Ik snap het niet meer.....

25-01-2010 20:46 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
/
Vraag me alleen wel een ding vanaf de start van dit topic af: was hij het ermee eens dat er kinderen kwamen?
quote:SanAshWish schreef op 25 januari 2010 @ 22:38:

Omdat hij steeds voor mijn deur staat en ik hem niet kan wegsturen. Wat ik nu wel ga doen. Maar om je antwoord te geven. Beland hij dan in mijn bed, ik heb dan geen seks met hem of slaap in de kamer van mijn dochtertje. En mijn vraag was dan ook. Waarom kom hij steeds naar mij toe? Seks krijgt hij niet.

[...]

\

Misschien vindt hij het leuk om jou uit je eigen bed te jagen? Sorry hoor maar ik begrijp het niet. Hij gaat in jouw bed liggen, jij vindt dat wel fijn zeg je maar je gaat dan bij je dochter liggen??

Raar
quote:SanAshWish schreef op 25 januari 2010 @ 22:41:

Ik woonde toen niet samen met hem. Ik had mijn eigen woning en een baan! De curator meldde zelf dat hij dat niet moest doen. En in tijd dat hij in de WsnP zat heb ik alles betaald voor de kinderen., Kreeg niets van hem! Hij is pas in 2008 (aug) geld gaan geven. Moeders moeten idd meewerken! En vaders hebben zij dan geen verplichtingen??????

[...]

ja hoor maar de realiteit is dat hij die niet neemt. dat is zijn zaak, ondertussen moet je gewoon meewerken.
Och och ik heb toch maar even op het vergrootglaasje geklikt onder je naam en ineens is het weer glashelder. TO als je nu nog niet snapt wat er aan de hand is in je leven dan word het tijd op nog maar eens terug naar school te gaan.

De vader van je kinderen moet je niet. Hij wil alleen maar neuken. Jij moet gewoon er voor zorgen dat je je kinderen een fatsoenlijk en stabiel leven gaat geven. Niet elke keer een topic openen dat je het allemaal niet snapt, je wilt het niet snappen. Je accepteert niet dat hij je niet moet.
quote:SanAshWish schreef op 25 januari 2010 @ 22:25:

In een relatie heb je seks. Maar als je geen relatie hebt dan heb je geen seks. Ikke niet hoor. Weet niet wat je gelezen hebt.

Afgezien van de dingen die je in je openingspost schrijft (en waaruit ik ook opmaak dat je ex regelmatig langskomt om met je naar bed te gaan); je middelste dochter was toch ook verwekt toen het uit was met je ex (omdat je 'warmte nodig had'?).
Ik vind je ex man trouwens ook een rund dat ie hem er steeds insteekt terwijl jij overduidelijk geen pil slikt.....had je gehoopt hem aan je te binden? ( en dan de vraag nog WAAROM!!!!!! hij woont bij zijn moeder en vind de honden belangrijker, ik zie hier NUL vadermateriaal hoor)
Lang leve 't vergrootglas. Arme arme arme kinderen
quote:dangeensuus schreef op 26 januari 2010 @ 08:06:

Ik vind je ex man trouwens ook een rund dat ie hem er steeds insteekt terwijl jij overduidelijk geen pil slikt.....had je gehoopt hem aan je te binden? ( en dan de vraag nog WAAROM!!!!!! hij woont bij zijn moeder en vind de honden belangrijker, ik zie hier NUL vadermateriaal hoor)Ze dacht hem vast te veranderen. Newsflash; mannen veranderen alleen als ze dat zelf willen en de meesten zijn gewoon tevreden met hoe hun leven gaat dus zien het nut niet in van veranderen. En waarom zouden ze ook! What you see is what you get. En wil je als vrouw meer/ iets anders/iets serieus dan zul je op zoek moeten gaan naar een man die beter bij je plannen past.
Jij snapt het niet meer?

Nou ik wel hoor...Schop die vent je bed en je huis uit en ga voor je kinderen zorgen en denk liever aan hen dan zo'n waardeloze man en vader!

Jullie zijn 6 jaar samen, hebben 2 kinderen maar hebben een weekend relatie? Kom op...Je kinderen verdienen toch wel beter?
Perfectionisme is niet perfect...
ja en er zijn zo te lezen nog meer kinderen van een andere vader
quote:SanAshWish schreef op 25 januari 2010 @ 21:05:

Hij is het zat dat ik telkens iedere week als hij er is zeur over onze relatie. Hij vindt het vervelend dat ik steeds begin over wanneer wij nou gaan samenwonen en de kinderen samen gaan opvoeden. Dus hij vond mij een zeurpiet.

Waarom heb jij dan kinderen laten komen terwijl jullie nog niet samenwoonden? Twee nog wel. Je had toch al wel eerder die alarmbelletjes kunnen horen rinkelen?
quote:SanAshWish schreef op 25 januari 2010 @ 21:07:

[...]

Hij wilt er niet over praten want er is volgens hem al genoeg gezegd. Ik snap het ook niet. Ik heb veel gezegd ja! Maar hij zegt alleen dat het beter is om geen relatie te hebben met elkaar.geen relatie, dan ook geen seks!
Jammere is alleen dat je voor de rest van je leven een relatie met deze meneer zult hebben omdat je het voor elkaar gekregen hebt om tegen beter weten in twee kinderen op de wereld te zetten.
Het was een bewuste keuze maar bij de derde was het niet bewust. Ik raakte toen zwanger terwijl ik anticonceptie gebruikte.quote:Dushi74 schreef op 25 januari 2010 @ 23:05:

Vraag me alleen wel een ding vanaf de start van dit topic af: was hij het ermee eens dat er kinderen kwamen?
Jammer genoeg kan ik niets met je advies. Terug naar school is geen optie. Zulke dingen leer je niet op school! En dat de vader van mijn kinderen mij nu niet meer wilt is helder. Toen ik een relatie had heb ik inderdaad geneukt! Dat zou jij ook hebben gedaan. Maar sinds ik geen relatie heb is er geen sprake van NEUKEN. En ja, ik moet me nu gaan focussen op mijn kinderen. En dat wil ik zo goed mogelijk doen. Zij hebben er immers niet mee te maken en kunnen er niets aan doenquote:dangeensuus schreef op 26 januari 2010 @ 08:02:

Och och ik heb toch maar even op het vergrootglaasje geklikt onder je naam en ineens is het weer glashelder. TO als je nu nog niet snapt wat er aan de hand is in je leven dan word het tijd op nog maar eens terug naar school te gaan.

De vader van je kinderen moet je niet. Hij wil alleen maar neuken. Jij moet gewoon er voor zorgen dat je je kinderen een fatsoenlijk en stabiel leven gaat geven. Niet elke keer een topic openen dat je het allemaal niet snapt, je wilt het niet snappen. Je accepteert niet dat hij je niet moet.
Dat klopt niet helemaal. Ik slikte wel de pil.Je hebt wel gelijk als je zegt dat hij zijn moeder en honden belangrijker vindt. Triest maar waar!quote:dangeensuus schreef op 26 januari 2010 @ 08:06:

Ik vind je ex man trouwens ook een rund dat ie hem er steeds insteekt terwijl jij overduidelijk geen pil slikt.....had je gehoopt hem aan je te binden? ( en dan de vraag nog WAAROM!!!!!! hij woont bij zijn moeder en vind de honden belangrijker, ik zie hier NUL vadermateriaal hoor)
Deze man schop ik inderdaad uit mijn leven. Het enige wat we nu delen zijn de kinderen. Wij hebben inderdaad geen weekend papa nodig. En ik ga ervoor zorgen dat mijn kinderen niets te kort komen. Zolang hij maar goed is voor mijn kinderen heb ik niets te zeggen.

En ik snapte niet waarom hij blijft terug komen terwijl wij totaal geen seks meer hebben. Wat wilt hij! En dat snap ik niet.

quote:yathibiyya schreef op 26 januari 2010 @ 12:04:

Jij snapt het niet meer?

Nou ik wel hoor...Schop die vent je bed en je huis uit en ga voor je kinderen zorgen en denk liever aan hen dan zo'n waardeloze man en vader!

Jullie zijn 6 jaar samen, hebben 2 kinderen maar hebben een weekend relatie? Kom op...Je kinderen verdienen toch wel beter?
Weg met die vent... ik zou er niet eens over in zitten.. hij gebruikt je alleen maar voor 1 ding... hoe moet dit voor je kinderen zijn... papa komt alleen wanneer het hem uitkomt..

Ook al is het beter dat jullie relatie ten einde is wil ik je toch even sterkte wensen.. het zal wel moeilijk zijn om te beseffen dat iemand niet voor jou en zijn kinderen wil kiezen
Ik kan je niet tegenspreken!quote:dangeensuus schreef op 26 januari 2010 @ 14:23:

Jammere is alleen dat je voor de rest van je leven een relatie met deze meneer zult hebben omdat je het voor elkaar gekregen hebt om tegen beter weten in twee kinderen op de wereld te zetten.
Dat klopt, mijn oudste dochter is van mijn (toen) getrouwde manquote:meds schreef op 26 januari 2010 @ 12:46:

ja en er zijn zo te lezen nog meer kinderen van een andere vader
Waarom hij steeds bij jou komt?

Omdat zijn IQ in de buurt van die van een imbeciel zit. Nu weet je het.

Wat maakt het uit waarom hij iets doet? Belangrijk is toch wat jij moet doen of niet.

En het zou beter zijn om niet iedereen hier af te snauwen maar de goedbedoelde adviesen nou eens te volgen.
Kun jij duidelijker zijn. Volgens jou snauw ik dus iedereen af! Dat vind ik wel een rare opmerking. Ik heb heel veel aan bepaalde adviezen hoor. Ik hoef toch niet alles op te volgen? En als ik het allemaal zo weten had ik nooit een topic geplaatst. Misschien moet ik het allemaal zelf uitzoeken. Jammer dat jij zegt dat ik iedereen afsnauw!quote:mevrS schreef op 26 januari 2010 @ 18:18:

Waarom hij steeds bij jou komt?

Omdat zijn IQ in de buurt van die van een imbeciel zit. Nu weet je het.

Wat maakt het uit waarom hij iets doet? Belangrijk is toch wat jij moet doen of niet.

En het zou beter zijn om niet iedereen hier af te snauwen maar de goedbedoelde adviesen nou eens te volgen.
Ik ben er van bewust dat ik gewoon over me heen heb laten lopen en dat er allang een belletje moest rinkelen bij mij. Ik heb hetzelf zover laten komen. Dit is een harde les geweest voor mij. Ik heb niet goed gehandeld en daar pluk ik de vruchten van. Ik zal mezelf moeten gaan veranderen. Dus bij deze geen gezeik meer van een man. Nooit genoegen nemen met minder. En nu positief blijven denken en geen wrok koesteren voor mijn ex. Anders worden mijn kinderen de dupe. Ik zal mijn kinderen ook niet tekort doen door ze niet met hun vader te laten omgaan. Ik moet verder ongeacht hij onverwacht blijft komen of wat dan ook. Ik zal duidelijk zijn tegen hem en tegen iedereen.
Heel goed van je SanAshWish! En hij hoeft ook niet meer onverwachts te komen. Laat hem maar contact opnemen als hij langs wil komen. Wie weet heb jij net iets gepland met de kinderen of weet ik veel wat. Hij past zich maar aan aan de tijden dat het jou en vooral de kinderen uitkomt. Zijn keuze is om er niet permanent te zijn voor zijn kinderen. Dan zijn dit de gevolgen van zijn keuze. Betekent niet dat hij ze niet meer mag zien, maar wel wanneer het het beste uitkomt voor de kinderen. Geeft de kinderen ook wat meer rust en jou dus ook :-)
Tja zo kwam je over. Maar je laatste posting is alweer een stuk in de richting van vooruit denken:).

Als je het niet weet wat je moet doen, moet je juist vragen wat moet ik doen en niet ik snap niet waarom hij bij mij op de stoep staat. Laat hem lekker op de stoep, als ie het koud krijgt gaat hij vanzelf weg:).

Ik hoop dat je het allemaal redt. Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven