3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
quote:mocy schreef op 26 januari 2010 @ 01:02:

Bambi is toch een hert?

Dartelend door het leven?

*doet haar best*
De tv vraagt me net of ik zin heb in een heet gewillig huisvrouwtje. Verbazingwekkend genoeg hoef ik ff niet. Kan ik een van jullie er blij mee maken?
quote:mocy schreef op 26 januari 2010 @ 01:09:

[...]

Bam wat is er dan? Gaat ie niet goed?nee maar kom hier niet om zielig te doen dus ga alleen nog dom ouwehoeren.
Geeft niet Luun. Jij ligt al lekker in een schoon bedje, ik moet ook al 11 minuten gezakt zijn.
quote:minny schreef op 26 januari 2010 @ 01:11:

De tv vraagt me net of ik zin heb in een heet gewillig huisvrouwtje. Verbazingwekkend genoeg hoef ik ff niet. Kan ik een van jullie er blij mee maken?

Stuur maar door!

*heeft heel veel huisvrouwenklusjes laten liggen ivm andere bezigheden*
Zover ik weet zeg ik doorgaans "Hey allemaal!". Dus Minny blijft gewoon Minny. Tenzij Minny tijdelijk Fred is.
quote:mamalief schreef op 26 januari 2010 @ 01:12:

[...]

Stuur maar door!

*heeft heel veel huisvrouwenklusjes laten liggen ivm andere bezigheden*Ze wil alleen maar stoute spelletjes doen zegt ze... Ja, daar heb ik dus niks aan.
Bam af en toe mag je zielig doen, hoeft niet altijd stoer. Mij luchtte het iig erg op vannacht. Was blij dat ik ff mijn sorres gedeeld heb en goede adviezen, knuffels etc kreeg.
Stoute spelletjes doe ik liever niet met een huisvrouwtje...tenzij het stoute spelletjes met de belastingdienst is...
En ze bieden nooit een stoute bouwvakkert aan of zo, altijd een huisvrouwtje. Heel vervelend.
Iry, Bush op Kink, lekker !!!! (Everything Zen)
Moos, ik weet het maar ik gooi mijn sores wel op een lotgenotensite (waar vreemd genoeg iedereen al slaapt)

Kom hier alleen voor de gezelligheid!

(al val ik soms in klaagmodus, onbedoeld maar vaak beneveld )
Bam zielig doen mag best, ik heb hier ook een partij zielig en woest gedaan, lucht best op even delen.

Maar het hoeft niet, het mag wel

Ik wil best stoute spelletjes doen met huisvrouwtjes hoor, pubertje treiteren ofzo.
quote:mocy schreef op 26 januari 2010 @ 01:15:

Iry, Bush op Kink, lekker !!!! (Everything Zen)

Oeh lekker!!

(maar kan zenders niet snel gevonden krijgen... bummer!)
quote:minny schreef op 26 januari 2010 @ 01:15:

En ze bieden nooit een stoute bouwvakkert aan of zo, altijd een huisvrouwtje. Heel vervelend.Is geen (grote) markt voor Min. Ze hebben het toch ooit geprobeerd met mannelijke raamhoeren. Vrouwen gaan voor liefde/gevoel en niet voor lust, schijnt.
quote:minny schreef op 26 januari 2010 @ 01:13:

[...]

Ze wil alleen maar stoute spelletjes doen zegt ze... Ja, daar heb ik dus niks aan.Fred mischien wel
Right said Fred?
Fred ligt te pitten, die mag niet meedoen vanavond. Hij heeft nog ff gemokt, maar een paar uurtjes badderen kalmeerde hem snel. Denk dat ie er wel overheen komt.

Wat betreft dat huisvrouwtje...tegen de tijd dat Fred op komt dagen, heeft dat huisvrouwtje er helemaal niks meer aan
quote:mocy schreef op 26 januari 2010 @ 01:19:

[...]

Is geen (grote) markt voor Min. Ze hebben het toch ooit geprobeerd met mannelijke raamhoeren. Vrouwen gaan voor liefde/gevoel en niet voor lust, schijnt.Klopt als een olifant. Las ik vanochtend nog op de Libel, vrouwen willen de liefde bedrijven, niet neuken.
*zit met freddy en hazes op de bank*

Ik weet dat ik emo mag zijn maar wil het eigenlijk niet....ik gun het me deze avond mar wil er niemand mee lastigvallen, Lief belde net al en daar heb ik al iets tege gezegd hoe het ging maar hou het liever voor me....dom gezeur om niks...
quote:mocy schreef op 26 januari 2010 @ 01:19:

[...]

Is geen (grote) markt voor Min. Ze hebben het toch ooit geprobeerd met mannelijke raamhoeren. Vrouwen gaan voor liefde/gevoel en niet voor lust, schijnt.Nee, ik zou ze ook niet openlijk gaan shoppen nee. Maar later als ik groot en rijk ben, dan schaf ik mijzelf er echt wel eentje aan hoor. Hoef ik me ook niet druk te maken over wat mannen al dan niet leuk vinden aan een vrouw (lees: 15 kilof afvallen en doen alsof ik dom ben). Niet dat ik mijzelf daar nu druk om maak, maar dan al helemaal niet meer
Arme Fred
En als ik voor liefde en gevoel ga...dan heb ik de laatste tijd wel een hele hoop liefde en ben ik errug gevoelig...schijnt...
Meiden, ik ga zakken (half uur later dan ik had gepland, dus valt mee). Ik ga lekker dromen van retrodingen (lekker bowlen, steengrill, rsfred, etc.). Slaap lekker allemaal.
Paar uurtjes badderen Min? Lag Fred dan bij mij in bad? ik dacht dat de douchekop zo fijn was maar gfeef m'n complimenten maar door an Fred dan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven