Moderator Entertainment
donderdag 12 maart 2009 om 22:28
Een nieuwe angel, maar dit topic blijft nog eventjes zoals het was
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de entertainmentpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik bereikbaar via vivaangel2@gmail.com
Maar bovenal wens ik jullie hier veel plezier, nuttige informatie-uitwisselingen en interessante discussies zonder spoilers!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de entertainmentpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik bereikbaar via vivaangel2@gmail.com
Maar bovenal wens ik jullie hier veel plezier, nuttige informatie-uitwisselingen en interessante discussies zonder spoilers!
donderdag 10 december 2009 om 23:49
quote:noa schreef op 10 december 2009 @ 22:17:
Beste Angel, ik zie dat ik tegelijk met Wallace was. Wil je mijn Hello Goodbye topic alsjeblieft sluiten.
Hij is dicht. En wat sympathiek van je dat je zelf ook al actie had ondernomen door je OP aan te passen, dat gaf meteen duidelijkheid!
AE: mijn collega Four heeft het al gedaan
Beste Angel, ik zie dat ik tegelijk met Wallace was. Wil je mijn Hello Goodbye topic alsjeblieft sluiten.
Hij is dicht. En wat sympathiek van je dat je zelf ook al actie had ondernomen door je OP aan te passen, dat gaf meteen duidelijkheid!
AE: mijn collega Four heeft het al gedaan
donderdag 17 december 2009 om 22:01
zondag 20 december 2009 om 14:19
Hallo angel
zou je ook even een blik willen werpen op het topic over DEXTER.
Er wordt soort van onbedoeld gespoilert en geloof niet dat iederrn dit al wil weten.
(baal ervan dat ik het zelf heb gelezen iig)
Het gaat om een aantal postingen va 14-12-2009, 23:59
Misschien kan er iets weggehaald worden voordat het plezier van nog meer lezers/kijkers minder wordt...?
zou je ook even een blik willen werpen op het topic over DEXTER.
Er wordt soort van onbedoeld gespoilert en geloof niet dat iederrn dit al wil weten.
(baal ervan dat ik het zelf heb gelezen iig)
Het gaat om een aantal postingen va 14-12-2009, 23:59
Misschien kan er iets weggehaald worden voordat het plezier van nog meer lezers/kijkers minder wordt...?
donderdag 24 december 2009 om 09:27
dinsdag 29 december 2009 om 20:48
zaterdag 2 januari 2010 om 14:15