3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
Goed bezig Bi, hard gewerkt weer.

Wat haal je toch een hoop uit een huis als je het helemaal leeg moet maken.
Pffffffff das euneu .... kut rotklus
Aha, Moos heeft nu ook Hvyes?
quote:Pagan1 schreef op 26 januari 2010 @ 00:16:

Hee meiden, gaa jullie allemaal slapen?

Saai hoor, nou truste allemaal.

Floor waar ben je?

Hier!

Je zit toch niet m'n bier op te zuipen of wel?

quote:Bianca40 schreef op 26 januari 2010 @ 00:16:

[...]

Gaan we katten?? Mijn moeder was toevallig ooit heel modern nee, geen katten, wij houden hier van retro, er zijn plannen om te gaan (disco)bowlen met arrangement (steengrillen)
Ja Enneaa was een minder prettig klusje, maar het schiet aardig op, valt echt alles mee moet ik zeggen want we zagen er echt tegenop. Ik denk - en dan overdrijf ik echt niet - dat we er al zo'n 20 kuub uit hebben gehaald en bij het grof vuil gezet. En dan staan er nog zo'n 25 advertenties op Marktplaats voor de wat grotere, bruikbare dingen.

Kortom... pfffffffff
quote:minny schreef op 26 januari 2010 @ 00:17:

Aha, Moos heeft nu ook Hvyes? Die had ik al (dankzij jou) voor de vorige meet, maar nooit meer gebruikt.
quote:mocy schreef op 26 januari 2010 @ 00:16:

Schrootjes, kurk, dat is wel erg retro!Ja echt heul retro!!
niet fonduen? met zo'n lekker geurend spiritus luchtje tussen je biefstukje?
quote:mocy schreef op 26 januari 2010 @ 00:18:

[...]

nee, geen katten, wij houden hier van retro, er zijn plannen om te gaan (disco)bowlen met arrangement (steengrillen)Ja ik zag zoiets voorbij schuiven, en weten jullie ook al wanneer dat gaat worden?
Mn accu gaat zo wegvallen en ik heb geen zin om op te staan om de stekker er in te stoppen.

Dus als ik ineens weg ben, zeg ik nu alvast: Truste lieve meisjes

ok ik drink een glaasje port zonder reden.... jij mag de fles
Gaan jullie ook naar die grote viva meet?
Had ik al gezegd dat ik blij met jullie ben?
quote:Enneaaa schreef op 26 januari 2010 @ 00:19:

niet fonduen? met zo'n lekker geurend spiritus luchtje tussen je biefstukje?fonduen is ook retro, dus mag ook. Kunnen we voor Min gaan kaasfonduen (lekker veel alcohol erin)
Pfffff..... ik heb 'lampenuitdoendienst' en dat vertraagt mijn bedgang. Ik zit het uit te stellen.
ow alvast trusten terug mocht je uitvallen
Bi. je had nog niet gezegd dat je naar Egypte gaat.
quote:iry schreef op 26 januari 2010 @ 00:20:

Gaan jullie ook naar die grote viva meet?Ik niet Iry... geen zin in, geen tijd voor en geen behoefte aan
Floor, heb je zoveel lampen dan (ik maar één, een tl-buis, lekker retro en makkelijk)
quote:Bianca40 schreef op 26 januari 2010 @ 00:21:

[...]

Ik niet Iry... geen zin in, geen tijd voor en geen behoefte aan Ik durf niet echt .
Viva meet? ..... nee wist niet dat het kon....dat het was...dus zal ook wel niet kunnen.
quote:mocy schreef op 26 januari 2010 @ 00:21:

Bi. je had nog niet gezegd dat je naar Egypte gaat.Ik ga het nog erger maken... ik ga over 2 weken naar Egypte... en vandezomer naar Spanje... en in het najaar ook nog een week naar de zon. En nog op verantwoorde wijze ook, dankzij het harde werken van Bianco
Waarom niet Iry....
quote:iry schreef op 26 januari 2010 @ 00:22:

[...]

Ik durf niet echt .Ik ook niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven