Good Luck
maandag 25 januari 2010 om 21:13
Beterschap Mal! Hoop een betere nacht voor jullie. Over een paar dagen ben je weer het dametje hoor!!
Had net opgenoemd dat jullie weinig ziek waren, ik zal het niet meer doen!
Bridges, knuf voor jou! Vind je het leuk om in de voorjaarsvakantie af te spreken? Ik heb de auto, kan naar jou toe. Of ga je weg?
Had net opgenoemd dat jullie weinig ziek waren, ik zal het niet meer doen!
Bridges, knuf voor jou! Vind je het leuk om in de voorjaarsvakantie af te spreken? Ik heb de auto, kan naar jou toe. Of ga je weg?
maandag 25 januari 2010 om 21:15
Hier een lekker dagje achter de rug. Vanochtend voor meneer feestontbijt gemaakt en mocht hij nog wat kadootjes uitpakken, daarna lekker naar de dierentuin, en als klapper wilde meneer frietjes eten, wat uiteindelijk een pannenkoek met spek en kaas werd (we waren in een pannenkoekenrestaurant dus dat kwam goed uit ), en uiteraard een ijsje na. Kleine lekkerbek.
Ik heb me wel een apie hoor , niet te geloven.
1)Zitten we eergisteren aan de koffie, zeg ik tegen Juul, als mama de koffie op heeft ga jij lekker slapen. Juul: Dat is goed mama, ik ga lekker slapen en dan kunnen jullie de mooie slingers en ballonnen ophangen en als ik dan wakker wordt is alles mooiiiii... ( en wij hebben uiteraard nergens over gepraat, hoezo bijdehand...)
2) Zijn we toe aan het ijsje in het pannenkoekenrestaurant. Vraagt de ober aan Juul heeft u nog wensen?. Juul: jawel, ik wil graag een ijsje met sterretjes...Proest.. ( die sterretjes dus omdat hij jarig is. Manlief kreeg dat met zijn verjaardag ook, dat was hij dus nog niet vergeten)
Ik heb me wel een apie hoor , niet te geloven.
1)Zitten we eergisteren aan de koffie, zeg ik tegen Juul, als mama de koffie op heeft ga jij lekker slapen. Juul: Dat is goed mama, ik ga lekker slapen en dan kunnen jullie de mooie slingers en ballonnen ophangen en als ik dan wakker wordt is alles mooiiiii... ( en wij hebben uiteraard nergens over gepraat, hoezo bijdehand...)
2) Zijn we toe aan het ijsje in het pannenkoekenrestaurant. Vraagt de ober aan Juul heeft u nog wensen?. Juul: jawel, ik wil graag een ijsje met sterretjes...Proest.. ( die sterretjes dus omdat hij jarig is. Manlief kreeg dat met zijn verjaardag ook, dat was hij dus nog niet vergeten)