** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
quote:Leni schreef op 25 januari 2010 @ 18:27:

Nou, alsof er nog niet genoeg ergernis geweest was, is vandaag echt de alleruiterste grens van fatsoen bereikt. Ik houd er mee op. Met aardig doen en dingen regelen.

You go girlie, jeemig. ik ben blij dat Jooles heeft gezegd dat mijn dochter zo niet word maar af en toe vraag je je af..... Dus ik kan nu echt vragen aan werkgevert of ik vrij mag krijgen in die periode? Wat 'n trut zeg. Zo ja, dan zal je zien wat 'n au pair is Ik duim met je mee voor vanavond......

Punica, leuk en interessant verhaal, ben heel benieuwd hoe het bij jullie gaat aflopen.

MZ, dus hij komt in juni, de Belg, haha, da's niet zo moeilijk. Net zo mijn als het moeilijk is om Punica haar taalgebruik te ontleden (Ik heb 'n jaar in Antwerpen gewerkt en dan leer je ook wel wat)

Marg, die telefoon...super! En wat lief van d'n man. Heeft ie weer 'n plusje gescoord haha.

Hier alles oke, man is de deur uit. (heb ik zelf gezegd, even opzouten want ik heb ruimte nodig) en kindjes liggen te slapen en mijn wijntje zit ondertussen in mijn wangen, lekker rossig dus. Cadiman is alweer ingeburgerd so far want werkt alleen maar (druk dus gelukkig niet al te veel op mijn al te weinige budget) maar staat af en toe wel met grote ogen en open mond te kijken hoe we hier kindjes opvoeden.

Es, leuk he je kleine nichtje op visitie? En doen jullie dan echt halve kaas kopen en warm maken? Lijkt me wel gezellig hoor. (En ja, dat op Wikipedia had ik ook gelezen maar kan me dus echt niet voorstellen dat je met halve kaas op tafel zit dus als daar nog enige uitleg over kan hoe je dat doet gaerne....)

En nu ga ik lekker stiekem heeeel snel in bed en boek lezen.

Mochten jullie mij trouwens binnenkort missen....ik ga 'n laptop / internet vrije zone inbouwen voor mezelf. In maart moet ik heel heel hard studeren. Wat normaliter in 'n jaar gedaan wordt krijg ik nu in 'n maand voor mijn kiezen en moet dan examen doen. We moeten ook van 13 tot 20 uur naar school en dat is ergens vlakbij Nemo.....ofwel, ik moet dan weer 'n wereldreis gaan maken en toevallig, heeeeel toevallig had manlief besloten om dan 3 weken terug naar Turkije te gaan.

Vraag van de dag. Zou je manlief tegenhouden om terug te gaan omdat jij (toevallig van werk uit) ineens moet studeren of zou je hem laten gaan en hem dat feest op 21 maart mee laten vieren?
LaMoon, ik wil niets promoten ofzo maar Etosha heeft hele mooie foto's via Flickr staan van zwangere vrouwen en ik heb nu spijt, zou er bijna........ dus maak mooie foto's! Via Etosha is niet mogelijk, misschien als je hier nog 'n keer komt, in NL, maar om zelf met man te maken staan er mooie dingen bij (voorbeelden). Oh ja, en ik wil graag wel wat kippen
.................
anoniem_1041 wijzigde dit bericht op 25-01-2010 20:59
Reden: Zeg maar nee, dan krijg je er twee....
% gewijzigd
Ik weet het niet Cadi, of ik man zou tegenhouden. Ik ben er heel erg voor dat je elkaar in een relatie tot niets moet dwingen, maar ik zou het wel weer heel fijn vinden als hij het van zich uit aanbood. Maar bij jullie zijn er natuurlijk kinderen in het spel, dus ik zou misschien toch vragen of hij kan blijven.

Raclette doen wij op de La Moon manier. Kaas snijden en in pannetjes van het gourmet/raclettestel laten smelten. In de schil gekookte aardappelen erbij, ham, zilveruitjes, augurkjes (ik niet trouwens want ind ik niet lekker). En niet te vergeten raclettekruiden, die bestaan trouwens voornamelijk uit nootmuskaat en peper. En je moet echt raclettekaas hebben, geen gouda of zo, maar dat spreekt voor zich. Ik heb een hele tijd geleden al eens een klein pakje bij de ah gekocht. Lag bij alle kazen in de versafdeling. Dus als je het een keer wilt proberen zou je daar kunnen kijken. Je kunt de plakjes ook even in de magnetron opwarmen.
Lekker Cadi, met boek in bed.

Maar uh, hoe ga je dat dan doen in maart..?

Sjee Ine, wat een verhaal van die aupair zeg. Hoeveel uur nog?

Marg die telefoon is cool. Heel cool. Skattie tog, die vent van jou.

Nemo, Spijker, trekken jullie een invasie van Belgen en Canadezen aan? ;-D

Leuk die romantische verhalen van de nieuwste aanwinsten.

Ik stuitte vandaag op procedureformulier M46.

Ik ben er gelijk klaar mee.

Ohja, ik zit hier te duiken.

Terwijl ik belasting moet doen.

Die ik natuurlijk graag otnduik.
Goed zo Ine, ik weet echt niet hoe die meid erbij komt zich zo te gedragen.

Ik geef niets om mobieltjes, maar hij is wel mooi die van jou.

Punica, leuk verhaal. Maar de ldr-tijd is dus al bijna achter de rug? Ik weet geen manieren om de tijd sneller te laten gaan. Gewoon uitzitten en genieten van de dingen die je alleen kunt doen zonder man. Met vriendinnen afspreken, zwijmelfilms kijken en zo.
Wauw Es, het water loopt me in de mond!

Maar ik mag niet meer.

Geen broodje tussendemiddag, maar trommelbammen. Geen zakje drop, maar een banaan.

En zéker geen raclette.

(Maakt mental note voor de kerst ofzo)
Het is idd een van de meest gegeten gerechten in Zuid-Duitsland en Switzerland op Kerstavond. Daar krijg je de kaas ook in grote blokken bij de supermarkt. Ik neem aan dat die minipakjes bij de AH veel duurder zijn. Ik wil best wat meenemen om uit te proberen als wij afspreken. Wij kunnen natuurlijk ook een keer een racletteavond houden met iedereen van het topic Naast een marokkanse avond, een spaanse tapas-avond, een turkse avond. een australische bbq en wat heb je in Canada voor lekkers?
Mannen. Denk ik zo. In Canada. Mannen.
hahaha es ik hou helemaaaaal niet van zwijmelfilms (al ben ik wel erg klef met mn lief lol)

Ja ik spreek nu erg veel af met vriendinnen, en met mn zus Blij dat die er zijn

Vrouwen dingen! hoera! hahaha

En de ldr-tijd bijna achter de rug... ik weet niet, denk niet dat het ZO snel gaat haha, zal best nog een tijdje duren vrees ik

Mja kjong, ik mag ook niks meer van mezelf :( Er moet wat vanaf (tijdens die 3 weken canada vlogen de kilos eraan)

Voor mij dus ook worteltjes en zo

Een geluk heb ik, ik hou wel van groente
quote:kjong schreef op 25 januari 2010 @ 21:17:

Jahaaaaa

Handsome rugged Canadian men!

woot!

(nou ja, die van mij is lekker hahahaah)
Oh btw, Canada is niet zo culinair lol

Ik ben daar op 3 kerstdiners geweest, die allemaal hetzelfde waren Niet echt spectaculair (nou ja, de gefrituurde turkey was wel een spektakel, maar ik hou niet van kalkoen)

Verder uhmmmmmm

burgers

burgers

donuts (van tim hortons)

burgers

nog een paar donuts

en koekjes

Dat was het wel betreft culinair Canada
Haha Leni/Ine: ik ben benieuwd hoe het morgen afloopt. Als ze even doorgaat wordt het waarschijnlijk: naar station, koffers eruit, snel weer in de auto en achteruitrijden.

Punica, mooi verhaal.

Cadi, tsja verbieden is ook nooit mijn ding, maar als jij een krankzinnig drukke tijd hebt, lijkt het me best normaal dat hij dan hier blijft. Jullie runnen nu samen het gezin toch, niet jij in je eentje. Het is niet alsof jij die datum gekozen hebt.

Marg, mooie telefoon zeg.

Ooooh, hoe dik ik moet zijn geworden. Vandaag paste ik niet in een rokje bij H&M (ging al voor de 40 want dat leek me wel zo waarschijnlijk) 42 ging ook niet. Toen was de lol er al vanaf. Ik denk dat het gewoon klein viel, want al mijn kleding past nog wel gewoon. Daar zou ik nu dan ook uit moeten knallen anders. Nouja, sowieso ga ik mijn laatste weken pret hier vergallen met dieten. Dat komt wel weer.

Oh en het goede nieuws: ik heb een winterjas gekocht. Nu pas? Ja nu pas. Ik heb maandenlang de kou getrotseerd met een flutjasje. En nu een betere. Mag ook wel, de weervoorspellingen voor morgen -11 tot -17. Aan de rand van de stad tot -21. Holy fuckeroly.

En dan gaat ze nu weer richting een feestje. Het zal eens niet. Oh, vrijdag feestje in de gelegenheid van de barman. Dus ga hem waarschijnlijk toch nog zien. Goed eerst maar weer eens zes lagen kleding zoeken.
HO. Wacht. Gefrituurde Turkey???? Wat stel ik mij daar bij voor?

(ik zal je zeggen dat ik me nu voorstel dat ze in Canada mega grote frituurpannen hebben, zeg maar, industrieel formaat, en dan dat hele beest er met zij hele hebben en houwen in).

Hoe smaakt dat? En is hij dan gevuld....? Zit er iets om heen? (als het gefrituurd is misschien eh.... paneermeel....???)

Nemo, zet hem op!

Kjong wat is een M46 formulier? Niet om lullig te doen trouwens, maar een banaan is niet echt goed voor de lijn, dan kan je net zo goed die zak drop nemen!

En fille MIN TWINTIG!!!!!!!! Jezus!!!!!! Dat is écht héél koud!!!!!!!!! Brrrr....!!!!!! Goed dat je een winterjas gekocht hebt. Zoiets?

Punica, leuk dat je gekomen bent!!! En leuk om het verhaal te lezen, ik vind het ook een romantisch verhaal!!! Klinkt erg leuk! Canada trekt me ook wel, alleen, wonen er niet heel weinig mensen? Ik bedoel, dat je kilometers en kilometers geen mens tegenkomt? Of is dat een stomme vraag?

Cadi, ik zou hem laten gaan maar wel proberen of het dan niet korter kan. Dus ipv drie weken bv. 5 dagen, dan kunnen jullie daarna nog echt samen op vakantie. Is dat wat?

Ik krijg net een mega grappige foto van mijn broertje, een soort collage met zo'n 200 keer mijn kop behoorlijk confronterend!!!!!
Ik wou nu trouwens d tik ook goedwas met fotoshop dan zou ik filles kop monteren op die kerel, te grappige outfit toch? Of heb ik nou in mijn eentje lol? Ik stel me haar zo wel voor, sjouwend door Berlijn (als je die schoenen erbij koopt val je meteen niet meer om).

Trouwens, ik ben laatst ook onderuit gegaan! Als het hier regent wordt het namelijk spekglad want de straten zijn van een soort 'marmer' (????). Mijn hak is ook behoorlijk versleten zag ik en die gleed toen onderuit nouja en ik erachteraan natuurlijk. Ik heb alleen een geschaafd vingerkootje dus de schade viel mee. Nu wil ik ook zulke schoenen (weet je nog met de scooter ging het ook zo, brrrr.....!!!!)
quote:kjong schreef op 25 januari 2010 @ 21:17:

Klopt, mannen om keihard te missen. Zelfs al heb je al meer dan 3 weken niets meer van ze gehoord en ga je met alle waarschijnlijkheid nooit meer wat horen.

Oh, en mijn Bassist is overigens chef-kok, dus ik heb behoorlijk goed gegeten in Canada, het kan dus wel In restaurants dan, de volgende keer zou hij me iets leren koken. Maar ja, daar is het dus niet van gekomen.

He, ben weer helemaal treurig door mn herinneringen, hoe stom is dat.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Hoppa; tranen. Tjee, die had ik al even niet meer gehad. En het is niet eens donderdag.
Oh hey Spijker :( Sorry...

Vind het echt naar voor je :-/

Op de vragen van Margaretha2 kom ik morgen terug, ik moet naar mn bedje toe!

Kop op Spijker
Dankje, die is wel nodig. Ik verbaas mezelf, dacht echt dat het maffe heftige gevoel behoorlijk weggeebt was. Maar ik geloof dat het dat toch niet is.

Ik zit nu echt heel kinderachtig diep te snikken en te hopen dat ie soms nog wel eens aan me denkt. Wat een stom gedoe.
Krijg je die broek ook bij die jas Marg? Zo ja, ideale winteroutfit!

Mooie telefoon trouwens! Wil ook wel een nieuwe, maar heb er net al te veel geld voor over, deze valt vast af.

Ja dat zou toch leuk zijn, als we allemaal eens wat dichter bij elkaar woonden dan gingen we gewoon eens een avondjes racletten, tapas eten etc. etc.

Marg, hebben ze bij jou marmer op de straten? Dat doen ze vast niet in de achterlijke provincies. Hier gewoon stoeptegels, kinderkopjes of asfalt (en zelfs dat heel vaak niet).

Fille, het lag vast aan het model van het rokje.

Kjong, M46 formulier? Dat is toch als je wilt trouwen? Maar dat wordt dus niets?

Ach Spijker,

Ine, goed zo! Ben benieuwd hoe het ''afscheid' morgen verloofd, maar ik vermoed op de manier die Fille beschrijft.

Cadi, de kipjes zijn jouw kant op!
Ik weet wel zeker dat bassist nog wel eens aan je denkt Spijker (maar of je daar nu meteen iets mee opschiet).
En driemaal op rij:

Voor wie de foto niet kon zien in de AK. Hij staat nu ook op hyves en zet m zo op facebook.
Gewoon effe lekker ondergaan Spijker!

Dat werkt beter dan het maar op zitten houden. Geeft niets toch, het is toch niet verplicht na drie weken niets meer te voelen?

Het zal wel niet je stijl zijn (eufemisme ) maar dit zong mijn vader vroeger altijd als ik verdrietig was. Op alle situaties toepasbaar, ook op die van jou.
quote:La Moon schreef op 25 januari 2010 @ 22:55:

Krijg je die broek ook bij die jas Marg? Zo ja, ideale winteroutfit!

Mooie telefoon trouwens! Wil ook wel een nieuwe, maar heb er net al te veel geld voor over, deze valt vast af.

!

Psssstttt..... dit is een "chino" Batterij is precies hetzelfde (mijn broertje heeft de echte) nouja en verder werken ze ook prima. Zit ook gewoon een boekje bij ed. alleen staat er ipv Nokia een andere stomme naam op namelijk: TV Mobile En simlockvrij. En voor een fractie van de prijs - ik weet niet hoe duur ze zijn maar ik weet wel dat mijn vriend geen 250 euro voor een telefoontje neergelegd heeft, en ook dat hij alles wat hij kan zo goedkoop mogelijk probeert te vinden.

Marmer zal het wel niet zijn neem ik aan, maar wel zoiets (zo ziet het eruit), wat spek en spekglad wordt als het nat is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven