3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
Iry, het is al laat

Inderdaad Fred, dus laten we thuis blijven.
Eh... nou voor mijn begrippen....
Het is nog vroeg!
Mijn bier is op...gezegde luidt: wijn op bier geeft plezier....ik ga het maar niet uitproberen...
Iry, hoe gaat het met je meds nu? Heb je er baat bij ? Als je er niet over wilt praten, of dat ik het weg haal, direct ff zeggen hoor.
en bier na wijn geeft venijn...
eh.... als je het niet vervelend vindt om even naar mijn topic op psyche te hoppen.

daar staat een update vrij boven aan (paar reactie naar bedenen.)

De eetbui heet het.
laat het niu net mijn favo drankjes zijn en de volgorde maakt me ook niet uit.
Lijf moet nog steeds erg wennen aan de meds omdat ik nog steeds aan het opbouwen ben.

Maar we ploeteren er vrolijk doorheen.
Bleh bier en wijn, niet te zuipen
Zo even nuttige dingen gedaan op het forum, en nu terug hier.

Hoest met Fred, ligt tie al in bed?
Oh Ier, je topic is er weer. Heb het gelezen na de laatste keer dat we het erover hadden.
Iry alleen ff een hele dikke Ik weet niks helemaal niks van jouw probleem af, ook niet in mijn naaste omgeving, dus weet ook niets bemoedigends of zinnigs hierover te zeggen. Maar wat een strijd lieve Iry. Nog een dikke Sowwy dat dit alles is,
Vind het moeilijk om er op te reageren omdat ikzelf geen enkele ervaring met eetstoornissen heb. (vraag me nu al af of ik het zo moet/mag noemen)
quote:mocy schreef op 26 januari 2010 @ 02:15:

Iry alleen ff een hele dikke Ik weet niks helemaal niks van jouw probleem af, ook niet in mijn naaste omgeving, dus weet ook niets bemoedigends of zinnigs hierover te zeggen. Maar wat een strijd lieve Iry. Nog een dikke Sowwy dat dit alles is,Bij Mocey komt het er beter uit, wat mocey dus zegt .
Ik heb wel pasgeleden op uitzending gemist naar vel over probleem gekeken, eigenlijk alleen door 3000, omdat ik wil begrijpen, waar een aantal van de mensen hier mee kampen.
Iry ben ik weer Lompe luun, dan moet je het zeggen hoor.
He jullie hoeven geen sowrwy te zeggen en ook niet moeilijk te doen of voorzichtig of de woordkeuze wel juist is.

Ik ben Iry, weet je wel, die veel kan hebben

De zelf ook niet zo moeilijk doet.En als ik iets niet zo fijn vind, dan zeg ik dat en is het ook weer zo over bij mij.

Ik vind het al lief dat jullie er naar vragen en moeite voor doen er in ieder geval iets van te willen begrijpen.

Thanks
Fred zoekt een film, als afleiding.
En niets lompe Luun, eetstoornissen it is..
Ehh.... de film "drop dead fred" ?
Als nachtmens hierooo..ben ik hier ook, mag dat?
Ow gelukkig maar, of niet, nou ja dat staat er ook weer dom.

Ier wat ik er van snap heeft het met controle te maken, wil er nu niet teveel over vragen, maar kan je mij nog iets aanraden wat ik moet zien of lezen, om het beter te begrijpen.
Tuurlijk Passie, kom binnen !!
quote:passiebloempje65 schreef op 26 januari 2010 @ 02:35:

Als nachtmens hierooo..ben ik hier ook, mag dat?

Alleen als je een plaatje kan plakken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven