Entertainment alle pijlers

Moderator Entertainment

12-03-2009 22:28 399 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe angel, maar dit topic blijft nog eventjes zoals het was

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de entertainmentpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik bereikbaar via vivaangel2@gmail.com

Maar bovenal wens ik jullie hier veel plezier, nuttige informatie-uitwisselingen en interessante discussies zonder spoilers!
graag gedaan, al is het natuurlijk wel jammer dat de BEO soap nu weer niet doorgaat
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Theo Maassen vs P.Paay bestaat als.

Zou je mijn topic dicht willen gooien?

Alvast bedankt!
Beste Angel, ik zie dat ik tegelijk met Wallace was. Wil je mijn Hello Goodbye topic alsjeblieft sluiten.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 10 december 2009 @ 22:17:

Beste Angel, ik zie dat ik tegelijk met Wallace was. Wil je mijn Hello Goodbye topic alsjeblieft sluiten.

Hij is dicht. En wat sympathiek van je dat je zelf ook al actie had ondernomen door je OP aan te passen, dat gaf meteen duidelijkheid!

AE: mijn collega Four heeft het al gedaan
Scriptie-onderzoek verwijderd, samen met de versie op W&S.
Ik heb de Maassen en Paay topics samengevoegd.
Op het beleidtopic staat een reactie op je mail two
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
De kaarten van de geheime tuin zijn verwijderd wegens een oproepje dat op het prikbord hoort maar inmiddels al niet meer relevant is.
Verplaatst naar Digi: "Weet iemand een goede download site?". Verder wil ik nog even wijzen op de nieuwe toevoeging aan onze regels over wat niet is toegestaan:

- Linken naar illegale sites/zaken (zoals illegale downloadsites)

Hou het dus daar ook netjes
Hallo angel

zou je ook even een blik willen werpen op het topic over DEXTER.

Er wordt soort van onbedoeld gespoilert en geloof niet dat iederrn dit al wil weten.

(baal ervan dat ik het zelf heb gelezen iig)

Het gaat om een aantal postingen va 14-12-2009, 23:59

Misschien kan er iets weggehaald worden voordat het plezier van nog meer lezers/kijkers minder wordt...?
Een echte spoiler was het niet, maar ik kan me voorstellen dat mensen het liever niet lezen, dus heb ik hem verwijderd, evenals de posting die er later naar verwijst. Bedankt voor het melden!
Angel 2, mijn topic "Jouw favoriete kerstlied" kan weg. Er is al een topic over geopend.

Of samenvoegen indien mogelijk.
Two, in het topic 'wie is de chef' wordt van iemand van RTL het directe nummer en de naam gegeven en het lijkt niet alsof hij/zij dat zelf doet. Even aanpassen?
Dat zeg ik....
Leveke+ ik heb ze samengevoegd.

Websje, dank ik heb de post ge-edit, lijkt me idd niet de bedoeling.
Zouden jullie het topic 'Het malle ding van bobbistiek' willen verwijderen? Het is niet meer relevant en de kans op herkenning is aanwezig.

Mijn grote dank!
Is verwijderd.
Angel, ik kan niet zo goed typen. Zou je mijn titel willen aanpassen van Nieuwe afleveringen van Abi (met Bo Ghi), ik heb iets raars gemaakt van het woordje nieuwe.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Tuurlijk, ik heb een 'e' weggehaald.
Vief, is er een topic over Lost (die serie over eiland)?
@Bubbles: zelfs twee,

Lost Spoilertopic

Lost
Thanx 5
Hoi Angel, ik heb een topic Family Matters geopend terwijl die van vorig seizoen nog of weer actief is. Kun je de nieuwe sluiten? Dat is diegene die vandaag geopend is en waar (tot nu toe) 3 postings zijn.
quote:Morrie schreef op 29 december 2009 @ 20:29:

Hoi Angel, ik heb een topic Family Matters geopend terwijl die van vorig seizoen nog of weer actief is. Kun je de nieuwe sluiten? Dat is diegene die vandaag geopend is en waar (tot nu toe) 3 postings zijn.Is gebeurd, dank voor het melden.
Hallo Angel,

ik had vorig jaar al enthousiast een Wie is de Mol 2010 topic geopend

Wie is de Mol 2010

en een andere fan is er vandaag eentje gestart die ook al druk bezocht wordt. 'Wie is de Mol' gaat weer van start!

Kunnen jullie de topics samenvoegen oid?
Woooops engeltje ik zie dat ik een foutje heb gemaakt bij het openen van het nieuwe topic over De Rode Kamer. Da's namelijk op Ned 2 en niet op 1 zoals ik in de titel heb gezet.

Zou je het voor me aan willen passen aub? Thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven