Hij kan niet zoenen!
donderdag 17 december 2009 om 14:31
Ik heb een groot dilemma...
Een paar maanden geleden heb ik een leuke vent leren kennen. We hebben een paar maanden iets gehad, maar dat liep mis. Niet alleen door vervelende omstandigheden maar van mijn kant was er ook een grote irritatie.... hij kan niet zoenen.
Qua persoon is het een match, maar zoenen is toch wel heel erg belangrijk. We hebben contact gehouden en ik merk dat ik hem erg leuk vindt, maar dat hij niet kan zoenen houd me tegen...
Hoe kan ik hier het beste mee omgaan? Het vertellen vind ik heel erg moeilijk, want wil hem niet kwetsen...
Een paar maanden geleden heb ik een leuke vent leren kennen. We hebben een paar maanden iets gehad, maar dat liep mis. Niet alleen door vervelende omstandigheden maar van mijn kant was er ook een grote irritatie.... hij kan niet zoenen.
Qua persoon is het een match, maar zoenen is toch wel heel erg belangrijk. We hebben contact gehouden en ik merk dat ik hem erg leuk vindt, maar dat hij niet kan zoenen houd me tegen...
Hoe kan ik hier het beste mee omgaan? Het vertellen vind ik heel erg moeilijk, want wil hem niet kwetsen...
dinsdag 26 januari 2010 om 14:01
Ik las ooit ergens dat 96 % van de vrouwen zoenen zien als een onmisbaar deel van het voorspel bij seks.
Ik zou het zo kunnen doen (even ervan uitgaande dat ik weer ooit zal tongzoenen): eerst voorzichtig tongzoenen (niet te veel bewegen (maar ook weer niet mijn tong geheel stilhouden), niet te ver in haar mond), en kijken hoe de vrouw mij tongzoent. En dan elkaar corrigeren: "Hans, ik wil dat je..." of ik tegen haar: "<Naam>, ik wil dat je..." net zoals je volgens mij ook tijdens de seks met elkaar communiceert.
Ik zou het zo kunnen doen (even ervan uitgaande dat ik weer ooit zal tongzoenen): eerst voorzichtig tongzoenen (niet te veel bewegen (maar ook weer niet mijn tong geheel stilhouden), niet te ver in haar mond), en kijken hoe de vrouw mij tongzoent. En dan elkaar corrigeren: "Hans, ik wil dat je..." of ik tegen haar: "<Naam>, ik wil dat je..." net zoals je volgens mij ook tijdens de seks met elkaar communiceert.
World of Warcraft: Legion
dinsdag 26 januari 2010 om 14:53
Ik heb hetzelfde gehad met mijn vriend. Fantastisch sexleven, maar i.t.t. tot andere orale activiteiten zoende hij tot voor kort niet geweldig. Ik wist op een gegeven moment ook waar het 'pijnpunt' zat: hij hield zijn mond open en ging met zijn tong heen en weer, en gebruikte zijn lippen helemaal niet. Ik heb het hem tijdens een 'sessie' maar gewoon gezegd, en ook gezegd hoe ik het lekkerder zou vinden. Reageerde natuurlijk een beetje op zijn teentjes getrapt, maar had het nieuwe kunstje binnen de kortste keer door, snelle leerling die hij is. De truuk is denk ik wel dat ik hem altijd - terecht - overlaad met complimentjes over zijn 'vaardigheden' en hem goed laat weten dat hij een goede minnaar is. Dan komt zo iets als dit minder hard aan. De keren daarop, toen hij het goed deed, ook duidelijk aangegeven hoe lekker hij het deed
Conclusie: gewoon op een goede manier 'feedback' geven, laat hem weten wat je zo leuk/lekker aan hem vindt, en daarna wat hij beter zou kunnen doen. Wedden dat hij het dan oppikt?
Succes!

Succes!

dinsdag 26 januari 2010 om 15:47
Hmm... ik heb wel eens iemand gehad die zooo geweldig kon zoenen. Ik werd daar echt botergeil van. Helaas bleek dat hij niet kon neuken. Hij was van het softe... En ja ik heb er over gepraat en hij heeft geprobeerd om me 'gewoon keihard te nemen' maar hij kon het gewoon niet.. Eigenlijk best jammer!
woensdag 27 januari 2010 om 21:30
Ik weet ook niet of ik eigenlijk wel kan zoenen, maar ik heb een keer een vriend gehad waar de chemie dan maar miste. Hij gebruikte zijn lippen niet en zijn tong was ook te ontspannen. Maar ja, 100 slagen per minuut lijkt me ook weer niks.
Iemand aanwijzingen geven met zoenen vind ik wel wat moeilijker dan tijdens de sex hoor. Bij sex merk je wat iemand lekker vindt (en anders moet je als ontvanger maar flink overdrijven met kreunen) maar hoe doe je dat bij zoenen dan?
Iemand aanwijzingen geven met zoenen vind ik wel wat moeilijker dan tijdens de sex hoor. Bij sex merk je wat iemand lekker vindt (en anders moet je als ontvanger maar flink overdrijven met kreunen) maar hoe doe je dat bij zoenen dan?
donderdag 28 januari 2010 om 10:10
Om jouw vriend als voorbeeld te nemen, je zou hem vragen zijn tong aan te spannen. Als ik mijn tong aanspan is hij lang en puntig. Als ik dat niet doe, is hij vrij kort en rond. Je kunt naar hem je tong uitsteken en aangeven wat hij doet, en wat jij wilt dat hij doet.
Ik weet niet precies wat hij bedoelt met: "Hij gebruikte zijn lippen niet". Je kunt - zonder hem direct te kussen - in de lucht de lipbewegingen maken die jij wilt dat hij maakt.
Het is misschien raar, maar ik vergelijk het ook een beetje met zangles. Als mijn lerares commentaar geeft, dan zingt ze op mijn manier om aan te geven hoe ik zing. En dan zingt ze op de juiste manier, en dan probeer ik haar na te doen.
Zo ook met zoenen. Althans, als ik tongzoen, en een vrouw is daar niet tevreden over, lijkt het me handig dat ze aangeeft hoe ik tongzoen, en hoe ze wil dat ik tongzoen. Of dat werkt weet ik niet, want veel vrouwen kom ik niet tegen, laat staan, hen met wie ik zoen.
Ik weet niet precies wat hij bedoelt met: "Hij gebruikte zijn lippen niet". Je kunt - zonder hem direct te kussen - in de lucht de lipbewegingen maken die jij wilt dat hij maakt.
Het is misschien raar, maar ik vergelijk het ook een beetje met zangles. Als mijn lerares commentaar geeft, dan zingt ze op mijn manier om aan te geven hoe ik zing. En dan zingt ze op de juiste manier, en dan probeer ik haar na te doen.
Zo ook met zoenen. Althans, als ik tongzoen, en een vrouw is daar niet tevreden over, lijkt het me handig dat ze aangeeft hoe ik tongzoen, en hoe ze wil dat ik tongzoen. Of dat werkt weet ik niet, want veel vrouwen kom ik niet tegen, laat staan, hen met wie ik zoen.
World of Warcraft: Legion
donderdag 28 januari 2010 om 10:13
Veel oefenen! En hem gewoon zeggen dat 't zoenen wel wat beter kan en daarna nog meer oefenen.
Mijn huidige vriend kon in 't begin ook niet lekker zoenen. Heb hem maar gewoon verteld dat ik zoenen met een wasmachine niet zo prettig vind. Nu is 't juist superfijn! Mijn conclusie: samen zoenen moet je leren. Succes!
Mijn huidige vriend kon in 't begin ook niet lekker zoenen. Heb hem maar gewoon verteld dat ik zoenen met een wasmachine niet zo prettig vind. Nu is 't juist superfijn! Mijn conclusie: samen zoenen moet je leren. Succes!