Saai!
dinsdag 26 januari 2010 om 12:33
Steph: de erwtensoep smaakt heeeeel saai lekker zeg. Wow.
Ik heb nooit echt goed les gehad in ijslands..... en omdat ik nu veel meer met de computer moet werken vind ik zelf dat het beter kan (officiele brieven laat ik m'n collega over lezen en corrigeren maar dagnotities vond ik wel best; die komen nu dus ook in de computer en dan vind ik het netter staan als er minder foutjes in staan.....)
Onze maatschappelijk werkster vindt het maar onzin en wil me saai in therapie hebben ...
Ik heb nooit echt goed les gehad in ijslands..... en omdat ik nu veel meer met de computer moet werken vind ik zelf dat het beter kan (officiele brieven laat ik m'n collega over lezen en corrigeren maar dagnotities vond ik wel best; die komen nu dus ook in de computer en dan vind ik het netter staan als er minder foutjes in staan.....)
Onze maatschappelijk werkster vindt het maar onzin en wil me saai in therapie hebben ...
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 26 januari 2010 om 12:44
quote:Dushi74 schreef op 26 januari 2010 @ 12:36:
Je wilt gewoon goed zijn in je werk Snjookje. En wie wil dat nu niet. Al zit er een lichtelijke perfectionist in je *herkent het dus benoemd het*
Steph, stomme saaie klas ook. Lekker even voor de buis hangen en je hoofd leeg maken.
Haal dat lichtelijk maar weg Dushi... daar ben ik me van bewust en heb er mee leren leven (therapie?? been there, done that).
Ik ben gewoon saai.
Je wilt gewoon goed zijn in je werk Snjookje. En wie wil dat nu niet. Al zit er een lichtelijke perfectionist in je *herkent het dus benoemd het*
Steph, stomme saaie klas ook. Lekker even voor de buis hangen en je hoofd leeg maken.
Haal dat lichtelijk maar weg Dushi... daar ben ik me van bewust en heb er mee leren leven (therapie?? been there, done that).
Ik ben gewoon saai.
dinsdag 26 januari 2010 om 14:15
quote:steph schreef op 26 januari 2010 @ 13:27:
Snjookie , kan die terapeut niet ff Nederlands leren? Saaie trut dat het is.
Dank je Dushi voor de hug. Ben saai de Flair gaan kopen en saai gaan lezen.
Ik ben in NL in therapie geweest anders had ik niet eens m'n opleiding afgemaakt denk ik (long-long-looooong time ago).
Maatschappelijk werkster is gewoon grappig, kan je lekker stangen.....
(mijn motto "Ég er frábær eins og ég er" komt niet goed over op deze site (allemaal rare tekens en letters) en op z'n NL's (ik ben fantastisch zoals ik ben) vind ik 'm stom).
Snjookie , kan die terapeut niet ff Nederlands leren? Saaie trut dat het is.
Dank je Dushi voor de hug. Ben saai de Flair gaan kopen en saai gaan lezen.
Ik ben in NL in therapie geweest anders had ik niet eens m'n opleiding afgemaakt denk ik (long-long-looooong time ago).
Maatschappelijk werkster is gewoon grappig, kan je lekker stangen.....
(mijn motto "Ég er frábær eins og ég er" komt niet goed over op deze site (allemaal rare tekens en letters) en op z'n NL's (ik ben fantastisch zoals ik ben) vind ik 'm stom).
dinsdag 26 januari 2010 om 18:05
hondenhuis voor de ondjes is aangepast....en gelijk alle klerezooi naar het stort gebracht.pallets die er nog lagen,gezaagt voor de houtkachel.had vandaag gelukkig 2klusmannen te leen. nu is bijan alles af.net nog wat houtzagen,maar dat komt die 1ne klusman volgende week een x doen.inruil voor soepie met lekker broodje.
dinsdag 26 januari 2010 om 18:34
dinsdag 26 januari 2010 om 22:11
dinsdag 26 januari 2010 om 22:34
quote:Dushi74 schreef op 26 januari 2010 @ 22:26:
Moet ik met mijn wapenstok komen Snjookje? Was even buren scoren voor FV.
Slaap lekker Stefke van me Neuh, nog niet. De mods zijn al bezig (alhoewel er nog wel een "tegentopic" open is)
Ik heb verder niet veel buren meer in de aanbieding
Moet ik met mijn wapenstok komen Snjookje? Was even buren scoren voor FV.
Slaap lekker Stefke van me Neuh, nog niet. De mods zijn al bezig (alhoewel er nog wel een "tegentopic" open is)
Ik heb verder niet veel buren meer in de aanbieding
dinsdag 26 januari 2010 om 22:40
Snjookje je hoeft geen buren in de aanbieding te hebben. Ga even naar de FV hyves, daar zitten mensen die buren zoeken. Dus dan kun je er weer wat toevoegen. Heb ik ook gedaan. Ben nog niet eens klaar zelfs.
Ik zie niet echt waar ze bezig zijn, maar goed dat de vievkes er bovenop zitten. Weltrusten lieve Snjookje saai dromen!
Ik zie niet echt waar ze bezig zijn, maar goed dat de vievkes er bovenop zitten. Weltrusten lieve Snjookje saai dromen!
dinsdag 26 januari 2010 om 23:08
quote:abusu schreef op 26 januari 2010 @ 22:55:
Snjoo: wat een saaie avatar heb je nu! (gaaf!)
Takk (dat moet je nu inmiddels wel verstaan toch, ik weet alleen niet hoe het bij jullie geschreven wordt).
Ik zou al in "lente gedaante" moeten komen als je de temperaturen hier zo ziet. Heel saai. Het gras begint al weer saai groen te worden...
Snjoo: wat een saaie avatar heb je nu! (gaaf!)
Takk (dat moet je nu inmiddels wel verstaan toch, ik weet alleen niet hoe het bij jullie geschreven wordt).
Ik zou al in "lente gedaante" moeten komen als je de temperaturen hier zo ziet. Heel saai. Het gras begint al weer saai groen te worden...