendoor, want moet zo weer weg: dank voor jullie lieve reacties. Geduldig zijn is -normaliter- niet mijn beste eigenschap! Maar ik moet er maar de leuke kant van zien: dubbel zo lang voorpret!
En heupje: idd, wel leuk als het wat meer onverwacht komt. Maar het lijkt me niet realistisch dat zoiets totaal onverwacht komt, immers, dat zijn toch dingen waar je zo nu en dan over praat/grapjes maakt etc. Toch?
En heupje: idd, wel leuk als het wat meer onverwacht komt. Maar het lijkt me niet realistisch dat zoiets totaal onverwacht komt, immers, dat zijn toch dingen waar je zo nu en dan over praat/grapjes maakt etc. Toch?
maandag 25 januari 2010 om 16:35
Ik heb hier intussen al wat gelezen over de discussie of een aanzoek leuker is als het een verrassing is.
Nu was het bij mij op het ogenblik zelf wel een grote verrassing, maar is het wel zo dat ik inderdaad wel een beetje verwachtte dat het geen jaren meer ging duren. Het is idd zo dat je er natuurlijk wel eens over praat.
Op zich zou ik er wel wat geïrriteerd van raken denk ik, indien mijn vriend al gezegd had dat hij het zou vragen, en je maar moet zitten wachten. Slim gezien wel, want wie weet zet je dan als vriendin die hoopt op dat aanzoek maandenlang je beste beentje voor
Ik denk dat ik persoonlijk liever zou hebben dat hij ofwel niets zegt, ofwel het onmiddellijk vraagt. Maar het kan ook erg positief zijn. Wie weet is hij nog bezig met een groots romantisch plan, maar kon hij niet wachten om er iets van te zeggen? In elk geval, maar hopen dan dat het niet meer te lang duurt?
Nu was het bij mij op het ogenblik zelf wel een grote verrassing, maar is het wel zo dat ik inderdaad wel een beetje verwachtte dat het geen jaren meer ging duren. Het is idd zo dat je er natuurlijk wel eens over praat.
Op zich zou ik er wel wat geïrriteerd van raken denk ik, indien mijn vriend al gezegd had dat hij het zou vragen, en je maar moet zitten wachten. Slim gezien wel, want wie weet zet je dan als vriendin die hoopt op dat aanzoek maandenlang je beste beentje voor
Ik denk dat ik persoonlijk liever zou hebben dat hij ofwel niets zegt, ofwel het onmiddellijk vraagt. Maar het kan ook erg positief zijn. Wie weet is hij nog bezig met een groots romantisch plan, maar kon hij niet wachten om er iets van te zeggen? In elk geval, maar hopen dan dat het niet meer te lang duurt?
maandag 25 januari 2010 om 17:25
maandag 25 januari 2010 om 18:48
Ik ben er ook weer. Leuk dat hier nog steeds mensen aanhaken, welkom allemaal natuurlijk. Mag ik alsjeblieft ook in de mailinglijst?? Ben zooooo nieuwsgierig naar de plaatjes van iedereen!!
Heb helaas nog steeds de foto's van mijn jurk niet van zus gekregen, ben zo benieuwd hoe jullie erover denken.
En wat betreft aanzoeken... Vrienden van mijn man hadden ook zoiets. Iedereen wist al dat Hij Haar zou vragen, maar het was 'nog geheim'. Dat heeft 3 maanden geduurd..... en toen was iedereen er al wel een beetje klaar mee. Dat lijkt me echt vreselijk jammer.
Mijn vriend wilde me ook heel graag vragen, maar nadat hij me had gevraagd om te gaan samenwonen, had ik zoiets van 'lief, beter dan dit kan het niet worden', wat voegt 'echt vragen' hier nu nog aan toe?
Dus zo werd besloten
Gaaf filmpje trouwens, wil ik ook wel, haha!!
anoniem_92501 wijzigde dit bericht op 26-01-2010 18:34
Reden: Mailadres heeft wel lang genoeg online gestaan
Reden: Mailadres heeft wel lang genoeg online gestaan
% gewijzigd
maandag 25 januari 2010 om 20:06
Boom, ik heb je gisteren via viva een mailtje gestuurd. Het is denk niet aangekomen. Ik heb ook maar een mailadres aangemaakt voor viva. Het adres is heupje_viva@live.nl Wil je het hier proberen heen te sturen?
maandag 25 januari 2010 om 20:58
Hallo dames,
Wat gaan jullie snel!
Hoe hebben jullie onderscheid gemaakt in de mensen die je op de bruiloft wilt hebben? Voor mij was het snel duidelijk wie ik er sowieso bij wilde hebben, voor mijn vriend is het wat lastiger. Hij heeft een aardige vriendengroep, en mensen waar hij vroeger veel mee omging. Al met al veel mensen waarvan ik een deel niet ken. We hebben nu een soort van compromis om de mensen die verder weg staan op een receptie uit te nodigen. Eigenlijk wilde ik geen receptie, ik vind het een beetje suf, maar voor dit soort gevallen is het wel weer handig.
Eind augustus ga ik voor mijn (ook gekleurde) jurk kijken in Amsterdam, is het een leuke zaak?
Wat gaan jullie snel!
Hoe hebben jullie onderscheid gemaakt in de mensen die je op de bruiloft wilt hebben? Voor mij was het snel duidelijk wie ik er sowieso bij wilde hebben, voor mijn vriend is het wat lastiger. Hij heeft een aardige vriendengroep, en mensen waar hij vroeger veel mee omging. Al met al veel mensen waarvan ik een deel niet ken. We hebben nu een soort van compromis om de mensen die verder weg staan op een receptie uit te nodigen. Eigenlijk wilde ik geen receptie, ik vind het een beetje suf, maar voor dit soort gevallen is het wel weer handig.
Eind augustus ga ik voor mijn (ook gekleurde) jurk kijken in Amsterdam, is het een leuke zaak?
maandag 25 januari 2010 om 21:08
wow, wat een berichten. Ook ik ben super nieuwsgierig, zou ook mijn mail er tussen kunnen?
vivatrouwen@gmail.com
vivatrouwen@gmail.com
maandag 25 januari 2010 om 21:55
Jep, daar wil ik gaan kijken, met een budget rond de 300 euro. Schoonmoeder heeft een beetje het beeld van een sprookjeshuwelijk maar daar houd ik niet zo van. Dat we niet in de kerk gaan trouwen, daar is ze nu wel aan gewend. Het moet bij me passen, ik heb anders een beetje het gevoel dat het een toneelstukje wordt. Jurk ga ik lekker met mijn mams en een goede vriendin kopen
maandag 25 januari 2010 om 21:59
maandag 25 januari 2010 om 22:11
Ja, ik heb al een beetje gekeken. Ik wil graag blauw (is mijn kleur) of paar. Eigelijk wil ik ook mijn zwarte dr Martens met hak eronder dragen.
Mijn vriend wordt soms een beetje gek van het woord bruiloft, we hebben nog tot december en eigenlijk wil ik alles al een beetje vastleggen... We zijn het gelukkig wel eens over de dingen die we willen doen.
Mijn vriend wordt soms een beetje gek van het woord bruiloft, we hebben nog tot december en eigenlijk wil ik alles al een beetje vastleggen... We zijn het gelukkig wel eens over de dingen die we willen doen.
maandag 25 januari 2010 om 22:23
Ik had eigenlijk niet verwacht dat ik zo in to het trouwen zou zijn. Voordat ik mijn vriend leerde kennen wilde ik eigenlijk niet, hij vindt het wel romantisch en toen mijn broer ging trouwen was ik eigenlijk wel om. Wat het wel bijzonder maakt is dat een nicht ons gaat trouwen en weer een ander de ringen gaat maken
maandag 25 januari 2010 om 22:34
Nou, de trouwstress die ik hier op het forum heb opgelopen heeft nu al zijn vruchten afgeworpen!
Eens even zien:
- trouwlocatie: in optie
- feestlocatie: in optie
- jurk: afspraak gemaakt om te gaan passen, ik had op de site een mooie gezien van Rembo, en het zou moeten lukken om die binnen 3 maanden klaar te hebben volgens de dame van de winkel! Jippie!!!
Verder nog even geen acties, maar ik vond het al behoorlijk wat binnen een dag!
O ja, volgende week ga ik jurken passen en ik kan nog wel wat voorbeelden gebruiken. Voor wie wil, mag je je foto mailen naar: sattie2010@hotmail.com Alvast super bedankt!
Eens even zien:
- trouwlocatie: in optie
- feestlocatie: in optie
- jurk: afspraak gemaakt om te gaan passen, ik had op de site een mooie gezien van Rembo, en het zou moeten lukken om die binnen 3 maanden klaar te hebben volgens de dame van de winkel! Jippie!!!
Verder nog even geen acties, maar ik vond het al behoorlijk wat binnen een dag!
O ja, volgende week ga ik jurken passen en ik kan nog wel wat voorbeelden gebruiken. Voor wie wil, mag je je foto mailen naar: sattie2010@hotmail.com Alvast super bedankt!
maandag 25 januari 2010 om 22:43
Hello dames,
Wow wat is er veel bijgeschreven! Niet alles gelezen, ga ik nog doen. Welkom nieuwe meiden. Worden er e-mailadressen uitgewisseld om jurken te showen? Leuk, leuk ik ben heel benieuwd! MdK; naar jou combi helemaal. Zeker nu ik alle lovende reacties lees. mijn mailadres is sep2007@live.nl
Als mijn jurk binnen is en ik ga m passen zal ik iedereen ook wel een foto mailen, maar dat duurt nog zo'n 2 maanden
@Sattie: Ik heb ook een Rembo jurk! Ik heb m begin december uitgezocht en ik ga eind april trouwen. Als het goed is komt de jurk begin maart binnen. Volgens de verkoopster was ik prima op tijd. Ik ben heel benieuwd op welke jurk jouw oog is gevallen.... Wil je tipje van de sluier (haha) oplichten? Mijne is een combi van 2 jurken.
Wow wat is er veel bijgeschreven! Niet alles gelezen, ga ik nog doen. Welkom nieuwe meiden. Worden er e-mailadressen uitgewisseld om jurken te showen? Leuk, leuk ik ben heel benieuwd! MdK; naar jou combi helemaal. Zeker nu ik alle lovende reacties lees. mijn mailadres is sep2007@live.nl
Als mijn jurk binnen is en ik ga m passen zal ik iedereen ook wel een foto mailen, maar dat duurt nog zo'n 2 maanden
@Sattie: Ik heb ook een Rembo jurk! Ik heb m begin december uitgezocht en ik ga eind april trouwen. Als het goed is komt de jurk begin maart binnen. Volgens de verkoopster was ik prima op tijd. Ik ben heel benieuwd op welke jurk jouw oog is gevallen.... Wil je tipje van de sluier (haha) oplichten? Mijne is een combi van 2 jurken.
maandag 25 januari 2010 om 22:43