Hij kan niet zoenen!
donderdag 17 december 2009 om 14:31
Ik heb een groot dilemma...
Een paar maanden geleden heb ik een leuke vent leren kennen. We hebben een paar maanden iets gehad, maar dat liep mis. Niet alleen door vervelende omstandigheden maar van mijn kant was er ook een grote irritatie.... hij kan niet zoenen.
Qua persoon is het een match, maar zoenen is toch wel heel erg belangrijk. We hebben contact gehouden en ik merk dat ik hem erg leuk vindt, maar dat hij niet kan zoenen houd me tegen...
Hoe kan ik hier het beste mee omgaan? Het vertellen vind ik heel erg moeilijk, want wil hem niet kwetsen...
Een paar maanden geleden heb ik een leuke vent leren kennen. We hebben een paar maanden iets gehad, maar dat liep mis. Niet alleen door vervelende omstandigheden maar van mijn kant was er ook een grote irritatie.... hij kan niet zoenen.
Qua persoon is het een match, maar zoenen is toch wel heel erg belangrijk. We hebben contact gehouden en ik merk dat ik hem erg leuk vindt, maar dat hij niet kan zoenen houd me tegen...
Hoe kan ik hier het beste mee omgaan? Het vertellen vind ik heel erg moeilijk, want wil hem niet kwetsen...
donderdag 17 december 2009 om 14:35

donderdag 17 december 2009 om 14:51
quote:Bindi schreef op 17 december 2009 @ 14:35:
Dat is moeilijk want 'lekker zoenen' kan je niet leren. Het gaat hierbij om een fysieke klik. Zoenen zegt al 90% over hoe jullie seksuele relatie zou zijn...
Ik hoef ze niet, die mannen die, naar mijn standaard, niet lekker zoenen... (té nat, té soft... etc)
De sex kon inderdaad ook beter.
Maar hoe leer ik iemand 'anders' zoenen, zonder dat persoon een onzeker gevoel te geven?
Dat is moeilijk want 'lekker zoenen' kan je niet leren. Het gaat hierbij om een fysieke klik. Zoenen zegt al 90% over hoe jullie seksuele relatie zou zijn...
Ik hoef ze niet, die mannen die, naar mijn standaard, niet lekker zoenen... (té nat, té soft... etc)
De sex kon inderdaad ook beter.
Maar hoe leer ik iemand 'anders' zoenen, zonder dat persoon een onzeker gevoel te geven?
donderdag 17 december 2009 om 14:56
Vertel hem gewoon wat jij lekker vindt.
En ik ben het er ook mee eens dat zoenen heel veel zegt over jullie seksuele relatie.
Maar ik zie dat je dat zelf ook al hebt ondervonden.
Sorry, maar een man die daar onzeker van wordt vind ik ook een afknapper..Hoe moet dat dan in bed? Daar moet je dat toch ook aan kunnen geven?
En ik ben het er ook mee eens dat zoenen heel veel zegt over jullie seksuele relatie.
Maar ik zie dat je dat zelf ook al hebt ondervonden.
Sorry, maar een man die daar onzeker van wordt vind ik ook een afknapper..Hoe moet dat dan in bed? Daar moet je dat toch ook aan kunnen geven?
donderdag 17 december 2009 om 14:59
Je kunt hem toch wel een beetje 'leiden' tijdens het zoenen?? Ook wel eens gezoend met iemand die ik heeeeeeeeeel leuk vond, maar waarbij het zoenen wel een beetje tegenviel. Vond hem ondanks dat achteraf toch nog wel leuk, vooral toen ie mij vertelde dat ik zo ontzettend lekker zoende haha. Maar toen ik dus met hem aan t zoenen was, wel een beetje 'aanwijzingen' gegeven zeg maar met mn eigen tong/lippen...Helaas elkaar uit t oog verloren, dus weet niet of zn zoentechnieken verbeterd zijn dankzij mij:)
Zou m in elk geval niet laten lopen als ie verder super leuk is!
Zou m in elk geval niet laten lopen als ie verder super leuk is!
donderdag 17 december 2009 om 15:05
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 december 2009 @ 14:51:
Misschien denkt hij precies hetzelfde van jouw tongtalenten.
Hoe zou je willen dat hij zoiets tegen jou zou zeggen?Oh dat geloof ik ook echt, da het voor hem dan ook niet zo fijn is. Lekker zoenen doe je samen. Met de een werkt het, met de ander niet...
Misschien denkt hij precies hetzelfde van jouw tongtalenten.
Hoe zou je willen dat hij zoiets tegen jou zou zeggen?Oh dat geloof ik ook echt, da het voor hem dan ook niet zo fijn is. Lekker zoenen doe je samen. Met de een werkt het, met de ander niet...
donderdag 17 december 2009 om 15:05
donderdag 17 december 2009 om 15:09
quote:Marmou schreef op 17 december 2009 @ 15:05:
Als hij me zoende was dat gelijk met de tong en die ging als een bezetene in mijn mond tekeer. Voor mij een grote afknapper. En natuurlijk heb ik hem aanwijzigingen gegeven en gezegd wat ik fijn vind, maar hij viel elke keer weer terug in zijn oude gewoontes...Kijk, dat komt dus heel bekend voor. Blijkbaar vinden sommigen dat lekker, maar ik word daar ontzettend a-relaxed van. Net een soort slang die slissend je mond binnen komt. Zo'n tong die met een frequentie van 6 slagen per seconde beweegt.
Als hij me zoende was dat gelijk met de tong en die ging als een bezetene in mijn mond tekeer. Voor mij een grote afknapper. En natuurlijk heb ik hem aanwijzigingen gegeven en gezegd wat ik fijn vind, maar hij viel elke keer weer terug in zijn oude gewoontes...Kijk, dat komt dus heel bekend voor. Blijkbaar vinden sommigen dat lekker, maar ik word daar ontzettend a-relaxed van. Net een soort slang die slissend je mond binnen komt. Zo'n tong die met een frequentie van 6 slagen per seconde beweegt.
donderdag 17 december 2009 om 15:11
Ik had ook ooit een vriendje die het niet kon. Toch maar een keertje duidelijk gemaakt na een paar gezellige glaasjes wijn. En op een hele aardige manier. Althans, hij werd er niet boos om. En het ging idd. een stukje beter erna, maar nog steeds niet super. Ik weet dat ik het ook heel belangrijk vond toen, dat mijn vriend lekker zoende. Mijn huidige vriend kan het dan gelukkig ook bere-goed! Al moet ik toegeven dat wij na 3,5 jaar verkering niet echt meer dagelijks de tongen kruisen. Het zijn meer zoenen op de mond. Dus, ik zou denken: klikt het echt op elk gebied geweldig? Dan zou het zonde zij het dáárop te laten afketsen. Gewoon 3,5 jaar wachten
Maar misschien is er wel iets meer minder leuk aan hem....?
Succes!
Maar misschien is er wel iets meer minder leuk aan hem....?
Succes!
donderdag 17 december 2009 om 15:23
quote:JohnnyCake schreef op 17 december 2009 @ 15:09:
[...]
Kijk, dat komt dus heel bekend voor. Blijkbaar vinden sommigen dat lekker, maar ik word daar ontzettend a-relaxed van. Net een soort slang die slissend je mond binnen komt. Zo'n tong die met een frequentie van 6 slagen per seconde beweegt.
JohnnyCake, ik kan me haast niet voorstellen dat er mensen zijn die dat lekker vinden!!!! Ik zou echt de neiging hebben om te zeggen: whow... rustig aan!
enne TO.. iemand die niet kan zoenen zou bij mij zoveel irritatie opwekken dat ik echt uiteindelijk de relatie zou verbreken.
[...]
Kijk, dat komt dus heel bekend voor. Blijkbaar vinden sommigen dat lekker, maar ik word daar ontzettend a-relaxed van. Net een soort slang die slissend je mond binnen komt. Zo'n tong die met een frequentie van 6 slagen per seconde beweegt.
JohnnyCake, ik kan me haast niet voorstellen dat er mensen zijn die dat lekker vinden!!!! Ik zou echt de neiging hebben om te zeggen: whow... rustig aan!
enne TO.. iemand die niet kan zoenen zou bij mij zoveel irritatie opwekken dat ik echt uiteindelijk de relatie zou verbreken.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 17 december 2009 om 15:28
Luister: als iemand niet lekker kan zoenen.. dan heb je die chemie samen niet. Lekker zoenen is (voor mij) een vereiste! Als het een domper is dan kan ik niet verder met die persoon, ook al is hij nog zo leuk.
Gelukkig heb ik het probleem niet want heb een goed zoenende vriend, maar in het verleden ben ik weleens afgeknapt op niet goede zoeners. Vooral onzekere zoeners kunnen meteen (bij mij) hun biezen pakken.
Chemie, chemie, chemie..
Ik denk: ik herhaal het nog maar eens een keertje.
Gelukkig heb ik het probleem niet want heb een goed zoenende vriend, maar in het verleden ben ik weleens afgeknapt op niet goede zoeners. Vooral onzekere zoeners kunnen meteen (bij mij) hun biezen pakken.
Chemie, chemie, chemie..
Ik denk: ik herhaal het nog maar eens een keertje.
donderdag 17 december 2009 om 15:38
donderdag 17 december 2009 om 15:43
quote:kopjetheemeteenzoetje schreef op 17 december 2009 @ 15:28:
Chemie, chemie, chemie..
Ik denk: ik herhaal het nog maar eens een keertje.Dat is jouw mening, geen feit. Chemie heeft niets te maken met techniek.
Chemie, chemie, chemie..
Ik denk: ik herhaal het nog maar eens een keertje.Dat is jouw mening, geen feit. Chemie heeft niets te maken met techniek.